quote:
En met minder autisten in 1 ruimtequote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
En met minder autisten in 1 ruimtemaar is dat 16 euro waard?
zou het makkelijk kunnen betalen, maar die 16 euro kan ik ook lekker van lunchenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
als je het makkelijk kan betalen, waarom niet
ff de mensen daar laten zien hoe knap een mens kan zijnquote:
voor 5 euro kan je een big maccie kopen, is ook lekkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
zou het makkelijk kunnen betalen, maar die 16 euro kan ik ook lekker van lunchen
heb ik wel al lang niet meer opquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
voor 5 euro kan je een big maccie kopen, is ook lekker
Dus je kan plotseling niet meer lekker lunchen als je ¤16 minder hebt? Want dan: 2e klas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
zou het makkelijk kunnen betalen, maar die 16 euro kan ik ook lekker van lunchen
Nee hoor dat zou dan ook nog wel kunnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dus je kan plotseling niet meer lekker lunchen als je ¤16 minder hebt? Want dan: 2e klas.
Dus kom wel bij mijn soort te zitten?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
In die trein zit je tussen allemaal stinkende hippies die survivel backpacken in Europa en nooit douchen.
Jep. Ik raad dan ook tweedeklas aan. De keer dat ik in die trein zat waren het allemaal Braziliaanse mensen, dus ik weet niet hoe je Portugees is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dus kom wel bij mijn soort te zitten?!
Die is net zo goed als mijn chinees, spaans, turks en marokkaansquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jep. Ik raad dan ook tweedeklas aan. De keer dat ik in die trein zat waren het allemaal Braziliaanse mensen, dus ik weet niet hoe je Portugees is?
Wat ga je doen in Antwerpen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die is net zo goed als mijn chinees, spaans, turks en marokkaans
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Antwerpen.
Ik heb toen een wandeling met gids gemaakt door het oude riool en wat was boven verwachting interessant.quote:
Okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb toen een wandeling met gids gemaakt door het oude riool en wat was boven verwachting interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |