Ik lag vanmorgen te rillen in bed, dacht even dat ik ziek begon te worden. Maar het is gewoon koud.quote:
Sin City 2, met allemaal FOK!kersquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Uhuhquote:
Tsssk je bent van de week nog in een attractiepark geweestquote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb wel zin om weer eens naar Walibi te gaan
Gisteren nogquote:Op zondag 14 september 2014 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk je bent van de week nog in een attractiepark geweest
quote:Op zondag 14 september 2014 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren nogIk heb de smaak helemaal te pakken
Ja dat was het ookquote:
De efteling krijgt een nieuw achtbaan, enger dan de Golliathquote:Op zondag 14 september 2014 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat was het ook
Echt een supergroot park, veel groter nog dan de Efteling. Superdruk ook helaasWe hebben 2 dagen nodig gehad om alle attracties te doen. En gisteren gingen alle attracties waar we voor in de rij gingen staan spontaan kapot
Maar het was supergaaf! Hoogste achtbaan van Europa en ook nog een achtbaan die van 0 naar 135 km/u ging in 3 sec
Ja, ik ben daar echt benieuwd naarquote:Op zondag 14 september 2014 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
De efteling krijgt een nieuw achtbaan, enger dan de Golliath![]()
Ik herinner me nog eerste keer Golliath met je..quote:Op zondag 14 september 2014 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar echt benieuwd naar
Goliath vind ik nu niet meer eng want de Shambala is een stuk hoger dan die en daar ben ik zonder problemen 3 keer ingeweest
In Amerika ben ik ook in een divecoaster geweest die recht naar beneden ging en die vond ik kutdus tja, afwachten maar
Ik ookquote:Op zondag 14 september 2014 13:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik herinner me nog eerste keer Golliath met je..
Nog steeds een hand en knie blessure aan over gehouden. En hoor nog steeds slecht aan de rechter kantquote:Op zondag 14 september 2014 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ookArme jij dat je naast me moest zitten
Sorryquote:Op zondag 14 september 2014 13:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog steeds een hand en knie blessure aan over gehouden. En hoor nog steeds slecht aan de rechter kant
Het was voor een goed doelquote:
Jaaa, zo leukquote:Op zondag 14 september 2014 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was voor een goed doelDaarna zijn we nog tig keer in geweest
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zeg eftelingmeet zodra nieuwe achtbaan er is. Leuk jullie te zien.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:44 schreef MissBliss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nieuwe-achtbaan.html
Eftelingmeet in 2015
Dat is ook bijna niet te doen met de snelheid van deze topicsquote:
In 2015, wees er snel bij!quote:Op zondag 14 september 2014 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemiddag. Ik hoor iets over een meet?
Gewoon loslaten in het sprookjesbos.quote:
En eind van de dag weer ophalen, goed plan!quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon loslaten in het sprookjesbos.
Daizer!quote:
MissBlissquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daizer!
Hoe bevalt de nieuwe baan?
Ja? Oh wat fijn!quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBliss
Ja helemaal geweldig! Oh zo leuk! Helemaal mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |