SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2014 11:38:28 ]
dit is een niveau waar sbs zelfs overheen gaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nou we zitten op het rtl4 niveau
iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een niveau waar sbs zelfs overheen gaat
Het is zo laag....ik kijk er zelfs overheen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is een niveau waar sbs zelfs overheen gaat
ik ben al weggezapt..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is zo laag....ik kijk er zelfs overheen.
Toen de naam Thomas Berge viel, vond ik het meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben al weggezapt..
ik geef deze show 4 afleveringen voordat het van de buis gehaald wordt
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Mriekie het volgende:
Paul vertelde zelf op twitter dat hij hoopt dat de volgende aflevering beter wordt dan deze!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen de naam Thomas Berge viel, vond ik het meer dan genoeg.
quote:
Van GTST.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:13 schreef Onnoman het volgende:
godverdomme wie is die turkse? wat een lekker wijf!
wat is gtstquote:
Klopt. veel te druk enzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:18 schreef zolderraam het volgende:
Dit is echt een slecht programma. Dit is misschien leuk als je met een groepje op een vrijdag avond thuis zit om zelf te spelen. Maar dit slaat werkelijk nergens op.
ja iddquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:25 schreef Unites het volgende:
Na de reclame gaat Paul praten met de gasten en zingen als eerbetoon voor de slachtoffers van MH17
Sowieso, wat deed dat lied in een programma waarin mensen moeten lachen? Gelijk de hele sfeer weg uit de studio.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:41 schreef Stickertje het volgende:
een liedje met tekst over vuur en vonken is niet erg gepast in een lied over mh17
Ook. Maar sowieso een raar programma waar het de hele tijd om mensen raden gaat en dan ook nog dezelfde namen. Wordt wel saai.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Sowieso, wat deed dat lied in een programma waarin mensen moeten lachen? Gelijk de hele sfeer weg uit de studio.
Nee man, lekker ergeren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:42 schreef Max23 het volgende:
Dit programma is zo slecht dat ze beter dit topic kunnen sluiten
Voor een groot gedeelte te danken aan HGT met zijn 1,6 miljoen kijkers.quote:
Ja, want FOK!kers zouden niks weten te posten over een slecht tv-programma.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:42 schreef Max23 het volgende:
Dit programma is zo slecht dat ze beter dit topic kunnen sluiten
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want FOK!kers zouden niks weten te posten over een slecht tv-programma.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef appelen het volgende:
het leven kan raar lopen net als lucille werner
is kutshowquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef appelen het volgende:
ik snap nog steeds niks van deze show
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 22:04:53Ik geloof dat ik in de eikel zit bij Roodkapje #lievehelp reageer retweet
Jan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef appelen het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 22:04:53Ik geloof dat ik in de eikel zit bij Roodkapje #lievehelp reageer retweet
In aflevering 1 deed ze mee aan het spel. Misschien kan je ff terugkijken dan zie je haar wel 90% van de tijd in beeld.quote:
ik heb een stukje gezien van de eerste aflevering, dacht geef het programma nog een kans omdat paul zei dat het programma beter wordt..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit niet weten. Chaotisch kut programma.
En dat 1000 keer vragen ''Vinden jullie het leuk? Ja he. Ja toch''quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een stukje gezien van de eerste aflevering, dacht geef het programma nog een kans omdat paul zei dat het programma beter wordt..
hij heeft gelogen
Ze worden steeds losser en steeds meer improviseren.. dan is hij wel op zijn bestquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een stukje gezien van de eerste aflevering, dacht geef het programma nog een kans omdat paul zei dat het programma beter wordt..
hij heeft gelogen
Loretta zit erin... vrees ik:Pquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
dat is toch niet een gruwelijk verbouwde loretta schrijver hoop ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |