Dit heeft toch niks met muziek te maken zo?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ken haar muziek niet maar ik zou haar in alle mogelijke posities geven.
Ze heeft talent om hits te scoren. Als dat zo makkelijk was, waarom heb jij dan geen 20 miljoen op je rekening?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef thom_05 het volgende:
Als je geen talent hebt moet je je lichaam ten strijde gooien zodat idioten als ts alsnog naar haar bullshit luisteren.
Ik denk wel meer mannen toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
Snowbells en LittleRabbit zijn het met TS eens.
Haha geniaal ditquote:
En gewoon ook fucking catchyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb niets met Nicki Minaj, maar in alle eerlijk: dat nummer + de clip is gewoon erg prachtig bedacht.
Leuk wel.
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:48 schreef ntm het volgende:
Snap niet waarom je zou geilen op een ass die duidelijk fake is, vind haar persoonlijk overrated qua muziek ook, net als die Iggy. Er zijn veel mooiere meiden met betere billen.
Talent..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:38 schreef erik013 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ze heeft talent om hits te scoren. Als dat zo makkelijk was, waarom heb jij dan geen 20 miljoen op je rekening?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet super sexy vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |