Zijn vrouw is doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodt!quote:
Ligt aan jou. Hier staat gewoon #301quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer gaat hij niet meer bij 301 dicht
[ afbeelding ]
Jij kunt er doorheen posten als je wiltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer gaat hij niet meer bij 301 dicht
[ afbeelding ]
Doe maar topic hunten volgend deel, man. Want die amateurs hier weten niet waar ze mee bezig zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Studiotje het volgende:
Holland's Got Talent #2 - Waar we zielige kut verhalen aanhoren
Hm raarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ligt aan jou. Hier staat gewoon #301
Ja kloptquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij kunt er doorheen posten als je wilt
Hoeft hier niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tvsc is niet het enige topic wat graag goede TT's heeft
Hebben die dansmeisjes ook een golden ticket?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
4 acts, 2 golden tickets, waarvan 0 terecht.
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hebben die dansmeisjes ook een golden ticket?
De dansmeisjes in het begin ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
1e act, 4 meisjes... die welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kun je nu weer gewoon ontopic posten over HGT?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:55 schreef Studiotje het volgende:
Adele zingt de last time, the last time. Dus dit is de laatste golden ticket.
Ik las iets heel anders...ik zag een letter over het hoofd.quote:
Ik hoorde een letter nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las iets heel anders...ik zag een letter over het hoofd.
En dan compleet verneuken.quote:
Zijn 3 actsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
Ow, dat jochie doet niet mee dus..... het is dus een andere deelnemer die andere deelnemers interviewt?Had Robert ATV?
Het is al compleet ruk.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan het nog erger? We gaan het nu zien.
voorselectie mogen doen lijkt me geweldig werkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
Wie doet die voorselectie? Vincent Bijlo met oorwarmers op?
Ik zou me meteen aanmeldenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voorselectie mogen doen lijkt me geweldig werk
Zeker. Allemaal kutacts door laten gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bob's Burgersquote:
Zolang ze touwen en scherpe dingen uit de buurt houden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
over een jaar heeft hij ook een account of fok
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:03 schreef Studiotje het volgende:
Goed geschreven. Ga je mee naar de truck school?
Heb je het geluid wel aanstaan?quote:
ditquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
een kind van 10 schrijft over aanranding? O.o
Ja. Dat maakt het leukquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Een 12-jarige die geen Engels spreekt
Met hulp van pappie en mammiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
heeft hij echt niet zelf geschreven
Oooooooh...leedvermaakquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja. Dat maakt het leukSoort kutmusical van groep 8 die ineens wel aardig is
Alles is tegenwoordig nageschroniseert en heeft Nederlandse menuutjes. Kinderen zien geen woord Engels meer op TV of de computerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had gewoon al Engels in groep 6/7.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig nageschroniseert en heeft Nederlandse menuutjes. Kinderen zien geen woord Engels meer op TV of de computer
dit.. ik heb vooral engels geleerd als kind door the flintstones te kijkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig nageschroniseert en heeft Nederlandse menuutjes. Kinderen zien geen woord Engels meer op TV of de computer
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef RRuben het volgende:
Holland's Got Talent is een en al leeftijdsdiscriminatie... Als je jong en schattig bent ga je door, of net als dat opa'tje... helemaal niet bijzonder (wel redelijk) en gewoon een golden ticket![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik deze nou echt gaan inkoppen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Fylax het volgende:
die 12 jarige heeft meer chicks dan ik joh
Dit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef RRuben het volgende:
Holland's Got Talent is een en al leeftijdsdiscriminatie... Als je jong en schattig bent ga je door, of net als dat opa'tje... helemaal niet bijzonder (wel redelijk) en gewoon een golden ticket![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee. Alle series hoor je gewoon in het Engels. Evenals films. Kom op zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
eerste keer dat je kijkt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef RRuben het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mocht gewoon internetten en in chatrooms zitten/gamen. Dan gat je Engels van een 5 op de middelbare school naar een 8 in 3 jaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit.. ik heb vooral engels geleerd als kind door the flintstones te kijken
Ik had nooit Engels op de basisschool, maar heb al mijn Engels in de jaren 90 geleerd van tekenfilms en computer games. Tegen de tijd dat ik in de brugklas zat had ik geen Engelse les meer nodig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had gewoon al Engels in groep 6/7.
Als ik die ex-vriendin van je was had ik je nooit meer losgelatenquote:
toen ik jong was, was er nog geen internet en computer in elk huisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik mocht gewoon internetten en in chatrooms zitten/gamen. Dan gat je Engels van een 5 op de middelbare school naar een 8 in 3 jaar
Huh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik die ex-vriendin van je was had ik je nooit meer losgelaten
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
Wat is deze, Transformers on crack ?
Als ik een meisje was, had ik jou nooit losgelaten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik die ex-vriendin van je was had ik je nooit meer losgelaten
Ik heb het over tekenfilms enzo, Cartoon Network van nu is echt bagger. Allemaal Nederlandse stemmenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee. Alle series hoor je gewoon in het Engels. Evenals films. Kom op zeg
Of electriciteit....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toen ik jong was, was er nog geen internet en computer in elk huis
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik een meisje was, had ik jou nooit losgelaten.
Wou het net zeggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef RRuben het volgende:
Eigenlijk moeten ze zingen en dansen verbieden! daar zijn al genoeg programmas voor
En toch ouder geworden? Knap van jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toen ik jong was, was er nog geen internet en computer in elk huis
dansen is vrij saai en eentonigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef RRuben het volgende:
Eigenlijk moeten ze zingen en dansen verbieden! daar zijn al genoeg programmas voor
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef appelen het volgende:
[..]
Niet toevallig fylax faturday vandaag?
Wacht maar tot Lisette Brillemans komt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen gaat ook door of niet
Dit was toch helemaal niet bijzonder?
Kan jij morgen even langskomen in TVSC? Kan wel leuk worden daar met jou er bij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik een meisje was, had ik jou nooit losgelaten.
Ik kom wel vaker langs in TVSC.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kan jij morgen even langskomen in TVSC? Kan wel leuk worden daar met jou er bij.
Hoezoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee.Denk dat ze wel weer genoeg van me hebben op R49 voor een tijdje.
Uien snijden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:10 schreef Burner82 het volgende:
Is er iets waar Chantal niet van geniet?
Oh die ken ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lisette Brillemans komt.
Fysiek werk bedoel je?quote:
''Daar hebben we er al een paar van gehad''quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
"Ik vertel moppen."
"Oh nee..."
"Oh echt... Oh..."
Oh geniaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die komt dit seizoen weer. Misschien vanavond al
Zij toch?quote:
Het it isquote:
Zijn allemaal HGT aan het kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
De FUCK blijft mijn pizza. Nou al 20 minuten te laat
http://www.nu.nl/opmerkel(...)cuus-late-pizza.htmlquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
in america hebben ze langer dan 30 minuten? gratis pizza regel, moeten ze hier ook introducerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Gewoon niet betalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef TigerXtrm het volgende:
maakt me geen neuk uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zal ik nog eens uitleggen waarom het geen muziek is
Ik stuur net de linkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon niet betalenOf ze verzinnen een moord op een kind door 3 mannen...
Daar kun je hele grote prijzen mee winnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zag je dat net niet? Ze kwam met een baard.
Oh nee, m'n vader kwam net binnen en daar was ik mee in gesprek terwijl ik ondertussen FOK! bleef lezenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zag je dat net niet? Ze kwam met een baard.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar kun je hele grote prijzen mee winnen.
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee, m'n vader kwam net binnen en daar was ik mee in gesprek terwijl ik ondertussen FOK! bleef lezen
Zal je godverdomme zien dat ze die pizza nog verneuken ook, door er zo'n gore knoflook olie rand op te doen die ik er specifiek zei af te latenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
in america hebben ze langer dan 30 minuten? gratis pizza regel, moeten ze hier ook introduceren
Lekker spammenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Fylax het volgende:
FOK!Abo is wel handig nu dat ik niet 10 seconde hoef te wachten.
je mag niet klagen, heb ooit meer dan anderhalf uur moeten wachten op een pizzaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal je godverdomme zien dat ze die pizza nog verneuken ook, door er zo'n gore knoflook olie rand op te doen die ik er specifiek zei af te laten
New York Pizza?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal je godverdomme zien dat ze die pizza nog verneuken ook, door er zo'n gore knoflook olie rand op te doen die ik er specifiek zei af te laten
Ik heb hier nooit wat te klagen over de lokale shoarma/pizza boerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee wel zon seks en ouders in shock of zo ietsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Komen er straks ook weer nieuwe afleveringen van zon, zuipen, ziekenhuis? Was altijd wel genot na Red mijn vakantie
Ik ook....stonden ze bij mijn werk voor de deur. Compleet ander adresquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je mag niet klagen, heb ooit meer dan anderhalf uur moeten wachten op een pizza
Oh ja, maar dat is domquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee wel zon seks en ouders in shock of zo iets
Niet bestellen vanaf het werk dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook....stonden ze bij mijn werk voor de deur. Compleet ander adres
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook....stonden ze bij mijn werk voor de deur. Compleet ander adres
Mijn ouders hadden de busreis niet eens overleefdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is dom
Dat die ouders hun kind op vakantie gaan volgen toch?
Ohnee...mijn tiener, zuipt teveel en neukt er op los in Lloret....je verwcht het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is dom
alsof die ouders nooit hebben rond lopen slettenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is dom
In elk geval niet met hetzelfde telefoonnummer, ondanks dat je het adres duidelijk vermeld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet bestellen vanaf het werk dus
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:19 schreef Fylax het volgende:
oja dat thuis voor de buis
geforceerd reacties geven omdat je weet dat er een camera staat
volgens mij nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is dom
Als we daar nou een topic bij hebbenquote:
Fok! geforceerde reacties geven omdat je weet dat iemand het leestquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:19 schreef Fylax het volgende:
oja dat thuis voor de buis
geforceerd reacties geven omdat je weet dat er een camera staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |