Kleine aanpassing;quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:27 schreef Omega het volgende:
UFC 177
T.J. Dillashaw (c) vs. Renan Barão
Tony Ferguson vs. Danny Castillo
Bethe Correia vs. Shayna Baszler
Ramsey Nijem vs. Carlos Diego Ferreira
Yancy Medeiros vs. Damon Jackson
5/5quote:T.J. Dillashaw vs. Joe Soto
Tony Ferguson vs. Danny Castillo
Bethe Correia vs. Shayna Baszler
Ramsey Nijem vs. Carlos Diego Ferreira
Yancy Medeiros vs. Damon Jackson
Ik ga lekker mee, niet eens zin om moeite te doen voor zo'n event.quote:
Smart man!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:49 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga lekker mee, niet eens zin om moeite te doen voor zo'n event.
Omdat niemand nu de PPV's gaat kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nijem, Medeiros, Ferguson en Castillo zijn toch ontzettend leuke fighters waarom zouden ze dat event dan moeten cancelen
Genoeg mensen die de PPV al lang hebben staan he of denk je dat iedereen dat vanavond gaat doen? Korting op de PPV zou wel terecht zijn maar cancelen no way.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Omdat niemand nu de PPV's gaat kopen.
Ik vraag me sowieso af hoeveel arme zielen een PPV gekocht hebben, alleen voor die titlefight, die komen nu bedrogen uit, of het moeten echte TJ fans zijn die wel een showtje willen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg mensen die de PPV al lang hebben staan he of denk je dat iedereen dat vanavond gaat doen? Korting op de PPV zou wel terecht zijn maar cancelen no way.
Nauwelijks iemand die deze PPV op voorhand heeft gekocht en nu al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Genoeg mensen die de PPV al lang hebben staan he of denk je dat iedereen dat vanavond gaat doen? Korting op de PPV zou wel terecht zijn maar cancelen no way.
Dat is toch wat wij willen zienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:45 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEUGENS!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 17:25 schreef THEFXR het volgende:
timetable UFC 177
2.30 uur prelims
4.00 uur main card
lekker allemaal kijken naar deze geweldige card!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |