SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren![]()
![]()
alles zakt atmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Godver motm boateng is aan het zakken en laat ik daar nou net twee van hebben![]()
![]()
![]()
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb 3 mil verkocht nu. Maar had de hoop dat verkoopprijzen bleven stijgen en dat is zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op de playstation valt dat echt reuze mee hoorkeek net ook even en zag dat ibra 500k was gezakt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb 3 mil verkocht nu. Maar had de hoop dat verkoopprijzen bleven stijgen en dat is zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die heb ik van de week voor 4,3 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:30 schreef appelen het volgende:
[..]
Ohkeek net ook even en zag dat ibra 500k was gezakt
![]()
![]()
Had hem gister voor 3,85quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die heb ik van de week voor 4,3 miljoen verkochtdus mag wel weer omhoog
![]()
bohhhhhhhhh EdennnnnAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Van mij mag alles eigenlijk wel hard dalen, die tax die je anders betaalt bij de verkoop van dure spelers is enormquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:32 schreef appelen het volgende:
[..]
Had hem gister voor 3,85dus mag wel weer omhoog
![]()
![]()
Als ik ibra verkocht heb jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van mij mag alles eigenlijk wel hard dalen, die tax die je anders betaalt bij de verkoop van dure spelers is enorm![]()
![]()
Ivanovic staat echt alleen maar voorin joh. Blijft ook lekker in de spits hangen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.quote:
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Ivanovic zou wel echt verdiend zijn..vorige week al eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt er alleen helemaal niks aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
IF Ivanovic zou wel echt verdiend zijn..vorige week al eigenlijk.![]()
![]()
http://www.futwiz.com/en/(...)r/708/history/fifa11 Op deze foto lijkt hij ook wel op Phil Taylorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvel![]()
![]()
Hij is ook altijd op de plek waar de bal een minuut geleden al geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvelaltijd te laat die gozer. Ook pas 1 keer de bal gehad ofzo
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/(...)r/708/history/fifa11 Op deze foto lijkt hij ook wel op Phil Taylor![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draaicirkel van een bus.
Eva![]()
![]()
Dit al gepost? http://www.easports.com/f(...)3506418&sf30130514=1Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit al gepost?http://www.easports.com/f(...)3506418&sf30130514=1![]()
1 miljoen nu 18,40quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik denk dat ze de PS ook gefixed hebbenOpvallend dat daar de coinprijzen nu zo stijgen
e: op de doos 34,85![]()
Hoeveel kostte 1 miljoen eerst dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
1 miljoen nu 18,40
e: op de doos 34,85![]()
5 euro ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel kostte 1 miljoen eerst dan?![]()
![]()
ben jij al om?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopenquote:![]()
![]()
Gisteren was het echt veel goedkoper nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.quote:
denk dat ik hem met destiny haal, jij?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja gister was het 5,28 ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen![]()
Sinds vanochtend al 3 euro gestegen. Voor een miljoen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen
PSN: DePresident_![]()
VERKOOP UW EIGENDOMMEN IK HERHAAL VERKOOP UW EIGENDOMMENquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Flink gestegen dus
Alles verkopen snel snel snel![]()
Mij een beetje paaien voor de ps4 maar zelf er geen kopen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.
denk dat ik hem met destiny haal, jij?![]()
Oohhh joh dat valt wel meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Sinds vanochtend al 3 euro gestegen. Voor een miljoen dan.![]()
kwestie van tijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mij een beetje paaien voor de ps4 maar zelf er geen kopen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ga hem ook halen ja, mede vanwege clubsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.
denk dat ik hem met destiny haal, jij?En sowieso omdat ik met een website over FIFA eigenlijk geen halfbakken versie van FIFA 15 wil spelen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
MMOGA bevalt goed hier geloof ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Waar verkopen jullie de coins dan? Via marktplaats of aan zo'n site?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hmm welke snacks zal ik eens bij de patat nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef rolls-reus het volgende:
Hmm welke snacks zal ik eens bij de patat nemen?het is frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef rolls-reus het volgende:
Hmm welke snacks zal ik eens bij de patat nemen?Het is doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kan iemand, die hier zijn coins verkocht heeft, bevestigen dat deze site legit is? Ik heb nog iets meer dan 2m xbox coins die ik kwijt wilquote:![]()
lol Dortmund
kut kickoff glitchAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel mooi bij Willem II - AZ: 3x Wuytens..2 broertjes en een neef
Berghuis hamstring verneukt in de warming up
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gratis fifa 15 en dan heb je nog wat over om in het begin packs te openen :pquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:39 schreef rolls-reus het volgende:
Ik kan nog 120 euro krijgen voor mn coinsbest veel
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Gratis fifa 15 en 65 euro om wat leuks mee te doen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga fifa 15 denk ik pas kopen na de examensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Gratis fifa 15 en dan heb je nog wat over om in het begin packs te openen :pdus hou mn coins nog even
![]()
![]()
Gerrard is het vandermarretje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eindexamens? duurt nog ff danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ga fifa 15 denk ik pas kopen na de examensdus hou mn coins nog even
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrard is het vandermarretje![]()
![]()
Wat een gekut bij AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste 4 wedstrijden verloren.. gaat niet echt goed daar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Fulham heeft even 5-1 op de broek gekregen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen ja, mede vanwege clubsEn sowieso omdat ik met een website over FIFA eigenlijk geen halfbakken versie van FIFA 15 wil spelen
Nee, thema is Arsenal en Ajaxquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vast nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jupeens kijken of ik het volhoud
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup, maar ik ga hem toch niet maken ofzo. Teveel matigheid.quote:
Everton 1-0
ColemanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkom![]()
![]()
Met Gibbs en Vertonghen ipv Verm is het al wel een stuk beter jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohjamaar een vandermarretje of niet, gibbs lijkt me beter dan vertonghen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
thad heeft verkocht via mmogaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Werkt prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkom
Als je geen haast hebt kun je nog wel even hopen op een hogere prijs. Demand is non stop 20.000.000+![]()
paar maanden terug vaak aan mmoga verkochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkom'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mmoga was betrouwbaar bij mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkomverschillende keren verkocht twv 40 euro ofzo en altijd geld gekregen
Vriend van me heeft deze fifa meer dan 700 euro verdiend aan fifa![]()
![]()
Godver Toef doe hier eens wat aan. AZ speelt belachelijk slecht.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
WIllem II speelt zoals AZ en AZ speelt zoals Willem IIquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Godver Toef doe hier eens wat aan. AZ speelt belachelijk slecht.
Had al 3-0 moeten staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 2-0. De goal die je wist dat zou komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AZ verneukt m'n toto. Weg met van Basten!1!1!!!
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik heb ook een bet op AZ. Odds waren min of meer 50-50 en ik zag AZ echt als duidelijke favoriet. Maar als je dan dit ziet...en dat ligt toch niet alleen aan die blessure van Berghuis netquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef gazhims3lv het volgende:
AZ verneukt m'n toto. Weg met van Basten!1!1!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoerenkotsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lukakujammer dat het eigenlijk buitenspel was
auto'squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
Waar wordt op marktplaats het meest naar gezocht?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil iets goedkoops, iets wat je bijna gratis weg kan geven, maar waar het niet opvalt dat het TE goedkoop isquote:![]()
![]()
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil iets goedkoops, iets wat je bijna gratis weg kan geven, maar waar het niet opvalt dat het TE goedkoop is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je bent de enige AZ'er zonder Ebola zo te zien. De spelers hebben het in ieder geval al wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Had ik maar Ebola. Dan zou ik de volgende wedstrijd niet meer meemaken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee. Geen DSL modus toch bij nader inzien. AZLiefde bij winst, maar ook bij verlies. En bij een gelijkspel.
![]()
bohhh Giroud. Pech zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is reus nou beter dan ronaldo of niet? Coins boeien me nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Nee. Geen DSL modus toch bij nader inzien. AZLiefde bij winst, maar ook bij verlies. En bij een gelijkspel.
dat ronaldo gay is ook niet
![]()
Vrienden van me hadden voor ik ging trouwen mijn PS3 voor te goedkoop op marktplaats gezet, met mijn nummer. Ik werd de eerste dag plat gebeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Grapje uithalen met een vriend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden voor ik ging trouwen mijn PS3 voor te goedkoop op marktplaats gezet, met mijn nummer. Ik werd de eerste dag plat gebeld
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beetje jammer alleen dat ik hem had zien aankomen. Niet die PS3, maar wel iets dergelijks. In vergelijkbare situatie een jaar eerder bij een vriend hadden we zijn Tucson ver onder de kostprijs erop gezet. Die heeft nog veel meer telefoontjes dan ik gehadquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
pssst pots je hebt een foutje gemaakt in je zinquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden voor ik ging trouwen mijn PS3 voor te goedkoop op marktplaats gezet, met mijn nummer. Ik werd de eerste dag plat gebeld![]()
TR Gemacht: openbaar maken van whatsapp gesprekkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:39 schreef Revontulet het volgende:
Haarscherpe analyse van Toefjes: AZ mist het type MessiIk denk dat jij beter overweg zal kunnen met Ronaldoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:39 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is reus nou beter dan ronaldo of niet? Coins boeien me nietdat ronaldo gay is ook niet
![]()
![]()
Ow echt Thad? Wat dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
pssst pots je hebt een foutje gemaakt in je zinNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mpoku mist 2 penalties
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor te goedkoop.quote:
Voor te weing of te goedkoop is het volgens mij.
Ik zeg dit omdat jij heel veel waarde hecht aan correcte spelling.![]()
800k is niks meer tegenwoordig, neequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef Revontulet het volgende:
If Fabregas in zo'n player pack. Zal wel niets waard zijn.![]()
8 ton maar inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef Revontulet het volgende:
If Fabregas in zo'n player pack. Zal wel niets waard zijn.
PSN: DePresident_![]()
Ik ben je eeuwig dankbaar Thad. Echt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor te goedkoop.
Voor te weing of te goedkoop is het volgens mij.
Ik zeg dit omdat jij heel veel waarde hecht aan correcte spelling.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Discard value.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef Revontulet het volgende:
If Fabregas in zo'n player pack. Zal wel niets waard zijn.![]()
Zijn ze wel vergelijkbaar? Ik zoek een goede linksbuitenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TR Gemacht: openbaar maken van whatsapp gesprekken
[..]
Ik denk dat jij beter overweg zal kunnen met Ronaldohazard vond ik maar niks en ribery was het ook niet meer
![]()
![]()
Ronaldo is fysiek sterker, je hebt daar best veel aan in deze fifa. Reus voelt wat "lichter" aan, wat wel prettig kan zijn soms. En verder is het toch een spelletje van op links naar binnen zien te trekken en dan uithalen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zijn ze wel vergelijkbaar? Ik zoek een goede linksbuitenhazard vond ik maar niks en ribery was het ook niet meer
Maar ik merk dat je graag wilt horen dat TOTS Reus heel goed is. Ik vond zijn NIF eigenlijk net zo goed. Maar wat let je om hem te proberen? Ervaringen zijn per persoon heel anders, daarom speelt ook iedereen met een ander teamIs het niks, dan verkoop je hem gewoon weer
![]()
![]()
Fabregas ga ik gewoon houden. Zal na 1 wedstrijd wel kut zijn en dan alsnog verkopen.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wijze woorden van El Toefjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ronaldo is fysiek sterker, je hebt daar best veel aan in deze fifa. Reus voelt wat "lichter" aan, wat wel prettig kan zijn soms. En verder is het toch een spelletje van op links naar binnen zien te trekken en dan uithalen.
Maar ik merk dat je graag wilt horen dat TOTS Reus heel goed is. Ik vond zijn NIF eigenlijk net zo goed. Maar wat let je om hem te proberen? Ervaringen zijn per persoon heel anders, daarom speelt ook iedereen met een ander teamIs het niks, dan verkoop je hem gewoon weer
![]()
Nou ik wil inderdaad horen dan hij goed is want anders heb ik geen idee meer wat voor team ik moet makenmaar hij is wel redelijk lang en sterk dus ik hoop dat hij het deze keer beter doet dan de vorige keer dat ik hem had
toen had ik hem met ibra en als je samen met ibra speelt is iedereen slecht
![]()
![]()
Wie komt er nu naast dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wijze woorden van El Toefjes![]()
Nou ik wil inderdaad horen dan hij goed is want anders heb ik geen idee meer wat voor team ik moet makenmaar hij is wel redelijk lang en sterk dus ik hoop dat hij het deze keer beter doet dan de vorige keer dat ik hem had
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap het. Met jouw skills zul je echt wel veel plezier aan Reus beleven hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wijze woorden van El Toefjes![]()
![]()
Ik ben uit gekkigheid maar een Nederlands elftal aan het maken, ik weet het ook niet meer zo goed![]()
Ik zou gelijk IF Balo doen. Sterke baasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Imotm huguain en als dat niet bevalt if Balo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap het. Met jouw skills zul je echt wel veel plezier aan Reus beleven hoor![]()
Ik ben uit gekkigheid maar een Nederlands elftal aan het maken, ik weet het ook niet meer zo goedwie is je favoriete speler deze fut?
![]()
Moet even kijken of ik dat meteen kan betalenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou gelijk IF Balo doen. Sterke baas![]()
![]()
Goedkope optie zou dun Vuc ook nog kunnen zijn. Baasje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik dat meteen kan betalenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt me ook goed jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedkope optie zou dun Vuc ook nog kunnen zijn. Baasje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lastig. Per linie: Neuer / TOTS Benatia / TOTS de Rossi / 89 Mullerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]wie is je favoriete speler deze fut?
Benieuwd hoe deze vraag door anderen beantwoord gaat worden![]()
Linkt ook met tevez dus zou hem best even kunnen proberen jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goedkope optie zou dun Vuc ook nog kunnen zijn. Baasje.![]()
Cech of Lehmann / Hierro / Gullit / Crespoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastig. Per linie: Neuer / TOTS Benatia / TOTS de Rossi / 89 Muller
Benieuwd hoe deze vraag door anderen beantwoord gaat worden
Zonder legends:
Cech / TOTS Toprak / 88 Sneijder / Balo![]()
Mijn favorieten: Cech, TOTS Pepe, Messi (als CAM, maar Touré is de meest complete middenvelder) en Neymar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Favo GK:TOTS Cechquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verdediger: TOTS Kompany
Centrale middenvelder: Gullit
Winger: TOTS Hazard
Spits: Kluivert
Duurder is ook daadwerkelijk beter in veel (de meeste) gevallen dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keepers: cech, neuer en marchettiquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verdedigers: kompany, pepe en benatia
backs: luis, maicon en pisvlek
Vleugels: ronaldo en schurrle
Spitsen: ibra, jovetic en jackson
Kan niet kiezen uit 1 per linie![]()
![]()
2 Of 3 edities geleden maakten we aan het einde van FUT toch een Fok TOTY? Deden we per week per positie spelers nomineren. Weet je nog hoe dat in zijn werk ging?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Favo GK:TOTS Cech
Verdediger: TOTS Kompany
Centrale middenvelder: Gullit
Winger: TOTS Hazard
Spits: Kluivert
Duurder is ook daadwerkelijk beter in veel (de meeste) gevallen dit jaar![]()
Ramsey weer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 Of 3 edities geleden maakten we aan het einde van FUT toch een Fok TOTY? Deden we per week per positie spelers nomineren. Weet je nog hoe dat in zijn werk ging?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee nee, echt selectief zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Keepers: cech, neuer en marchetti
Verdedigers: kompany, pepe en benatia
backs: luis, maicon en pisvlek
Vleugels: ronaldo en schurrle
Spitsen: ibra, jovetic en jackson
Kan niet kiezen uit 1 per linie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Pisvlek is by far de beste back dit jaar imo ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tots maicon vind ik toch beterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
IF Pisvlek is by far de beste back dit jaar imo ja![]()
Ik vind TOTS Maicon echt goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:12 schreef Tim86 het volgende:
IF Pisvlek is by far de beste back dit jaar imo jaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tots maicon vind ik toch beterFijn schot voor een back, verder vond ik hem wel oke, maar niet meer dan dat. Konko nog steeds fijner. Stond bij mij ook te vaak uit positie en bewoog als een olietanker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind TOTS Maicon echt goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3-0 Toef
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja vond hem maar kut. Piszak en Walker waren chillerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Fijn schot voor een back, verder vond ik hem wel oke, maar niet meer dan dat. Konko nog steeds fijner. Stond bij mij ook te vaak uit positie en bewoog als een olietanker.![]()
Betrapt op een nieuw punt waar je dus de ballen verstand van hebtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Fijn schot voor een back, verder vond ik hem wel oke, maar niet meer dan dat. Konko nog steeds fijner. Stond bij mij ook te vaak uit positie en bewoog als een olietanker.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh als we het daar over hebben kunnen we nog wel even door gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Betrapt op een nieuw punt waar je dus de ballen verstand van hebt![]()
![]()
BAM! 2-2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zag het. Ik heb de klapper weer in de lade gelegd en heb de stream maar uitgezet. Ik hoop zo dat AZ nog een keeper kan aantrekken die voor rust kan zorgen. Een keeper die een bron van onrust is, is ... Tja, is wat je nu ziet.quote:![]()
Nee hoor. Thad vond het ook. En als Tim en Thad het allebei vinden is het gewoon een feit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Betrapt op een nieuw punt waar je dus de ballen verstand van hebtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar ga ik over nadenkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Thad vond het ook. En als Tim en Thad het allebei vinden is het gewoon een feit.
Vuelta begonnen
Die kan dit jaar zomaar mooier worden dan de Tour, met dit deelnemersveld en parcours
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Durm
Zo teringslecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Maria --> Lowie
70 miljoen (Sky)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Nani een jaartje gratis naar Sportingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
huh Lerra F naar QPR en Rojo naar Man U heb ik helemaal gemistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerenveen heeft er wel echt een kuthspits in staan Zhano
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Quaresmaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die transfer van Nani is wel interessant, dan is Kelvin niet meer de enige 5* RW uit die competitie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
het is dan ook al half negen he maverkequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:30 schreef Maver24 het volgende:
Onweer in Rotterdam en veel regen. Lijkt wel nacht hoe donker![]()
Hoe was NYC?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is dan ook al half negen he maverke![]()
De TIM Trophy is ook bezig![]()
Juve - Milan nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
foks sport zendt het niet uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
De TIM Trophy is ook bezig![]()
Juve - Milan nu![]()
Sport1 welquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een tyfus weer netGigantische onweersbui en regenbui over me heen gehad.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Debiel dat Neymar wel 5* WF heeft en Ronaldo niet.
Hopelijk maken ze hem nog spits. En betere skills zou mooi zijn, maarja..zal wel niet.
Deze man gaan we vaak zien:
Legends zitten nog niet in die beta, maar total rating kan je wel zien. M. Laudrup, Shearer en Schmeichel 89, B. Laudrup, Moore, Keane en Roberto Carlos 88, Stoichkov en Butragueno 90, Baresi 91, Beckenbauer 92
Arteta 43 pace btw![]()
Valt me ook op dat veel backs aardig wat pace kwijt zijn. O.a. Alves, Clichy, Pisvlek
gr gr maverAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als CB![]()
[ afbeelding ]
Niet dat dit kloptAlves 81 algemeen ook maar in de beta. Ben toch wel weer benieuwd naar de nieuwe stats.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk maken ze hem nog spits. En betere skills zou mooi zijn, maarja..zal wel niet.
[ afbeelding ]
Legends zitten nog niet in die beta, maar total rating kan je wel zien. M. Laudrup, Shearer en Schmeichel 89, B. Laudrup, Moore, Keane en Roberto Carlos 88, Stoichkov en Butragueno 90, Baresi 91, Beckenbauer 92
Arteta 43 pace btw![]()
Valt me ook op dat veel backs aardig wat pace kwijt zijn. O.a. Alves, Clichy, Pisvlek
gr gr maver
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Welke Twitter account heb je deze screens van? Salah wordt OP. Ronaldo hogere shooting. Nicequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arteta 43 pace btw![]()
gr gr maver![]()
https://twitter.com/FUTBetaPicsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welke Twitter account heb je deze screens van? Salah wordt OP. Ronaldo hogere shooting. NiceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een kutteam staat er nu bij Heerenveen zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
weer die Deckers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Speler op doel bij de pingel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
siquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wildschut![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Larsson snapt het
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik pak vast mijn popcornAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vader danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh oh niet handig. Nu ga jij ook een koppie kleiner ouwe pik.
Shit, vorige gemist. Welke aanvallen waren super effective?
GAE-Dordt.. Leuke pot! Nu nog hopen dat Dordt wint
Bite bij Chiellini.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Shit, vorige gemist. Welke aanvallen waren super effective?
Dafuq, Origi non-shiny met 85 pace![]()
![]()
Origiquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bite bij Chiellini.
Dafuq, Origi non-shiny met 85 pace
Bakkes. Tis nog wachten op een linksbenige LB maar verder zijn we klaar denk ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Echt een kutteam staat er nu bij Heerenveen zeg.Eerste helft waren we veel beter hoor, alleen die bal wou er niet in. Uth
![]()
![]()
Waarom speelt Uth trouwens ipv die nieuwe spits? Blessa ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bakkes. Tis nog wachten op een linksbenige LB maar verder zijn we klaar denk ikEerste helft waren we veel beter hoor, alleen die bal wou er niet in. Uth
![]()
Hij was nog niet helemaal fit, maar is deze week weer geblesseerd geraakt geloof ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarom speelt Uth trouwens ipv die nieuwe spits? Blessa ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben op YouTube video's aan het zoeken van de FUT15 beta. VdW 77 rating.
stats?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja. Maar in principe moeten die 2 vechten om dat plekje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij was nog niet helemaal fit, maar is deze week weer geblesseerd geraakt geloof ik.![]()
Vorige keer stelde Maver "moeder opmerkingen" niet zo op prijs, omdat zijn moeder niet meer onder ons is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Shit, vorige gemist. Welke aanvallen waren super effective?![]()
Heb jij nu Ebola?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorige keer stelde Maver "moeder opmerkingen" niet zo op prijs, omdat zijn moeder niet meer onder ons is.het gaat hard in dit topic. Fysiek contact gehad met Maver?
Zal wel een degelijke back worden dan. Zijn silver dit jaar was ook prima, al mocht hij net wat meer pace hebben. Zoals deze kaartquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit deze video:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, ik ben wel wat verkouden, dus het zou zomaar kunnen. En in Rotterdam sta je vrij snel in contact met andere mensen. Even naar de supermarkt voor een doosje gebakken uitjes en je bent het haasjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij nu Ebola?het gaat hard in dit topic. Fysiek contact gehad met Maver?
![]()
Maandag maar even bloed laten prikken denk ik. Als ik maandag nog haal dan![]()
![]()
Wedstrijden van 45min ook. Juve heeft er nu meteen nog eentje, weer met een ander team. (tegen Sassuolo).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef DutchSL het volgende:
Juventus 0-1 Milan
In de nietszeggende Trofeo TIM weliswaar, maar tochAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon nu naar de spoedeisende hulp rijden lijkt me best een passende maatregel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat verkouden, dus het zou zomaar kunnen. En in Rotterdam sta je vrij snel in contact met andere mensen. Even naar de supermarkt voor een doosje gebakken uitjes en je bent het haasje![]()
Maandag maar even bloed laten prikken denk ik. Als ik maandag nog haal danNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je geen bloeduitstortingen krijgt zit je wel goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel wat verkouden, dus het zou zomaar kunnen. En in Rotterdam sta je vrij snel in contact met andere mensen. Even naar de supermarkt voor een doosje gebakken uitjes en je bent het haasje![]()
Maandag maar even bloed laten prikken denk ik. Als ik maandag nog haal danRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Keihard naar binnen rennen en keihard gillen: Ik heb EBOLAquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon nu naar de spoedeisende hulp rijden lijkt me best een passende maatregel.![]()
Kijken hoe snel de wachtkamer leeg is
![]()
![]()
433(5) is wel een formatie waar je aan moet wennen.
Ik vind het ook best wel een advanced formation. Stuk minder gebruiksvriendelijk dan een standaard 433 of 41212 ofzo. Meestal als ik hem tegen kom is het ook wel iemand die er wat van kanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
433(5) is wel een formatie waar je aan moet wennen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Keihard naar binnen rennen en keihard gillen: Ik heb EBOLA![]()
Kijken hoe snel de wachtkamer leeg is
Benieuwd of dat voldoende aanleiding is om de politie te bellen voor de hulpverleners
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga me er maar eens in verdiepen en het proberen onder de knie te krijgen. Je hebt wel veel afspeelpunten in deze formatie (veel driehoekjes lijkt het wel).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel een advanced formation. Stuk minder gebruiksvriendelijk dan een standaard 433 of 41212 ofzo. Meestal als ik hem tegen kom is het ook wel iemand die er wat van kanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat sowieso. Maar dat kan ook te maken hebben met div1...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel een advanced formation. Stuk minder gebruiksvriendelijk dan een standaard 433 of 41212 ofzo. Meestal als ik hem tegen kom is het ook wel iemand die er wat van kan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nou dat hoop ik niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef Henrys het volgende:
Zal FUT2015 eindelijk het speltempo van seasons hebben?![]()
Waarom heeft het je voorkeur dan?quote:
FUT heeft meer weg van een flipperkast dan van een voetbalspel naar mijn mening en het is bijna onmogelijk om nog normaal te scoren hierdoor. Bijna al mijn goals zijn kopballen en die goals die ik tegen krijg ook![]()
Dan ga je toch lekker seasons spelen? Ik vind FUT veel fijner dan seasonsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom heeft het je voorkeur dan?
FUT heeft meer weg van een flipperkast dan van een voetbalspel naar mijn mening en het is bijna onmogelijk om nog normaal te scoren hierdoor. Bijna al mijn goals zijn kopballen en die goals die ik tegen krijg ook![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom heeft het je voorkeur dan?
FUT heeft meer weg van een flipperkast dan van een voetbalspel naar mijn mening en het is bijna onmogelijk om nog normaal te scoren hierdoor. Bijna al mijn goals zijn kopballen en die goals die ik tegen krijg ookDit.quote:
Ik vind FUT wel wat hebben.
Ik wel. Dat betekent dat de handicap weg isquote:
Een mix van FUT en Seasons qua snelheid zou ideaal zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die bestaat sowieso nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik wel. Dat betekent dat de handicap weg is![]()
Dit. Ik ben beter in seasons, maar het idee van je eigen team maken is wel echt tof aan FUT.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Een mix van FUT en Seasons qua snelheid zou ideaal zijn.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
433-5 vond ik het beste systeem, drie van mijn vier favoriete teams waren in dat systeemde andere 4231-2
![]()
Precies, heb ook vaak spelers die echt geweldig spelen in seasons zoals Kiessling van Leverkusen of Dzeko en als ik daar dan mee spel in FUT zijn ze echt waardeloos door hun pacequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Ik ben beter in seasons, maar het idee van je eigen team maken is wel echt tof aan FUT.![]()
Ik moet even wennen dat mijn "last resort" crossing niet meer werkt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef DutchSL het volgende:
433-5 vond ik het beste systeem, drie van mijn vier favoriete teams waren in dat systeemde andere 4231-2
Wel grappig dat dit nou net spelers zijn die vooral goed in de lucht zijn en je grootste klacht was dat alle goals bij FUT uit kopballen vielenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Precies, heb ook vaak spelers die echt geweldig spelen in seasons zoals Kiessling van Leverkusen of Dzeko en als ik daar dan mee spel in FUT zijn ze echt waardeloos door hun pace
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat wel een mooie IF worden..Bellarabi: http://wefut.com/en/player/15793Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Door hun gebrek aan pace, bedoel jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Precies, heb ook vaak spelers die echt geweldig spelen in seasons zoals Kiessling van Leverkusen of Dzeko en als ik daar dan mee spel in FUT zijn ze echt waardeloos door hun pace
FUT heeft inderdaad wat speleigenschappen die ik minder vind dan seasons. Zo kom je daar geen kickoff glitches tegen, en zijn headers minder OP.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoorde net in de auto dat hij een goal na 9 seconde had?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Gaat wel een mooie IF worden..Bellarabi: http://wefut.com/en/player/15793
Ik moet aan elke formatie wennenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
433(5) is wel een formatie waar je aan moet wennen.4-3-3 team presteert beter dan 4-2-3-1 team
![]()
![]()
![]()
Die tweede lijkt mij wel baas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet aan elke formatie wennen4-3-3 team presteert beter dan 4-2-3-1 team
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo even een potje proberen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Even Messi een kaartje geven. Is wel een leuk team, maar fysiek zo vreselijk zwak. Als Benzema uit positie is, dan is er niemand om een cross aan te geven. Kans dus dat ik over ga naar een 4-4-2, met Messi en Benzema in de spits. De groene Benzema dan. Nog 3.3 miljoen om te investerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die tweede lijkt mij wel baas.
Zo even een potje proberen?![]()
![]()
3.3 miljoenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Even Messi een kaartje geven. Is wel een leuk team, maar fysiek zo vreselijk zwak. Als Benzema uit positie is, dan is er niemand om een cross aan te geven. Kans dus dat ik over ga naar een 4-4-2, met Messi en Benzema in de spits. De groene Benzema dan. Nog 3.3 miljoen om te investerenjezus. Ik heb nog maar 300k..
Ik moet even snel custom tactic aanmakenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
soort next gen heavy rain ofzo? niet op xbox1 natuurlijk.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb net in het ps4 topic erover gepostquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
soort next gen heavy rain ofzo? niet op xbox1 natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
wow! Ik heb nog nooit van deze game gehoordHeb net alleen de eerste 3 minuten gezien omdat ik niet al teveel voor mezelf wil verklappen.
Het ziet er kwa omgeving uit als Alan Wake en gameplay meets LA Noire. Hoop echt dat het een open world is zoals hij zei![]()
Godver zou ik nu alles verkopen voor de crash die er hoogstwaarschijnlijk aan zit te komen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wowquote:Blij dat ik m voor 6.3 verkocht heb. Geen winst, had m ook voor 6.3 gekocht, dus verlies de tax. Maar beter dan een miljoen loss. Messi die ik voor 7.3 miljoen had wel 250.000 gezakt. Bizar hoe de coinprijzen de markt toch beinvloeden.
![]()
Ik ben sinds vanmiddag al een miljoen kwijt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WowBlij dat ik m voor 6.3 verkocht heb. Geen winst, had m ook voor 6.3 gekocht, dus verlies de tax. Maar beter dan een miljoen loss. Messi die ik voor 7.3 miljoen had wel 250.000 gezakt. Bizar hoe de coinprijzen de markt toch beinvloeden.
Succesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Yes, de Pep Mannetjes wachten op je
Ik had Ibra en IF Benzema als spitsen in dat systeem en die scoorden ook zat door crossing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet even wennen dat mijn "last resort" crossing niet meer werkt.
Ibra team was eerst 4321, maar dat liep (met dezelfde spelers) helemaal niet zo goed.![]()
De twee grootste pace hoeren van het topic tegen elkaar.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
vind zulke games maar weinig aan, steeds maar zoeken en dingen niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:00 schreef Rijst het volgende:
Al die leuke games voor de ps4 komen er eindelijk aan. Werd tijd
ben gewoon slecht in dat soort games I guess
#JBGSquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind zulke games maar weinig aan, steeds maar zoeken en dingen niet kunnen vinden.
ben gewoon slecht in dat soort games I guessOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
dan speel je toch lekker codquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
ben gewoon slecht in dat soort games I guess![]()
![]()
Little big planet 3quote:
![]()
![]()
Over 3 dagen terug kopen voor 1/3 van de prijs.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat een mongool is het tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:00 schreef rolls-reus het volgende:
Hans teeuwen nu op rtl4 voor de liefhebbers![]()
![]()
Jezus Toefjes.Volgens mij spelen we beide op High aggression.
dit misschien wat om te doen?kost toch niet veel tijd, niet dat jullie kans maken als ik meedoe
![]()
VBL / [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #54'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ziet er wel vet uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
soort next gen heavy rain ofzo? niet op xbox1 natuurlijk.![]()
Ik ga een ps4 halen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit.![]()
Ik ga een ps4 halen.
Jij ook, gefeliciteerdquote:Kwam er steeds net niet doorheen met Messi, was steeds iets te ambitieus met hem. Al dacht ik aan het einde van de wedstrijd dat ik met Messi dribbelde, maar het bleek de Rossi te zijn
Had trouwens geen custom tactics gebruikt, maar het verliep gewoon lekker fel
![]()
![]()
Ja telkens 2 man bij me.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij ook, gefeliciteerdKwam er steeds net niet doorheen met Messi, was steeds iets te ambitieus met hem. Al dacht ik aan het einde van de wedstrijd dat ik met Messi dribbelde, maar het bleek de Rossi te zijn
Had trouwens geen custom tactics gebruikt, maar het verliep gewoon lekker fel
maar jouw team liep wel een stuk lekkerder volgens mij.. nog een laatste potje?
wtf, keeper scoort in de 94e minuut, wordt de goal afgefloten voor een overtreding die er niet was![]()
http://gfycat.com/UnfinishedBlondJunebug![]()
Als je van een gokje houdt, er staat een boateng op voor 1,2 miljoen. Kan zomaar zijn dat ze morge weer voor 1,7 miljoen gaan![]()
Is goed, ik zie dat je in de 2e helft van een wedstrijd zit. Ik wacht wel eventjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja telkens 2 man bij me.maar jouw team liep wel een stuk lekkerder volgens mij.. nog een laatste potje?
![]()
EA moet eens een keer optreden tegen lagswitchers. Zo moeilijk zou het toch niet zijn om een rapport te creëren met het aantal miliseconde lag ivm het balbezit?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even snel pissen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef Toefjes het volgende:
Is goed, ik zie dat je in de 2e helft van een wedstrijd zit. Ik wacht wel eventjRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net als dat je gewoon 3 groene streepjes hebt en vervolgens tegen iemand speelt die blijkbaar vanaf de maan speeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
EA moet eens een keer optreden tegen lagswitchers. Zo moeilijk zou het toch niet zijn om een rapport te creëren met het aantal miliseconde lag ivm het balbezit?GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Net als dat je gewoon 3 groene streepjes hebt en vervolgens tegen iemand speelt die blijkbaar vanaf de maan speelt
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
GGdat dribbelen van die Messi en Neymar
Die van Messi werden wel bizar op een gegeven momentquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GGdat dribbelen van die Messi en Neymar
Maar is ook een handicap, want wil m dan afmaken, terwijl zakelijk spelen slimmer is. Wel fijn dat ik een keer van je gewonnen heb. Zijn leuke potjes zo Trapz
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: