Hij heeft toch verdomme niks gekochtquote:
ik heb een hekel aan winkelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:37 schreef Aberella het volgende:
Verlaat je zolderkamer eens en bezoek een fysieke winkel. O wacht..
Ik wil zien wat er uitgekocht werd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:43 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Hij heeft toch verdomme niks gekochtIQ<70
Ieder zijn winkelstijl.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
ik haat online winkelen juist, na een paar klikken ben ik er klaar mee. in een winkel kijk ik rond bij de ingang en zie ik in 1 oogopslag of het wat is of niet.
de we heeft mooie basics en broeken/chinosquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
De WE.Ben je een lul van 50+ of zo?
Chinos zijn echt zo vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
de we heeft mooie basics en broeken/chinos
'hoezoquote:
Als je figuur maar goed uitkomt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
en zo een katoenenbroek zit veel lekkerder dan zo een spijkerbroek vind ik
Precies, je kan niks passen of kijken of het staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
ik haat online winkelen juist, na een paar klikken ben ik er klaar mee. in een winkel kijk ik rond bij de ingang en zie ik in 1 oogopslag of het wat is of niet.
ik snap echt niet waarom je haatquote:
female skillsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef madeliefff het volgende:
in een winkel kijk ik rond bij de ingang en zie ik in 1 oogopslag of het wat is of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |