SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stathm, wat een lekkere vent is dat toch (nohomo)
Een lompehork in je topic?!1!1!EINZ!1!1!quote:
LH weet van kwaliteitstopiquesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een lompehork in je topic?!1!1!EINZ!1!1!
Nee?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Er zijn mensen die zich nog verbazen over Statham in mijn UI, had ik dat al verteld?
Dit wel trouwensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LH weet van kwaliteitstopiques
quote:
Komt omdat ik hier post, dat getuigd meestal van een kwaliteitstopicquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LH weet van kwaliteitstopiques
Stop.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier post, dat getuigd meestal van een kwaliteitstopic
Mwaaaaaaah *handje twijfelachtig draait*quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier post, dat getuigd meestal van een kwaliteitstopic
Gaat goed, met jou? Wanneer gaan we bier drinken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ha JC, wat zit er omhoog broeder?
Prima, net terug uit Stockholm, was awesome wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat goed, met jou? Wanneer gaan we bier drinken?
quote:
Volgende week? Dan moet ik naar Lutjebroek toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima, net terug uit Stockholm, was awesome wel.
Van de week ofzo? Kom anders gewoon zaterdag langs, dan zitten we hier met een shitload epische FOK!kers met bier.
quote:
Oh kak, kermis denk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgende week? Dan moet ik naar Lutjebroek toch.
Oh , zal ik dan even een tijdmachine bouwen zodat we samen kunnen bulderenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh , zal ik dan even een tijdmachine bouwen zodat we samen kunnen bulderen
quote:
Goed bezig! Ik zou ook gaan vroeger, maar tegenwoordig vier ik m'n verjaardag vaak dat weekend (slecht excuus om gewoon thuis veel te veel te zuipen). Hoornse kermis heb ik trouwens ook geen reet van meegemaakt dit jaar, kutweer was 't ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Yes. Even een paar biertjes doen in De Paus
LB y u do disquote:
Sorryquote:
Gebruik je hem flink tijdens laden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
3 uur voorbij en m'n mobiel is van 0% tot 45% opgeladen
Que?
Hij staat uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gebruik je hem flink tijdens laden?
Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik zou ook gaan vroeger, maar tegenwoordig vier ik m'n verjaardag vaak dat weekend (slecht excuus om gewoon thuis veel te veel te zuipen). Hoornse kermis heb ik trouwens ook geen reet van meegemaakt dit jaar, kutweer was 't ook.
Gooi er een kernreactor aan dan, toen duurde het opladen maar 450 seconden, dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
3 uur voorbij en m'n mobiel is van 0% tot 45% opgeladen
Que?
Is okquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme ik ben weer lekker irritant vandaag![]()
Wervershoof vond ik vroeger ook altijd tof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen?Ik ook niet bij Hoorn geweest, wel naar Wervershoof en Medemblik geweest laatste weken maar Lutjebroek is de mooiste natuurlijk.
Oh echt waarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wervershoof vond ik vroeger ook altijd tof!
Ik mag er wel 30 uitblazen, ik word oud
Dat is wel weinig, ik weet niet hoelang mijn iphone erover doet maar voor mijn gevoel is die binnen ander half uur wel op 100%quote:
Na je 27ste stelt het leven toch niks meer voor. Beroemd zal je nooit meer worden noch een perfecte dood sterven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wervershoof vond ik vroeger ook altijd tof!
Ik mag er wel 30 uitblazen, ik word oud
Normaal gesproken is het bij mij ook zoiets. Gisteren deed ie ook raar, was ie ook 0% en binnen een uurtje al volquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel weinig, ik weet niet hoelang mijn iphone erover doet maar voor mijn gevoel is die binnen ander half uur wel op 100%
Wat een wijsheid, sta mij toe hier een wandtegeltje van te maken en in de wc te hangenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na je 27ste stelt het leven toch niks meer voor. Beroemd zal je nooit meer worden noch een perfecte dood sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |