quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:50 schreef Dyre het volgende:
Weinig nachtvoedingen hier, of ben ik de enige die tussen het voeden en het boertje een beetje doelloos op internet rondstruint?
L. lijkt alweer heel wat opgeknapt. Paar keer flink gehuild nog wel, maarja zo'n vaccinatie is ook niet niks voor zo'n klein lijfje. Temp was mooi 37,4 en ze heeft vanaf 10 uur netjes geslapen tot 1. Hopelijk slaapt ze nu even goed verder door en slaat ze misschien een nachtvoeding over straks
En omdat ik zelf niet kon slapen heb ik mijn post-natale hormonen weer blij gemaakt: alle spulletjes die we vanuit het ziekenhuis hebben meegenomen heb ik in ziplockzakjes gesorteerd en zelfs met van die labeltjes genoteerd wat er in het zakje zit. Nu nog een mooie bewaardoos waar alles in past. L. zal later wel denken: wat móet ik ermee?Maar voor nu vind ik het wel echt leuk om te bewaren
: eerste mutsje, navelklemmetje, een setje plakkers en snoertjes die ze op haar lijfje had. Ook van hier thuis heb ik al wat in een zakje gestopt: een reepje van haar behang en gordijnstof. ik twijfel een beetje of ik nu niet doorsla, maar als ik foto's van mijn oude babykamer terugkijk had ik het supertof gevonden om gewoon nog een stukje van dat foute behang te hebben, en misschien denken ze er over 30 jaar ook wel zo over
)
Rond die tijd sliep T. ook rustig 13 uur achter elkaar..no problemoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames,
Hoelang mogen baby's van 5 maanden 'zonder voeding'?
Gister ging om 20:30 uur de laatste voeding erin en mijn dame slaapt nog steeds (21:30 uur erin)!.. Alles is in goede maten aanwezig: plas- en poepluier en een grote dosis vrolijk- en alertheid!
Ik heb gister het Magisch Liedjesboek gekocht voor haar, ze vind m prachtig!![]()
We steken je over een jaar gewoon nog eens aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:31 schreef BlueEyes het volgende:
Ik kreeg tijdens de zwangerschap kleertjes die ik zelf aangehad heb toen ik baby was!
Lekker retro (37 jaar oud spul)
Alleen ik heb een jochie en hem nu jurkjes aan te trekken?
Misschien maar een meisje gaan knutselen nog
Hier sliep Djen vanaf een maand of 3 al van 19 - 7quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dames,
Hoelang mogen baby's van 5 maanden 'zonder voeding'?
Gister ging om 20:30 uur de laatste voeding erin en mijn dame slaapt nog steeds (21:30 uur erin)!.. Alles is in goede maten aanwezig: plas- en poepluier en een grote dosis vrolijk- en alertheid!
Ik heb gister het Magisch Liedjesboek gekocht voor haar, ze vind m prachtig!![]()
Die 4.23 is wel een beetje afwijkendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:41 schreef Moppert het volgende:
Ik voed rond 19:00 en dan ongeveer van 20:30 tot 22:30
Dan om 00:00 en 01:00 en 2:00 en om 03:00 en om 4:23 om 6:00 en dan wil hij het bed uit.
En soms nog iets vaker.. Dus absoluut wel nachtvoedingen. Maar dat doe ik meestal zonder internet
Wat ik me herinner was het meestal tussen de 15 en 20 min bij ons. Hij dronk ook geen hele voedingen, maar viel aan de borst in slaap en dan kon ik hem weer wegleggen. Verschonen deed ik niet meer 's nachts, tenzij poep (maar dat was heel zeldzaam).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:47 schreef Burdie het volgende:
Hoe lang drinkt hij dan Moppert? Hier duurt een voeding namelijk zo 40-45 minuten, dus met elk uur voeden zouden we dus geen van twee slapen.
Dat is de hele uitgebreide variantquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh Burdie is dat inclusief verschonen etc?
Ik kom op max 20/30 minuten uit.
Heb wel een borstplakker in de avond, dus afgevuld gaat menerr zijn bed in lijkt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |