net zoiets als jostiband en muziekquote:
Ik ben anders een heel lief persoon. Volgens alle meiden die ik ken ben ik een geweldige gentleman. Dus wat is er niet te missen?quote:
Ik voor een veel te dure camera, maar ja IK WILquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ook. voor een enduro motor
iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
net zoiets als jostiband en muziek
Goeie trialversie welquote:
ja, die doet het welquote:
FOK!kers kunnen lief zijnquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sws mensen die mij willen datenDie bestaan niet.
ga je ook draaien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Stickertje het volgende:
dit is een gezellige sc, ik denk dat ik hier vaker op visite kom
Die zijn aan het daten met de mensen die met mij willen datenquote:
Ik altijdquote:
Doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Stickertje het volgende:
das gewoon pech hebben en de verkeerde meets bezoekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die met mij wou daten.
woest doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef Rafeiro het volgende:
Dit gaat morgen opgelost worden. Nu maar even woest doen.
Kan ook ja hahaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das gewoon pech hebben en de verkeerde meets bezoeken
Ja maar meisjes van jouw leeftijd doen dat ook niet zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
fok nodig hebben om te datenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja twisted, love it, do tell?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn aan het daten met de mensen die met mij willen daten
`quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar meisjes van jouw leeftijd doen dat ook niet zeggen
Geloof me als ik dat toen wel had gedaan
gewoon een keer proberen. is wel leukquote:
Halloquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Stickertje het volgende:
tuurlkquote:
Ik ben wel erg eigenlijk, zeg gewoon wat ik wil, die nee heb je toch al, en die ja kun je krijgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
`
Klopt, maar ik kom ook weinig meiden tegen. Heb ook niet echt het lef om naar een meid toe te gaan en aan te spreken, ben zo'n broekie er nog in.
Zo denk ik ook, maar als ik eenmaal hoi heb gezegd klap ik dicht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben wel erg eigenlijk, zeg gewoon wat ik wil, die nee heb je toch al, en die ja kun je krijgen
deze man weetquote:
Ze kan hooguit nee zeggen, ze gaat niet je hoofd afhakken en je schedel leeglepelen ofzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Beetje mijn zelfvertrouwen opkrikken om IRL het te proberen(wat nooit gaat lukken)
O.oquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hallo
Ik ben de baas van radio49
PIcs van je tetten draag in DM
Grgr
Had ik ook, nu niet meerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook, maar als ik eenmaal hoi heb gezegd klap ik dicht.![]()
Ben je al in BUI geweest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alles wat er buiten mijn zolderkamer gebeurd is eng
Weet ik maar ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ze nee zeggen, dus zoek eigenlijk de perfecte persoon(die niet bestaat want niemand is perfect).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze kan hooguit nee zeggen, ze gaat niet je hoofd afhakken en je schedel leeglepelen ofzo.
Nou ja, dat zeg jij nu wel, maar ik.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze kan hooguit nee zeggen, ze gaat niet je hoofd afhakken en je schedel leeglepelen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |