The Crazy Ones is er 1...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:09 schreef Karstman het volgende:
Sarah Michelle Gellar heeft niet veel geluk met series waar ze de hoofdrol in speelt. Noem de twee laatste series van haar die na 1 seizoen werden gecancelled.
Goed en 8 seconden sneller dan DFquote:
nope 1 seizoen met 22 afleveringen.quote:
Stalker, Scorpion, A to Z, Selfie, Red Band Societyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:14 schreef Fylax het volgende:
Noem 5 NIEUWE series die gaan beginnen in de ''2014–15 United States network television schedule''
Jij zit er zeker helemaal klaar voor voor al die nieuwe series die gaan beginnen? Ik wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:15 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Stalker, Scorpion, A to Z, Selfie, Red Band Society
Yeah! en er is al het een en ander online te vinden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zit er zeker helemaal klaar voor voor al die nieuwe series die gaan beginnen? Ik wel.
FST tussenstand:
14 Dragonfodder
9 Attitude
6 Metalbas
5 GradB
5 Re
4 Dopekoe
4 BrainOverfloW
4 Fylax
2 dyonvbaal
2 hornage
3 Karstman
2 SaintOfKillers
2 Etcetera
2 picodealion
2 Mike
1 Asap
1 Nickske1912
1 DoomCow
Klopt!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:19 schreef Fylax het volgende:
Crisis
Hostages
Believe
Nikita![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Assets
Gracepoint.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:22 schreef Fylax het volgende:
Om nog maar even in de 2014-15 schedule te blijven:
Hoe heet de Amerikaanse remake van Broadchurch die binnenkort gaat beginnen?
Jup! Ga je hem kijken? Ik wel, ook al heb ik Broadchurch ook al gezien. Einde gaat anders worden is gezegd!quote:
Als de ander nieuwe series niet bevallen misschien nog wel, de trailer zag er wel erg shot voor shot hetzelfde uit. Plus het feit dat ik Anna Gunn niet zo goed trekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jup! Ga je hem kijken? Ik wel, ook al heb ik Broadchurch ook al gezien. Einde gaat anders worden is gezegd!
FST tussenstand:
14 Dragonfodder
9 Attitude
7 Metalbas
5 GradB
5 Re
5 Fylax
4 Dopekoe
4 BrainOverfloW
2 dyonvbaal
2 hornage
3 Karstman
2 SaintOfKillers
2 Etcetera
2 picodealion
2 Mike
1 Asap
1 Nickske1912
1 DoomCow
Kloptquote:
Jup. Wat een lekkerding is Sophie Turner trouwens he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef Attitude het volgende:
Alayne en ze is een nicht van petyr
Verdomme wat een lekkerding is het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef Metalbas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er wel een kunstje op kunnen doen ja
Stuur haar creepy berichtjes op twitter, kom je er snel genoeg achterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verdomme wat een lekkerding is het.![]()
Ik ben 3 jaar jonger, maak ik kans denk je ?
Versieren anno 2014quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Stuur haar creepy berichtjes op twitter, kom je er snel genoeg achter
Is de nieuwe vraag wie dit is? dan heb ik namelijk geen ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:46 schreef Fylax het volgende:
Ik heb deze actrice wat lieve slijm berichten gestuurd via Twitter. Dat ik haar zo goed en mooi vind enzo.Heeft ze allemaal gefavoriet en volgens mij zelfs een reactie gegeven
![]()
[ afbeelding ]
Ze is trouwens niet zo heel bekend, alleen van de serie Crisis.
Nee want Attitude moet een nieuwe vraag stellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef Karstman het volgende:
[..]
Is de nieuwe vraag wie dit is? dan heb ik namelijk geen idee
Ik heb 3500 volgers op Twitter. Vorig jaar was ik een Twitterheldje en kreeg veel reacties op wat ik tweette.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef Attitude het volgende:
Twitter heb ik nooit begrepen... je laat de wereld wat weten. maar wie zit er op te wachten... neem nou een voetbalwedstijd. miljoenen tweets.. maar wie leest ze? nieuwe vraag komt er aan, effe denken
En lees je dat ook allemaal? Of is het meer om anderen te laten weten wat jou mening over iets is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb 3500 volgers op Twitter. Vorig jaar was ik een Twitterheldje en kreeg veel reacties op wat ik tweette.
Ik lees al mijn mentions en reageer daarop ja. Doe alleen laatste paar maanden niet zoveel meer met Twitter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef Attitude het volgende:
[..]
En lees je dat ook allemaal? Of is het meer om anderen te laten weten wat jou mening over iets is?
Volg eigenlijk ook alleen maar series, acteurs, youtubers/twitch, nieuws. Zelf nog nooit wat getweet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef Attitude het volgende:
Twitter heb ik nooit begrepen... je laat de wereld wat weten. maar wie zit er op te wachten... neem nou een voetbalwedstijd. miljoenen tweets.. maar wie leest ze? nieuwe vraag komt er aan, effe denken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:53 schreef picodealion het volgende:
Mag ik jullie allen verzoeken de slowchat hierheen te verplaatsen?
TV / [FMT SLOWCHAT] #5 - Lekker zweten in the Sunshine State
Vanaf het volgende deel zorgen we voor een nieuwe titel die ook FST behelst, en zo te zien gaat DF zelfs een nieuwe OP verzorgen.
Dat is een Film slowchat en in de TV SC wordt ook niet gepraat over seriesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:53 schreef picodealion het volgende:
Mag ik jullie allen verzoeken de slowchat hierheen te verplaatsen?
TV / [FMT SLOWCHAT] #5 - Lekker zweten in the Sunshine State
Vanaf het volgende deel zorgen we voor een nieuwe titel die ook FST behelst, en zo te zien gaat DF zelfs een nieuwe OP verzorgen.
Jullie worden geadopteerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is een Film slowchat en in de TV SC wordt ook niet gepraat over series
Ken je Catweazle niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:39 schreef Metalbas het volgende:
ik zou het echt niet weten, ook van ver voor mijn tijd.
Is vroeger vaak nog herhaald. Leuke serie. Mocht je ook kids krijgen... laat ze dan hierna kijken.quote:
Je zit wel in de goeie richting te vissen. Er zijn drie overeenkomsten en daar wil ik er 2 van horenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:23 schreef Attitude het volgende:
die ene is x files en die andere is waarschijnlijk millenium. de link: ze spelen allebei in sf series?
+quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:23 schreef Attitude het volgende:
die ene is x files en die andere is waarschijnlijk millennium. ze spelen allebei in sf series?
1/2quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:18 schreef picodealion het volgende:
Dat is Terry O'Quinn van Lost, maar ik heb geen idee wat de connectie is.
Er komt vanzelf wel een keer een vraag langs die je wel weet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Mriekie het volgende:
Ik wil wel meedoen maar merk dat mijn serie kennis (nog) niet goed genoeg is
2/2quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef Attitude het volgende:
ik snap je vraag nu pas goed, ik dacht je wilt series of crossafleveringen weten maar je wilt de namen weten... cc, kan dat chris carter zijn.
Zat Terry O'Quin ook in de xfiles serie? Ik dacht alleen de eerste film.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:25 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
2/2
Ik had het ook goedgekeurd als er was gezegd dat Terry O'Quinn in beide series te zien was als agent van een geheime genootschap. Beide series (X-Files en Millennium werden bedacht door Chris Carter)
Twee afleveringen, als Lt. Brian Tillman. In de film speelde hij Michaud, aldus IMDB.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zat Terry O'Quin ook in de xfiles serie? Ik dacht alleen de eerste film.
dat was zijn baas toch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:11 schreef Attitude het volgende:
Die butler heette Higgins maar die zoek ik niet.
Ja donkere vent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:43 schreef Karstman het volgende:
Pff het is dertig jaar geleden... het was een donkere vent dat weet ik nog wel.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:00 schreef Attitude het volgende:
Heeft de douche je geholpen?
FST tussenstand:
14 Dragonfodder
11 Attitude
7 Metalbas
6 Fylax
5 GradB
5 Re
4 Dopekoe
4 BrainOverfloW
2 dyonvbaal
2 hornage
4 Karstman
2 SaintOfKillers
2 Etcetera
2 picodealion
2 Mike
1 Asap
1 Nickske1912
1 DoomCow
1 dekatophetspek
FST tussenstand:quote:
Dat is zijn Chief of staffquote:
Meechum?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe heet de eerste lijfwacht van Frank Underwood?
House Of Cards (US)quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:34 schreef Karstman het volgende:
Over welke serie gaat dit, zegt me niks
Dat is zijn 2e lijfwacht. Wie heeft hij vervangen tijdens het 1e seizoen?quote:
Die kerel die doodgaat, geen idee meer hoe hij heet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat is zijn 2e lijfwacht. Wie heeft hij vervangen tijdens het 1e seizoen?
Je hebt wel de goede voor ogen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:45 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Die kerel die doodgaat, geen idee meer hoe hij heet.
Vulling van een leeg bureau?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:12 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee en volgens mij ben ik niet de enige. Opstarter:
wat was Creeds functie in The Office (US)?
Hij heeft een functie. Kreeg er in een aflevering ook bijna last mee omdat op een zending papier een vulgaire tekening was geplaatst en deze bij klanten terecht was gekomen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:21 schreef GradB het volgende:
[..]
Vulling van een leeg bureau?
Als in: hij heeft geen officiele functie
Geen op of aanmerkingen hier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:43 schreef lamers het volgende:
Metalbending
Lavabending
Bloodbending
Healing
Combustion
Ben vandeweek met een inhaalrace begonnen van Legend of Korra. Boek 2 en 3. Alleen de laatste 2 afleveringen nog.
Tweek +1quote:
Under the Dome is van vorig jaar en Spielberg is alleen de producer daar. De andere is wel goed,quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef GradB het volgende:
Guillermo Del Toro - The Strain
Steven Spielberg - Under the Dome?
Serie is gebaseerd op hun film, maar ze hebben de serie niet gecreëerd.quote:
Nee, wederom is het wel een regisseur die de serie geproduceerd heeft, maar niet de bedenker van de serie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:05 schreef DragonFodder het volgende:
Bedoel je almost human? J.j. Abrams is net zoveel tvman als filmregisseur namelijk.
Het is niet Extant, de naam van de regisseur heb je bijna goed.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, dat is extant of zoiets met Halle Berry. Alonso juaron cerez of zoiets?
Dragonfodder +1quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef DragonFodder het volgende:
Alfonso cuaron dan? Al hoop ik niet dat je zaken afkeurt op een verkeerde letter
titel van dit jeugdsentiment?quote:Teenager Andrew Clements gains superpowers after accidentally getting in the way of Dr. Benjamin Jeffcoate's scientific experiment.
We zijn alweer een vraag verderquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef DoomCow het volgende:
Robert Rodriguez - From Dusk Till Dawn
definieer jeugdquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
titel van dit jeugdsentiment?
SoK +1quote:
Check je nog even in FMT?quote:
Geen ideequote:
Neu. Je kunt bijvoorbeeld een hint plaatsen als: hij heeft dezelfde voornaam als de acteur die oude Ted speelt in How i met your mother, als je bijv. Op zoek was naar Bob.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:10 schreef Attitude het volgende:
Moet ik dan wachten tot er iemand langskomt die dat wel weet? Want ik kan moeilijk hints geven als er al een foto van geplaatst is.
Anders moet ik een halve punt uitdelen. Das ook een unicum, heb jij een mooi verhaal
Sow, die was sneller dan verwacht...quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:41 schreef Metalbas het volgende:
White collar, two and a half men, franklin & bash
Had niet gedacht dat die zo snel zou worden geraden!quote:
Stond op het punt on dezelfde gok te wagenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
Pure gok omdat het om een café gaat, Cheers.
Twee, Emmanuelle Chriqui.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef Metalbas het volgende:
Emanuelle chiqrui? (Zit vast wel een spelvoutje in)
quote:
Maar als het wel een correct antwoord op je vraag is?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:10 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Kan, maar niet degene die ik zoek
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef GradB het volgende:
Ross Paleontoloog (dinosauriers) later college professor
Monica: Kokkin
Joey: Acteur
Chandler: Data analist, later hoofd van de afdeling, nog weer later in advertenties (marketing)
Phoebe: Masseuse
Rachel: Serveerster/modeblad tussendoor nog personal shopper voor een warenhuis
Zal de volgende keer een vraag pakken die maar 1 echt antwoord heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar als het wel een correct antwoord op je vraag is?
Of een goed antwoord gewoon goedkeuren, ook al had je iets anders in gedachtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:21 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Zal de volgende keer een vraag pakken die maar 1 echt antwoord heeft.
Alleen is die niet goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of een goed antwoord gewoon goedkeuren, ook al had je iets anders in gedachten
Dan is het natuurlijk een ander verhaal, dat had ik niet begrepen van Metalbas' reactiesquote:
Goed genoegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:17 schreef GradB het volgende:
Ross Paleontoloog (dinosauriers)
Monica: Kokkin
Joey: Acteur
Chandler: Data analist, later hoofd van de afdeling, nog weer later in advertenties (marketing)
Phoebe: Masseuse
Rachel: Serveerster/modeblad
Ik had even gegoogled. Het is Yeah Science.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk een ander verhaal, dat had ik niet begrepen van Metalbas' reacties
*ding ding ding*quote:
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:55 schreef DragonFodder het volgende:
2/4, gastrollen tellen ook, en antwoordposts nooit editten!
Four young Irish brothers are caught up in New York's underworld of organized crime.
After saving the life of the President in Washington D.C., a pair of U.S Secret Service agents are whisked away to a covert location in South Dakota...
4/4quote:
welke serie?quote:The show often contained references to another NBC show, Seinfeld (1989), and vice versa.
quote:According to the series pilot, the character 'Six' was named because of the number of beers her parents drank the night of Six's conception. This minutiae was downplayed later in the series, referring to her birth order instead.
quote:
Murder House, Asylum, Covenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:37 schreef lamers het volgende:
American Horror Story begint in oktober aan zijn 4e seizoen. Wat zijn de ondertitels van de eerste 3 seizoenen?
quote:
Net de keer dat ik wat langer dan 30 minuten weg ben van m'n pc komt er een antwoord, haha. Maar hij is correct uiteraard!quote:
Klopt, heb mezelf trouwens maar even op 10 gezet, want dat was je volgens mij vergetenquote:
FST tussenstand:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:11 schreef lamers het volgende:
Vicodin, Afgestorven spier in zijn been
Nee joh, we zitten nog in de opstartfasequote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:18 schreef picodealion het volgende:
Ik moet echt moeilijkere plaatjes vinden.
FST tussenstand:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:04 schreef Tweek het volgende:
The Killing, The Bridge en The Kingdom
Luckquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:46 schreef Tweek het volgende:
Welke serie werd vroegtijdig gecanceld omdat er teveel paarden om kwamen tijdens de opnames?
FST tussenstand:quote:HBO’s ‘Luck’ Canceled After Horse Deaths
The race is over for HBO’s Luck, as executive producers David Milch and Michael Mann have decided to cancel the series after another horse died while filming this week.
[...]
Bron
1/4 Friends is goed. Het zijn 4 verschillende series.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef lamers het volgende:
Friends? Alleen de bookstore ka nik niet plaatsen
Je hebt iets gequote dat je dus eigenlijk opgezocht hebt. Je hebt het dan wel goed, maar je mag niet zoeken. Ook niet om je eigen antwoord goed te kunnen rekenen...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik geef mezelf het punt maar even, dan kunnen we ook weer door.
Dat opzoeken heb ik pas gedaan nadat ik mijn antwoord gegeven heb. Om aan te geven dat het klopt voor ik verder ga.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt iets gequote dat je dus eigenlijk opgezocht hebt. Je hebt het dan wel goed, maar je mag niet zoeken. Ook niet om je eigen antwoord goed te kunnen rekenen...
I know, maar opzoeken blijft opzoeken. Volgende keer vragen of iemand het voor je wil nakijken als het te lang duurtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat opzoeken heb ik pas gedaan nadat ik mijn antwoord gegeven heb. Om aan te geven dat het klopt voor ik verder ga.
4e is inderdaad Ellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:26 schreef DragonFodder het volgende:
How i met your mother
Everybody loves raymond
Ellen
3e is Modern familyquote:
Sorry, zat op mn mobiel en zag je antwoord over het hoofdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
Zo zou ik wel willen weten of mijn antwoorden goed zijn.
Want ik heb nog een derde gok klaarstaan
Ok, dan heb ik het principe van de regel niet streng genoeg opgevat. Zal er rekening mee houden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I know, maar opzoeken blijft opzoeken. Volgende keer vragen of iemand het voor je wil nakijken als het te lang duurt
Neequote:
Ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |