Hij heeft toch verdomme niks gekochtquote:
ik heb een hekel aan winkelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:37 schreef Aberella het volgende:
Verlaat je zolderkamer eens en bezoek een fysieke winkel. O wacht..
Ik wil zien wat er uitgekocht werd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:43 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Hij heeft toch verdomme niks gekochtIQ<70
Ieder zijn winkelstijl.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
ik haat online winkelen juist, na een paar klikken ben ik er klaar mee. in een winkel kijk ik rond bij de ingang en zie ik in 1 oogopslag of het wat is of niet.
de we heeft mooie basics en broeken/chinosquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
De WE.Ben je een lul van 50+ of zo?
Chinos zijn echt zo vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de we heeft mooie basics en broeken/chinos
'hoezoquote:
Als je figuur maar goed uitkomt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
en zo een katoenenbroek zit veel lekkerder dan zo een spijkerbroek vind ik
Precies, je kan niks passen of kijken of het staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
ik haat online winkelen juist, na een paar klikken ben ik er klaar mee. in een winkel kijk ik rond bij de ingang en zie ik in 1 oogopslag of het wat is of niet.
ik snap echt niet waarom je haatquote:
female skillsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
in een winkel kijk ik rond bij de ingang en zie ik in 1 oogopslag of het wat is of niet.
??quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:55 schreef eend112 het volgende:
Waar koop je dan ook kleding van de WE.. O wacht..
oh dit kan ik ook hoorquote:
Ja maar met andere redenen denk ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
[..]
oh dit kan ik ook hoor
dan sta ik paar seconden tussen de poortjes en dan loop ik weer weg
Zalando niet boycotten wegens die reclamequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:00 schreef Palomar het volgende:
Vind het altijd irritant als ik eens wat nieuwe zomerkleding wil kopen en dus op een zaterdagmiddag in juni of juli naar de winkel ga, dat alles al uitverkocht is of dat er alleen nog dikkemensen- of ectomaten te koop zijn
Ben kleding-webshops daarom steeds meer gaan waarderen, want in mijn ervaring is daar vaak wel meer voorraad dan in de lokale winkels. Ik koop dan alleen van merken waarvan ik al artikelen heb en dus weet dat de maat past. Al een paar keer wat gekocht bij zalando, hillfiger, superdry en dat bevalt prima.
care, heb er toch even op gekeken en ze hebben wel heul veul op voorraadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zalando niet boycotten wegens die reclame
ooooooooooooooooohhhhh diiiiiisssquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik wil zien wat er uitgekocht werd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |