En ik maar denken dat ik de raspauper ben.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:28 schreef Dunnevandale het volgende:
Naar een uitvaart / trouwerij ga ik gewoon in spijkerbroek met een net shirt , maar dan wel met nette schoenen ( geen lakschoenen ofzo ) eronder...
Alsof ik een andere persoon word met een pak aan?Denk eens niet zo in hokjes man.quote:En ik maar denken dat ik de raspauper ben.
Het is teveel gevraagd om je netjes aan te kleden als je iemand de laatste eer komt bewijzen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:39 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Alsof ik een andere persoon word met een pak aan?Denk eens niet zo in hokjes man.
Alles buiten jouw verheven kringen is gelijk een pauper,dat zegt meer over jou dan over
mij als mens,ik beoordeel iemand niet op kleding .
Een spijkerbroek valt voor een uitvaart bij jou onder een 'nette broek' ? Oke, dat kan, denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Dunnevandale het volgende:
Neehoor dat is niet teveel gevraagd,ik kleed me juist heel netjes aan maar dat is niet met een pak.
Wel een net overhemd uiteraard en nette broek.
Ik werk wel bij een grote verzekeraar en geloof me, niet iedereen draagt een das. Groot deel op de back office draagt juist een spijkerbroek met shirt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:47 schreef KeesBromfiets het volgende:
Tot nu toe al mijn sollicitaties gedaan met een leren motorbroek en laarzen. Behalve mijn huidige werkgever, die belde mij op na aanleiding van mijn eerdere stage+half jaar gewerkt. Waar ik op gesprek was gekomen met een schakelbrommer zelfs.
Blij dat ik niet bij de bank of een verzekeraar werk. Als ik al denk aan een Stropdas en een linnen broek krijg ik kots neigingen.
Logisch. Klantcontact = pak, geen klantcontact = doe wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik werk wel bij een grote verzekeraar en geloof me, niet iedereen draagt een das. Groot deel op de back office draagt juist een spijkerbroek met shirt.
Back office ja. Daar kun je nog in korte broek + slippers aan komen kakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik werk wel bij een grote verzekeraar en geloof me, niet iedereen draagt een das. Groot deel op de back office draagt juist een spijkerbroek met shirt.
Maar zodra je naar de bank zou gaan om een lening van het bedrijf te krijgen, dan zou je wel degelijk in pak met das daar verschijnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat dat volledig afhangt van het bedrijf en de cultuur binnen dat bedrijf. Als ik een bedrijf zou hebben dan is het zeer onwaarschijnlijk dat ik het type bedrijf wil waarin mensen een pak nodig hebben.
Ik denk het eigenlijk niet. Wel gewoon goed gekleed natuurlijk maar verder moet het business plan het werk doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:41 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Maar zodra je naar de bank zou gaan om een lening van het bedrijf te krijgen, dan zou je wel degelijk in pak met das daar verschijnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |