Heb een herhaling gezien dankzij FOX, dacht dat ik mooi op tijd was maar ja maakt niet zoveel uit.quote:
Laatste maand is UFC meer WWE dan dat WWE WWE is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:17 schreef superniger het volgende:
Zieke shit in de prelims. Ribben van die gozer helemaal naar de klote door al die bodyshots.
Bethe![]()
Hopelijk sloopt ze ook de rest van Rouseys 4 horsewomen.
4 horsewomentis gvd geen WWE
Rousey vs Correia zal niet lang meer duren aangezien Cariaso, Soto en Cormier ook titleshots krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:17 schreef superniger het volgende:
Zieke shit in de prelims. Ribben van die gozer helemaal naar de klote door al die bodyshots.
Bethe![]()
Hopelijk sloopt ze ook de rest van Rouseys 4 horsewomen.
4 horsewomentis gvd geen WWE
My bad!quote:
En de hele BW class een nog grotere joke hebben gemaakt dan het al is.quote:Op maandag 1 september 2014 12:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Jammer dat Saoto niet heeft gewonnen.
Zou de online betjes een hele andere wending hebben gegeven...
Moose is main event, mannnquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, Reem op de card.. dan ga ik lekker op tijd naar bed
2-0 in UFC (2 KO's in round 1).quote:Op woensdag 3 september 2014 08:47 schreef incognitoomuch het volgende:
Was die Lewis nou die gast die na zijn eerste gevecht al helemaal vol was van zichzelf dat hij de volgende kampioen zou worden..?
Mousasi pakt hem, Jacaré heeft vol getraind op zijn striking en dat zorgt ervoor dat hij dalijk overagressief gaat pressen. Mousasi countert hem. Er is maar een scenario hoe ik Jacaré zie winnen, dat is als Mousasi niet scherp is en Jacaré weet hem met takedowns te overrompelen, gaat daarna voor een snelle submission. Maar ik bedoel we hebben gezien hoe Gegard tegen Muñoz aan het reversallen was en we weten ook allemaal hoe goed die vanaf zijn rug is.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet ECHT niet wie ik moet picken.. Jacare of Mousasi.. Mousasi heeft altijd zo'n ongeinteresseerde houding waardoor je hem onderschat maar zijn fight tegen Munoz was top. Maar Jacare is iemand waarvan ik dacht en denk dat hij de title kan gaan pakken, zijn loss tegen Ken doll Rochold verbaasde me een beetje maar was denk ik en goede les.
Ik zou ook graag een title fight zien tussen Jacare en Weidman![]()
Reem ga ik sowieso picken, sure hij kan verliezen vanwege een flinke stoot maar als ze 10 keer vechten zal Cees er 8 maar denk gewoon 9 winnen.
Rumble.twitter:Anthony_Rumble twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 20:51:26How can Overshit call me a pussy when he ducked JDS? Biggest pussy in the heavyweight division. I know the truth kid lol a cpl of us do! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |