SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er staat nog een potje Dominion op het menu vanavond.quote:
Zal het gelijk aanpassen. Vast weer schijtlolligheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:12 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat dit op?
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal het gelijk aanpassen. Vast weer schijtlolligheden.
Geen perziksap dus ik was het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal het gelijk aanpassen. Vast weer schijtlolligheden.
ex-azquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Willem 2 heeft ook een relmarokkaantje
tafel van keesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
Rot op met die reclame voor die pauperprogramma's.
how latequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ga vanavond niet stappen dus misschien een keertje kijken
Klopt. En Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Begint om 10:30 zie ik nu, zal erom spannen maar de naam van dat programma alleen al
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt. En Paul de Leeuwkan je het niet terugkijken trouwens
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 19:21:05AZ heeft in elke linie een versterking nodig . Earnest Stewart kan aan het werk . Niets in te brengen tegen Willem II. #wilaz reageer retweet
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 19:21:05AZ heeft in elke linie een versterking nodig . Earnest Stewart kan aan het werk . Niets in te brengen tegen Willem II. #wilaz reageer retweet
Vind het altijd wel prima als Ajax om half 1 speelt, kan je daarna lekker de concurrenten bekijkenquote:
Kwart voor vijf kalf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind het altijd wel prima als Ajax om half 1 speelt, kan je daarna lekker de concurrenten bekijken
Het supportershart van Arno spreekt. Wie ontneemt die man zijn mobiel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
WOP WOP WOPquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Oke. Met je hoesenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vertel je alleen maar even wat
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat is zijn enige goal die bekend is.
Zit diep hequote:
zout ns op.quote:
De witte Chinees spreektquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Dat ajax van psv heeft gewonnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik in jouw moeder ja!!!!!!
nee wat zit diep?
Dat Hoesen niet de spits is die je hooptequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik in jouw moeder ja!!!!!!
nee wat zit diep?
+1quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hoesen niet de spits is die je hoopte
Nee joh zo verrassend is dit niet. AZ heeft een matig team en Willem 2 was best goed tegen PSV.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh zo verrassend is dit niet. AZ heeft een matig team en Willem 2 was best goed tegen PSV.
Nou AZ is wel beter als Willem 2 hequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh zo verrassend is dit niet. AZ heeft een matig team en Willem 2 was best goed tegen PSV.
Hoesen is juist precies de spits die ik wou zien bij Ajaxquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hoesen niet de spits is die je hoopte
Waarom zou mij dat diep zittenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat ajax van psv heeft gewonnen
Best een leuk potje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah weer een KNOTSGEKKE pot.
Je verwacht het niet
Wel eenrichtingsverkeer. Willem II veel beter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb de helft gemist omdat ik moest eten
AZ was nog zo geweldig na die eerste speelrondequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel eenrichtingsverkeer. Willem II veel beter.
Nee joh, was een ongelofelijke kutpot tegen heraclesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ was nog zo geweldig na die eerste speelronde
Ik was sarcastisch, Hans.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, was een ongelofelijke kutpot tegen heracles
Hij had nu al minstens 4 goals moeten hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gast heeft geluk dat Dalgaard weer blessa is.
Degradatievoetbal alors, tis watquote:
Die speelde CL bij Kiev dacht ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Speelt Marco Pappa eigenlijk nog bij Heerenveen?
Wat een god was dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die speelde CL bij Kiev dacht ik.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degradatievoetbal alors, tis wat
Willem II volgend jaar gewoon weer CL.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:34 schreef Groby het volgende:
heerenveen samen met az en heracles strijden tegen degradatie
De vloek van Gertje Verbeek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:34 schreef Groby het volgende:
heerenveen samen met az en heracles strijden tegen degradatie
Bombardaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II volgend jaar gewoon weer CL.
Abdellaouigodquote:
Vind je Paul de Leeuw leuk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen best een leuke bezetting bij de Tafel van Kees
Misschien sta ik wel lekker vroeg op
Jim van Fessem als keeperquote:
Gewoon lekker allebei.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweede helft Excelsior kijken en daarna tweede helft kowet dordt
Ik begin bij Go Ahead. Concurrenten in de gaten houden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweede helft Excelsior kijken en daarna tweede helft kowet dordt
Was nog best goed toen . Maar wel natuurlijk Hyppia voor hem met Mark Schenningquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jim van Fessem als keeper
Als je vervanger bent van Roland Jansen wel ja..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was nog best goed toen . Maar wel natuurlijk Hyppia voor hem met Mark Schenning
Allebei vol op de aanvalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
Ik zet Go Ahead - Dordt ook maar eens aan, hopelijk wordt het wat
Feyenoord-georiënteerd gebied toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Allemaal mensen met een Feyenoord shirt in Deventer.
Zelfde soort clubs met veel tokkies.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Daar doe je hem toch tekort meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je vervanger bent van Roland Jansen wel ja..
Zaten in het stadion met Feyenoord shirts.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-georiënteerd gebied toch?
Ging om het afscheid van die zieke vrijwilliger toch? Zal wel een Feyenoord-familie hebben dan, wat op zich wel veel voorkomt in de regio Deventer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon Feyenoord supporters die dichtbij wonen en een leuk voetbalwedstrijdje willen zien. Kan best toch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zaten in het stadion met Feyenoord shirts.
Ligeon speelt niet vanavond.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie ik daar de slechtste rechtsback van de Eredivisie rondwandelen?
Heb je nooit Bovenberg zien voetballen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligeon speelt niet vanavond.
Ooh voetbalt die nog?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nooit Bovenberg zien voetballen?
zit op de bank, was even scheel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh voetbalt die nog?
Nee dan heb je gelijk
Dat kan gebeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zit op de bank, was even scheel.
Enige bijzondere speler vooralsnog bij Heerenveen dit seizoen. Kan ook nog wel eens die Lumu worden.quote:
Lees: FC Twente.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De speler waar alle topclubs volgende zomer achteraan zitten.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige bijzondere speler vooralsnog bij Heerenveen dit seizoen. Kan ook nog wel eens die Lumu worden.
Volgende van Heerenveen die binnen 2 jaar weggekocht wordt.quote:
Da's meer mijn gevoel hoor. Word inmiddels schijtziek van Twente dat elk leuk spelertje in de Ere opvist.quote:
Alsof netto hem haaltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV zullen ook wel interesse hebben hoor.
Ajax heeft genoeg spelers die er al zijn en die er aankomen in eigen gelederen. Die gaan geen groot bedrag uitgeven aan nieuwe spelers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV zullen ook wel interesse hebben hoor.
Halen gebeurt niet, maar interesse zal er wel zijn. Al is het maar om de vraagprijs op te schroeven voor Twente en PSVquote:
Ja ik ook, las ook dat ze Pele willen halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's meer mijn gevoel hoor. Word inmiddels schijtziek van Twente dat elk leuk spelertje in de Ere opvist.
Volgend jaar kunnen zomaar Duarte en Serero vertrekken. Dan is er wel ruimte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ajax heeft genoeg spelers die er al zijn en die er aankomen in eigen gelederen. Die gaan geen groot bedrag uitgeven aan nieuwe spelers.
Haal je meer een kaartenpakkertje binnen dan een goeie spelerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ook, las ook dat ze Pele willen halen![]()
Ze halen alleen maar middenvelders en aanvallers daar. Verdediging is om te jankenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's meer mijn gevoel hoor. Word inmiddels schijtziek van Twente dat elk leuk spelertje in de Ere opvist.
Aanval is ook bagger.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze halen alleen maar middenvelders en aanvallers daar. Verdediging is om te janken
Voor Heerenveen is het een prima kracht, pikt zijn goals mee, niks mis mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal je meer een kaartenpakkertje binnen dan een goeie speler
Dan komt er wel weer wat door uit de jeugd, die krijgen altijd voorrang bij Ajax tegenwoordig (mits met potentie).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar kunnen zomaar Duarte en Serero vertrekken. Dan is er wel ruimte.
Die Kusk is nog even afwachten, maar de rest is ook niet veel nee.quote:
Ik denk niet dat een Nouri en van Beek er volgend jaar al klaar voor zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan komt er wel weer wat door uit de jeugd, die krijgen altijd voorrang bij Ajax tegenwoordig (mits met potentie).
Mokhtar is wel een leuk spelertje hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Kusk is nog even afwachten, maar de rest is ook niet veel nee.
Wel heerlijk middenveld, maar de rest ontzettend zwak.
Nee oprotten met die gast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die Buijs een kutverdediger vindt?
Vast niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Een leuk spelertje ja, maar geen speler die je kampioen gaat maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mokhtar is wel een leuk spelertje hoor
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja snap ik ook niet. Die is toch een paar klasses beter dan zo'n Jordy Buijs. Het publiek in het ALS is het met mij eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:06 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met die Otigba gebeurd ? Was onder v. Basten toch gewoon basisspeler ?
Doen ze daar ook de Ice Bucket Challenge?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet. Die is toch een paar klasses beter dan zo'n Jordy Buijs. Het publiek in het ALS is het met mij eens.
xdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze daar ook de Ice Bucket Challenge?
Ik ook hoor. En twee Excelsiorverdedigers hier . 0 houden en volgende week Heracles wegtikken, bohhhh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar Botaka en Korte in je managerteam hebben
Dan kom je geen punten te Korte aan het eind.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar Botaka en Korte in je managerteam hebben
Verbeterde uitgave van Boerrigter. Nog slechtere balbehandeling, nog meer snelheid, nog meer blindheid.quote:
Ja ik heb op Cambuur gegokt, die hebben komende week ook een prima potje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En twee Excelsiorverdedigers hier . 0 houden en volgende week Heracles wegtikken, bohhhh.
De eerste die Wildschut nu nog goed vindt moet ik nog tegenkomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij zit hier niet de fanclub van Wildschut
Waar is dat ? Omgeving Leiden toch ?quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar is dat ? Omgeving Leiden toch ?
Zal dus zo ook wel over Gouda heenkomen.
Houdt wel de 0quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb op Cambuur gegokt, die hebben komende week ook een prima potje.
Maar ik snap niet waarom je 3 ajacieden neemt. Vooral Blind niet, die gaat niet echt veel scoren ofzo
Is een middenvelder in de manager toch?quote:
Krijg je er toch ook punten voor?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is een middenvelder in de manager toch?
Oh haha dat scheeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior al door zijn wissels heen dus een veldspeler gaat keepen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Den Haag zijn bij nader inzien toch wel een stel debielen om Korte weer te verhurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior voegt niks toe inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Pedroso het volgende:
Ik gun het Heerenveen wel. Van mij mag die halve amateurclub uit Rotterdam wel weer direct terug naar de JL.
Haha, jullie staan nog steeds onder Cambuur.quote:
Heb jij een kleine piemel ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jullie staan nog steeds onder Cambuur.
Verreweg beste speler bij Dord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag zijn bij nader inzien toch wel een stel debielen om Korte weer te verhuren
Ja schande.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, jullie staan nog steeds onder Cambuur.
Vanaf morgen gaan we je een maand missen jongenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso juichen als je tegen een Eredivisieclub scoort
Telgenkamp lijkt een topper vergeleken me hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Deckers verdringt Lamprou van de koppositie wat betreft slechtste keeper.
Ik ging een maand weg als Ajax punten ging verspelen hè? Dat heb je gelezen tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaan we je een maand missen jongen
jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging een maand weg als Ajax punten ging verspelen hè? Dat heb je gelezen toch
In Leeuwarden noemden ze hem het liefst Telgenramp.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Telgenkamp lijkt een topper vergeleken me hem.
Denk dat jullie serieus voor het eerst een lagere Eredivisieklassering gaan behalen dan Cambuur. Tenzij er versterkingen komen. Buiten Sinkgraven een hopeloos team.quote:
Zo, jij durft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging een maand weg als Ajax punten ging verspelen hè? Dat heb je gelezen toch
Lamprou heeft gewoon de nul gehouden tegen AZ hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Deckers verdringt Lamprou van de koppositie wat betreft slechtste keeper.
Zag je die aanname rond de 20ste minuut? Genotquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verreweg beste speler bij Dord.
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat jullie serieus voor het eerst een lagere Eredivisieklassering gaan behalen dan Cambuur. Tenzij er versterkingen komen. Buiten Sinkgraven een hopeloos team.
Daar deed ik nog een post voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die aanname rond de 20ste minuut? Genot
We zullen het zien.quote:
You fat bastard, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat zeggen ze eigenlijk bij eagles als de keeper uittrapt?
Ik zou er toch maar niet al te zeker van zijn, met een beetje pech verliest Ajax punten morgen. Gras is groen, bal is rond enzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon net doen of je heel stoer bent, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |