Oldboy. Niet de remake.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Nu wil ik een film zien, ik weet alleeen niet welke.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij hadden er eendje, naar dat is nu een kipsnackbar
Had je how high al geprobeerd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
Nu wil ik een film zien, ik weet alleeen niet welke.
Godzilla was tof, en ook redelijk in lijn met waar de originele films om gingen. Misschien een andere film dan een hoop mensen verwachtten, maar ik was er wel blij mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
X-men is een R5 van die heb ik van de week gezien, mwah, wel het aankijken waard vond ik, stukken beter dan Godzilla in elk geval.
Ja het wordt steeds moeilijker zoeken naar iets dat je nog niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's een ouwe, dat weet ik niet eigenlijk ..... denk het niet
hamerquote:
Oh godquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had je how high al geprobeerd?
Als ze Bryan Cranston niet dood hadden laten gaan was het een toffe film geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godzilla was tof, en ook redelijk in lijn met waar de originele films om gingen. Misschien een andere film dan een hoop mensen verwachtten, maar ik was er wel blij mee.
half bakedquote:
Smaken verschillen, ik vond het echt niet om aan te zien en zo voorspelbaar als de tering, slaapverwekkend dat lieve, menselijke (King Kong) monster, wat een held ook toen ie op het eind weer naar zee ging en iedereen hem vol liefde nakeek, ik werd niet goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godzilla was tof, en ook redelijk in lijn met waar de originele films om gingen. Misschien een andere film dan een hoop mensen verwachtten, maar ik was er wel blij mee.
Dat was een beetje jammer ja, had liever gehad dat die zoon dood ging. Of die vrouw.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze Bryan Cranston niet dood hadden laten gaan was het een toffe film geweest.
Oh ja, helemaal vergeten, die ga ik gelijk opzoeken. Dank je.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Had je how high al geprobeerd?
joh mooie filmquote:
Effe trailertje kijken zo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja het wordt steeds moeilijker zoeken naar iets dat je nog niet hebt gezien.
Ik vond 'm wel vermakelijk.
Hij is uit 2003, das niet heel oud. Enige reden dat er een remake gemaakt is, is omdat mensen uit de VS het eng vinden als er andere mensen dan Amerikanen op het witte doek verschijnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |