SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
11. Niet kkeren![]()
![]()
alles zakt atmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Godver motm boateng is aan het zakken en laat ik daar nou net twee van hebben![]()
![]()
![]()
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb 3 mil verkocht nu. Maar had de hoop dat verkoopprijzen bleven stijgen en dat is zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je![]()
![]()
Ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op de playstation valt dat echt reuze mee hoorkeek net ook even en zag dat ibra 500k was gezakt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb 3 mil verkocht nu. Maar had de hoop dat verkoopprijzen bleven stijgen en dat is zo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die heb ik van de week voor 4,3 miljoen verkochtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:30 schreef appelen het volgende:
[..]
Ohkeek net ook even en zag dat ibra 500k was gezakt
![]()
![]()
Had hem gister voor 3,85quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die heb ik van de week voor 4,3 miljoen verkochtdus mag wel weer omhoog
![]()
bohhhhhhhhh EdennnnnAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Van mij mag alles eigenlijk wel hard dalen, die tax die je anders betaalt bij de verkoop van dure spelers is enormquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:32 schreef appelen het volgende:
[..]
Had hem gister voor 3,85dus mag wel weer omhoog
![]()
![]()
Als ik ibra verkocht heb jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van mij mag alles eigenlijk wel hard dalen, die tax die je anders betaalt bij de verkoop van dure spelers is enorm![]()
![]()
Ivanovic staat echt alleen maar voorin joh. Blijft ook lekker in de spits hangen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.quote:
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Ivanovic zou wel echt verdiend zijn..vorige week al eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt er alleen helemaal niks aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef Tim86 het volgende:
IF Ivanovic zou wel echt verdiend zijn..vorige week al eigenlijk.![]()
![]()
http://www.futwiz.com/en/(...)r/708/history/fifa11 Op deze foto lijkt hij ook wel op Phil Taylorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvel![]()
![]()
Hij is ook altijd op de plek waar de bal een minuut geleden al geweest isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hooliganhoofd ook..die hebben ze zo uit de pub getrokken lijkt het wel.
Al heeft hij ook wel iets weg van John vd Heuvelaltijd te laat die gozer. Ook pas 1 keer de bal gehad ofzo
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futwiz.com/en/(...)r/708/history/fifa11 Op deze foto lijkt hij ook wel op Phil Taylor![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draaicirkel van een bus.
Eva![]()
![]()
Dit al gepost? http://www.easports.com/f(...)3506418&sf30130514=1Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit al gepost?http://www.easports.com/f(...)3506418&sf30130514=1![]()
1 miljoen nu 18,40quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:01 schreef ThadCastle het volgende:
Ik denk dat ze de PS ook gefixed hebbenOpvallend dat daar de coinprijzen nu zo stijgen
e: op de doos 34,85![]()
Hoeveel kostte 1 miljoen eerst dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:02 schreef appelen het volgende:
[..]
1 miljoen nu 18,40
e: op de doos 34,85![]()
5 euro ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel kostte 1 miljoen eerst dan?![]()
![]()
ben jij al om?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
begin te verkopen dan joh Thad, ps4 wacht op je
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopenquote:![]()
![]()
Gisteren was het echt veel goedkoper nog.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.quote:
denk dat ik hem met destiny haal, jij?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja gister was het 5,28 ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen![]()
Sinds vanochtend al 3 euro gestegen. Voor een miljoen dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb je het een beetje bijgehouden? Wat kostte het gisteren of eerder vandaag? Anders toch maar even wat spelers verkopen
PSN: DePresident_![]()
VERKOOP UW EIGENDOMMEN IK HERHAAL VERKOOP UW EIGENDOMMENquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Flink gestegen dus
Alles verkopen snel snel snel![]()
Mij een beetje paaien voor de ps4 maar zelf er geen kopen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah zit nog met ps3, maar als ik ook maar enige twijfel had is dat door het niet overgaan van clubs naar de ps3 fifa 15 versie weggenomen.
denk dat ik hem met destiny haal, jij?![]()
Oohhh joh dat valt wel meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Sinds vanochtend al 3 euro gestegen. Voor een miljoen dan.![]()
kwestie van tijdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mij een beetje paaien voor de ps4 maar zelf er geen kopen?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |