SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren![]()
![]()
alles zakt atmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Godver motm boateng is aan het zakken en laat ik daar nou net twee van hebben![]()
![]()
![]()
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb 3 mil verkocht nu. Maar had de hoop dat verkoopprijzen bleven stijgen en dat is zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op de playstation valt dat echt reuze mee hoorkeek net ook even en zag dat ibra 500k was gezakt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb 3 mil verkocht nu. Maar had de hoop dat verkoopprijzen bleven stijgen en dat is zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die heb ik van de week voor 4,3 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:30 schreef appelen het volgende:
[..]
Ohkeek net ook even en zag dat ibra 500k was gezakt
![]()
![]()
Had hem gister voor 3,85quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die heb ik van de week voor 4,3 miljoen verkochtdus mag wel weer omhoog
![]()
bohhhhhhhhh EdennnnnAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Van mij mag alles eigenlijk wel hard dalen, die tax die je anders betaalt bij de verkoop van dure spelers is enormquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:32 schreef appelen het volgende:
[..]
Had hem gister voor 3,85dus mag wel weer omhoog
![]()
![]()
Als ik ibra verkocht heb jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van mij mag alles eigenlijk wel hard dalen, die tax die je anders betaalt bij de verkoop van dure spelers is enorm![]()
![]()
Ivanovic staat echt alleen maar voorin joh. Blijft ook lekker in de spits hangen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.quote:
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Ivanovic zou wel echt verdiend zijn..vorige week al eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt er alleen helemaal niks aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
IF Ivanovic zou wel echt verdiend zijn..vorige week al eigenlijk.![]()
![]()
http://www.futwiz.com/en/(...)r/708/history/fifa11 Op deze foto lijkt hij ook wel op Phil Taylorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvel![]()
![]()
Hij is ook altijd op de plek waar de bal een minuut geleden al geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvelaltijd te laat die gozer. Ook pas 1 keer de bal gehad ofzo
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/(...)r/708/history/fifa11 Op deze foto lijkt hij ook wel op Phil Taylor![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draaicirkel van een bus.
Eva![]()
![]()
Dit al gepost? http://www.easports.com/f(...)3506418&sf30130514=1Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit al gepost?http://www.easports.com/f(...)3506418&sf30130514=1![]()
1 miljoen nu 18,40quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik denk dat ze de PS ook gefixed hebbenOpvallend dat daar de coinprijzen nu zo stijgen
e: op de doos 34,85![]()
Hoeveel kostte 1 miljoen eerst dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
1 miljoen nu 18,40
e: op de doos 34,85![]()
5 euro ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel kostte 1 miljoen eerst dan?![]()
![]()
ben jij al om?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopenquote:![]()
![]()
Gisteren was het echt veel goedkoper nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.quote:
denk dat ik hem met destiny haal, jij?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja gister was het 5,28 ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen![]()
Sinds vanochtend al 3 euro gestegen. Voor een miljoen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen
PSN: DePresident_![]()
VERKOOP UW EIGENDOMMEN IK HERHAAL VERKOOP UW EIGENDOMMENquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Flink gestegen dus
Alles verkopen snel snel snel![]()
Mij een beetje paaien voor de ps4 maar zelf er geen kopen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.
denk dat ik hem met destiny haal, jij?![]()
Oohhh joh dat valt wel meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Sinds vanochtend al 3 euro gestegen. Voor een miljoen dan.![]()
kwestie van tijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mij een beetje paaien voor de ps4 maar zelf er geen kopen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ga hem ook halen ja, mede vanwege clubsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.
denk dat ik hem met destiny haal, jij?En sowieso omdat ik met een website over FIFA eigenlijk geen halfbakken versie van FIFA 15 wil spelen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
MMOGA bevalt goed hier geloof ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Waar verkopen jullie de coins dan? Via marktplaats of aan zo'n site?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hmm welke snacks zal ik eens bij de patat nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef rolls-reus het volgende:
Hmm welke snacks zal ik eens bij de patat nemen?het is frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef rolls-reus het volgende:
Hmm welke snacks zal ik eens bij de patat nemen?Het is doe normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Kan iemand, die hier zijn coins verkocht heeft, bevestigen dat deze site legit is? Ik heb nog iets meer dan 2m xbox coins die ik kwijt wilquote:![]()
lol Dortmund
kut kickoff glitchAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel mooi bij Willem II - AZ: 3x Wuytens..2 broertjes en een neef
Berghuis hamstring verneukt in de warming up
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gratis fifa 15 en dan heb je nog wat over om in het begin packs te openen :pquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:39 schreef rolls-reus het volgende:
Ik kan nog 120 euro krijgen voor mn coinsbest veel
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Gratis fifa 15 en 65 euro om wat leuks mee te doen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga fifa 15 denk ik pas kopen na de examensquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Gratis fifa 15 en dan heb je nog wat over om in het begin packs te openen :pdus hou mn coins nog even
![]()
![]()
Gerrard is het vandermarretje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eindexamens? duurt nog ff danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ga fifa 15 denk ik pas kopen na de examensdus hou mn coins nog even
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrard is het vandermarretje![]()
![]()
Wat een gekut bij AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste 4 wedstrijden verloren.. gaat niet echt goed daar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Fulham heeft even 5-1 op de broek gekregen![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen ja, mede vanwege clubsEn sowieso omdat ik met een website over FIFA eigenlijk geen halfbakken versie van FIFA 15 wil spelen
Nee, thema is Arsenal en Ajaxquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vast nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jupeens kijken of ik het volhoud
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup, maar ik ga hem toch niet maken ofzo. Teveel matigheid.quote:
Everton 1-0
ColemanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkom![]()
![]()
Met Gibbs en Vertonghen ipv Verm is het al wel een stuk beter jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohjamaar een vandermarretje of niet, gibbs lijkt me beter dan vertonghen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
thad heeft verkocht via mmogaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Werkt prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkom
Als je geen haast hebt kun je nog wel even hopen op een hogere prijs. Demand is non stop 20.000.000+![]()
paar maanden terug vaak aan mmoga verkochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkom'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mmoga was betrouwbaar bij mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Als er iemand is die zijn coins heeft verkocht via MMOGA of een andere site die betrouwbaar was let me know! En als iemand hier nog even een maand van te voren 50 euro wil verkloten aan 2m xbox coins dan ben je welkomverschillende keren verkocht twv 40 euro ofzo en altijd geld gekregen
Vriend van me heeft deze fifa meer dan 700 euro verdiend aan fifa![]()
![]()
Godver Toef doe hier eens wat aan. AZ speelt belachelijk slecht.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
WIllem II speelt zoals AZ en AZ speelt zoals Willem IIquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Godver Toef doe hier eens wat aan. AZ speelt belachelijk slecht.
Had al 3-0 moeten staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 2-0. De goal die je wist dat zou komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
AZ verneukt m'n toto. Weg met van Basten!1!1!!!
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik heb ook een bet op AZ. Odds waren min of meer 50-50 en ik zag AZ echt als duidelijke favoriet. Maar als je dan dit ziet...en dat ligt toch niet alleen aan die blessure van Berghuis netquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef gazhims3lv het volgende:
AZ verneukt m'n toto. Weg met van Basten!1!1!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoerenkotsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lukakujammer dat het eigenlijk buitenspel was
auto'squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
Waar wordt op marktplaats het meest naar gezocht?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wil iets goedkoops, iets wat je bijna gratis weg kan geven, maar waar het niet opvalt dat het TE goedkoop isquote:![]()
![]()
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil iets goedkoops, iets wat je bijna gratis weg kan geven, maar waar het niet opvalt dat het TE goedkoop is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je bent de enige AZ'er zonder Ebola zo te zien. De spelers hebben het in ieder geval al wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Toefjes het volgende:
Had ik maar Ebola. Dan zou ik de volgende wedstrijd niet meer meemaken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: