Ik heb die plaat op 7" vinylquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef PeZu het volgende:
Haven't you heared that tbe bird is the word
Neh, dat laatste is niet helemaal waar, ja wel van die 5 snaren, maar Keith speelt vaak in een alternatieve stemming waarbij hij die lage E eigenlijk niet nodig heeft...... (ik heb het woord niet een keer genoemd)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nirvana![]()
En de stones speelde met 5 snaren omdat 6 te moeilijk was
buuwaaaaaaa wuwuwuwwaaquote:
ik weet gquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, dat laatste is niet helemaal waar, ja wel van die 5 snaren, maar Keith speelt vaak in een alternatieve stemming waarbij hij die lage E eigenlijk niet nodig heeft...... (ik heb het woord niet een keer genoemd)
G spot. Hihiquote:
Murakamiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een Beatles nummer tevens Japans boek en verfilming.
Maakt niet uit, nog steeds deprie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een Beatles nummer tevens Japans boek en verfilming.
Oh god de kont kruiper.quote:
Depressiviteit worst misbruikt, dat is een nare ziekte. Noem het melancholisch. Niks mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, nog steeds deprie.
Yoko Onoquote:
zet dezequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, nog steeds deprie.
Vertel mij niets over depressiviteit ik weet er te veel van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Depressiviteit worst misbruikt, dat is een nare ziekte. Noem het melancholisch. Niks mis mee
heee doe eens liefquote:
Ook goedquote:
Het wordt saai Souryquote:
jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had MJ niet de rechten van de Beatles? Is daar al iets mee gebeurd?
Ja, volgens mij wel, die zullen nu wel van die kids zijn, beter dan een krantenwijk ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had MJ niet de rechten van de Beatles? Is daar al iets mee gebeurd?
Vond Kafka het beste, maar niet alles gelezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb bijna alle Murakami boeken gelezen. Er zijn er nog een paar, en die nieuwe ligt ook al klaar
Ik ook. Wind up is favoriet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb bijna alle Murakami boeken gelezen. Er zijn er nog een paar, en die nieuwe ligt ook al klaar
ik gelo9f dat paul ze teeug had gekregebquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, die zullen nu wel van die kids zijn, beter dan een krantenwijk ....
Kafka on the Shore is een van de favorieten, ben daardoor ook Kafka gaan lezen. Ook Norwegian Wood en The Wind-up Bird Chronicle. 1Q84 is ook tof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vond Kafka het beste, maar niet alles gelezen.
Ik weet niet wat Murakami is maar vertel.quote:
Kafka ..de kattenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kafka on the Shore is een van de favorieten, ben daardoor ook Kafka gaan lezen. Ook Norwegian Wood en The Wind-up Bird Chronicles. 1Q84 is ook tof.
Heb je een ban op Google ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Murakami is maar vertel.
iets van zweef-buddhaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Murakami is maar vertel.
idd google gewoon, leer je ook nog wat mja...quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Fijn, dus nou hebben we een boekenclubje hier.
Ik had laatst Kafka op het strand, aan iemand kado gedaan.. die werd er niet blij van.. kwam er niet doorheenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kafka on the Shore is een van de favorieten, ben daardoor ook Kafka gaan lezen. Ook Norwegian Wood en The Wind-up Bird Chronicle. 1Q84 is ook tof.
Dus we mogen het godverdomme nergens meer over hebben behalve de COS? Is dit het COCOS topic? Commentaar Op Commentaar Op Streams?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Fijn, dus nou hebben we een boekenclubje hier.
Volgende keer een pina colada proberen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had laatst Kafka op het strand, aan iemand kado gedaan.. die werd er niet blij van.. kwam er niet doorheen![]()
Ja daar ook al. Ban op nonsens.quote:
als je niet kan lezen gewoon nd cos gaan, daar zit het vol met blnde kippenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus we mogen het godverdomme nergens meer over hebben behalve de COS? Is dit het COCOS topic? Commentaar Op Commentaar Op Streams?
Je hebt gelijk, volgens mij kan ik inderdaad niet lezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zals je niet kan lezen gewoon nd cos daar zit het vol met blnde kippen
Uit een fles? alleen zelf gemaakt is te pruimenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgende keer een pina colada proberen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus we mogen het godverdomme nergens meer over hebben behalve de COS? Is dit het COCOS topic? Commentaar Op Commentaar Op Streams?
Lol, wat heb jij genomen vanavond Brain?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
white russiansquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
jij niet zuzwaberuquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgens mij kan ik inderdaad niet lezen.
Heb je hem nodig, zweterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
Waar is Bacon? Toch niet weer in de shop aan het hangen met zijn matties.
quote:
Ik vind boeken niet zo boeiend maar ga gerust je gang.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jupsquote:
Ik wel maar niet die wazige kulquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind boeken niet zo boeiend maar ga gerust je gang.
Ja, dat is vies. In Costa Rica heb ik lekkere verse pina coladas gedronken. Maar de ene verse is ook de andere niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uit een fles? alleen zelf gemaakt is te pruimen
Is dat een Yeti in je kamer?quote:
Lol moest zwetzer zijn.quote:
Teveel eieren. En er zaten witte sliertjes aan het eigeel ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Lol, wat heb jij genomen vanavond Brain?
Ranzig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Teveel eieren. En er zaten witte sliertjes aan het eigeel ook.
nee een katquote:
Ja surequote:
Tja..kattenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
Ik denk maak een duidelijke foto, loopt ze weg
[ afbeelding ]
Foto is wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
[ afbeelding ]
Ga de kat zoeken en maak een foto. Wij willen hem/haar zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
[ afbeelding ]
Wel leuk om kamer van Pezu te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga de kat zoeken en maak een foto. Wij willen hem/haar zien.
Zou jij wel eens een lijk willen vinden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef Joezi het volgende:
Found a head and an arm in da garbage can
Tardis langs geweest?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
Ik denk maak een duidelujk foto, loopt ze weg
[ afbeelding ]
Is dat een wiet verdamp apparaat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
Ik denk maak een duidelujk foto, loopt ze weg
[ afbeelding ]
Nu nog zijn bovenkamer.quote:
Geweldige beestenquote:
Nee, kijk niet graag naar dode mensen. Jij wel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou jij wel eens een lijk willen vinden?
jaquote:
Dat heb je wel eens, dat mensen een lijk vinden. Als het er dan toch ligt dan zou ik het wel willen ontdekken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, kijk niet graag naar dode mensen. Jij wel?
Ik ga haar ophalen maar jij heb ook luizenquote:
nope damp onlyquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol cool, rook je normaal ook niet?
watquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga haar ophalen maar jij heb ook luizen
Waarom koopt iemand een BC, ik vraag me dat altijd af?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
[ afbeelding ]
Op de TVquote:
dat zwsrt ding bovenop is dr vulkamer, daar blaast het lucht door fie de thc of cbd etc verdampt dn dat vsn je op in een soort ballonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dus daar stop je wel normale wiet in.. en dan hoe werkt de verdamping dan?
De katten waren me niet opgevallenquote:
geen idee ik kocht deze nml ook nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand een BC, ik vraag me dat altijd af?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
De katten waren me niet opgevallen
Wat voor wiet hou je dan over? een ingedroogd iets?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zwsrt ding bovenop is dr vulkamer, daar blaast het lucht door fie de thc of cbd etc verdampt dn dat vsn je op in een soort ballon
Dat is erg fout.quote:
uuh geen blacklight hierquote:
ja bruin gort droge witequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat voor wiet hou je dan over? een ingedroogd iets?
Oh god het is ook echt een Volcanoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een kat![]()
[ afbeelding ]
ja is led geen blacklight, vd rest veel i stelbate kleuren ledsquote:
Oke, want de enige reden die ik kan bedenken is omdat ie "cool" staat bij je leren broek, leren vest en leren laarzen........... ja, tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee ik kocht deze nml ook niet
Wel een manneninrichting geen vrouw in huis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is led geen blacklight, vd rest veel i stelbate kleuren leds
Kleur verlichting werd helend![]()
ja blijft toch de koningquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god het is ook echt een Volcano
250? in het begin moesten we nog 350 euro lappenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef pionnetje het volgende:
moet betalen om te kijken??? online?
waar slaat dat nou weer op
gooi er 3 fucking reclame blokjes van 3 minuten per uur door en je hebt je kosten gedekt...
nu mis je allemaal leuke jonge mensen die wel willen kijken een keertje maar denken : kga geen fucking 250 dokken .....
Nou, je moet toch iets bijpassends hebben voor je Boss Metalzone pedaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand een BC, ik vraag me dat altijd af?
deze heef een skull airbrush dus ja....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Oke, want de enige reden die ik kan bedenken is omdat ie "cool" staat bij je leren broek, leren vest en leren laarzen........... ja, toch
In deze SC nobody gives a fuck, dit moet je in de COS roepen, alhoewel je dan mootie achter je aan krijgt omdat je niet on-topic bent, maar goed, het is kiezen uit 2 kwaden en ik zou voor de cos gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef pionnetje het volgende:
moet betalen om te kijken??? online?
waar slaat dat nou weer op
gooi er 3 fucking reclame blokjes van 3 minuten per uur door en je hebt je kosten gedekt...
nu mis je allemaal leuke jonge mensen die wel willen kijken een keertje maar denken : kga geen fucking 250 dokken .....
Ja, zoiets dacht ik dus ook ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, je moet toch iets bijpassends hebben voor je Boss Metalzone pedaal.
er staat nog een kooi vol knagers, aqurium vol visssen, 2 katten dus, overal dierenbeeldjes e wat transformers en action figuress dus mwah eerlijk verdeeeld aangezien de geluids set e tv vd gezamenlijk e film serie en muziek hobby isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel een manneninrichting geen vrouw in huis?
ik 450 das wat fantastischquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
250? in het begin moesten we nog 350 euro lappenMaar dat was het wel waard.
Ja man, vooral op reagerenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
250? in het begin moesten we nog 350 euro lappenMaar dat was het wel waard.
Is dat waar je zo goedkoop ladingen wijn kon inslaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aan het wijnvoordeel wijn, droge rode tong
Dan had je een verkeerdequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Aan het wijnvoordeel wijn, droge rode tong
hij is een verkeerdequote:
Jep 10tje voor 6 flessen a 8 euro te fles, gratis thuisquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat waar je zo goedkoop ladingen wijn kon inslaan?
Oh sorry pics van je vrouwquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:41 schreef PeZu het volgende:
Fok joh Joezi geef ik netjes antwoord ga j weer over je wijn janken![]()
![]()
Zie, Joez moet je af en toe gewoon aan zijn jasje trekken.quote:
of lees goed of ga slapenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Soury het volgende:
Is het weer Joezi bash tijd. Hoe sneu is dat.
lol niks aan de hand schatjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Soury het volgende:
Is het weer Joezi bash tijd. Hoe sneu is dat.
Ik had de Casa Safra terra alta selleccion oro.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik snel moest zijn, maar er stond rond en fruitig, maar tis eerder net te droog
geef haar gewoon dan knapt ze miss wat opquote:
Ja ik heb dozen wijn gekocht tussen de 4 en 8 euro.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat waar je zo goedkoop ladingen wijn kon inslaan?
Koopje!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb dozen wijn gekocht tussen de 4 en 8 euro.
Deze is 13%, bij het eten is ie wel prima... maar om achterover te klokken iets minder geschiktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had de Casa Safra terra alta sellection oro.
Die was rond en soepel en heerlijk.
Lekker zware wijn ook
ik ook en idd top wijn vd prijsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had de Casa Safra terra alta sellection oro.
Die was rond en soepel en heerlijk.
Lekker zware wijn ook
Sjesusquote:
13%, die van mij ook. Langzaam drinken en genietenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze is 13%, bij het eten is ie wel prima... maar om achterover te klokken iets minder geschikt
Is die kutzooi nou nog bezig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ian!Ik ben jouw kloon, en ter ere van jouw heb ik UI's gemaakt
Nee is niet nodig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
geef haar gewoon dan knapt ze miss wat op
okquote:
Is dat Jon in je ava?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah niet echt, heb me zelfs moeten indentificeren
Tja ..quote:
Ik niet meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben gedeeltelijk onder de indruk.
Bier is duidelijk superieur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, wijn, het enige onderwerp waar ik niet echt enthousiast van word.
Jij bent meer van het bier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
goede opvolgquote:
Ik schrok een beetjequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ergens is dit kwetsend, ik weet niet waarom.
Oh jee, en nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch ben ik persoonlijk gekwetst.
Dat zeg je altijdquote:
Ik drink het vooral omdat bier niet meer zo aantiktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn drankje.Party hardy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:56 schreef Persefoneia het volgende:
Goedenavond is het hier nog een beetje gezellig?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn kunst verkracht...
Matig, een paar oldbies komen hier de boel verneuken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:56 schreef Persefoneia het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb dozen wijn gekocht tussen de 4 en 8 euro.
Nog nieuwe games die aan te raden zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:56 schreef Persefoneia het volgende:
Dat is waar, en ik zeg niks over je. Zo bijzonder ben je nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg over me wat je wil, maar over het algemeen verdwijn ik voor een fijne periode.
Dit vraag je duidelijk aan de verkeerde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog nieuwe games die aan te raden zijn?
Klopt ook, net een stemmingsstoornis hier, van de ene bui naar de andere bui.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik keek hier een poosje terug maar toen was er een opstootje.
Ik waardeer je ten zeerste.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is waar, en ik zeg niks over je. Zo bijzonder ben je niet
Ik heb Elder Scrolls online gekregen en 13 november is de nieuwe exp van WoW, warlords of draenor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit vraag je duidelijk aan de verkeerde.
Eensgelijksquote:
Luister, ik snap dat je nieuw bent enzo... Maar ESO is binnen een jaar FTP, die nieuwe exp van WoW gaat WoW niet redden, en Destiny is te saai om de massa te boeien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb Elder Scrolls online gekregen en 13 november is de nieuwe exp van WoW, warlords of draenor.
En ik begrijp dat destiny binnenkort uitkomt.
Zit er iets voor je bij?
Splatoon! Wel even wachten tot 2015 en een Wii-U kopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee role-playing is niet echt mij ding.. Skyrim wel een tijdje gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:59 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb Elder Scrolls online gekregen en 13 november is de nieuwe exp van WoW, warlords of draenor.
En ik begrijp dat destiny binnenkort uitkomt.
Zit er iets voor je bij?
Hier ga ik achter staan. Splatoon is awesome. Althans, de demo's waren erg leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Splatoon! Wel even wachten tot 2015 en een Wii-U kopen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ga ik achter staan. Splatoon is awesome. Althans, de demo's waren erg leuk.
Een Wii U is geen slechte investering meer.
Niet op de PS3quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee role-playing is niet echt mij ding.. Skyrim wel een tijdje gedaan
Ja dat weten we nu wel.quote:
ESO is nieuw en Destiny heb ik van horen zeggen maar in WoW durf ik wel te zeggen dat ik geen noob ben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Luister, ik snap dat je nieuw bent enzo... Maar ESO is binnen een jaar FTP, die nieuwe exp van WoW gaat WoW niet redden, en Destiny is te saai om de massa te boeien.
Als je geld wil investeren in een abbo, zou ik inzetten op WoW, aangezien die al jaren kwaliteit bieden. De rest is nieuw bloed.
Zeker, Nintendo heeft erg z'n best gedaan dit jaar. Splatoon gespeeld op de Gamescom, leuk spel. Kon niet goed opschieten met de motion controls, maar dat wordt of wennen, of toch de stick instellen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier ga ik achter staan. Splatoon is awesome. Althans, de demo's waren erg leuk.
Een Wii U is geen slechte investering meer.
ESO gaat hem niet worden, het publiek is er niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
ESO is nieuw en Destiny heb ik van horen zeggen maar in WoW durf ik wel te zeggen dat ik geen noob ben.
Welke Gamescom heb je Splatoon op mogen spelen? Vorig jaar toen het nog geen titel had? Want toen waren de controlls fucked UP.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeker, Nintendo heeft erg z'n best gedaan dit jaar. Splatoon gespeeld op de Gamescom, leuk spel. Kon niet goed opschieten met de motion controls, maar dat wordt of wennen, of toch de stick instellen.
Liev bedoelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:04 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nou, mooi. geniet ervan zou ik zeggen.
Die veer van mij had je al direct. Hoeveel meer wil je hebben. Je post het in elke sc.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
weet je hoeveel moeite dat kostte, mooie mash up toch
Words of wisdomquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
Wanhopige Nintendo is beste Nintendo.
due van vd weeek in keulen de gamesconquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke Gamescom heb je Splatoon op mogen spelen? Vorig jaar toen het nog geen titel had? Want toen waren de controlls fucked UP.
Dit jaar was hij saaiquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
due van vd weeek in keulen de gamescon
Dit jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke Gamescom heb je Splatoon op mogen spelen? Vorig jaar toen het nog geen titel had? Want toen waren de controlls fucked UP.
Nog maar 5 keer gedaan, ik wil graag credits of irritaties door mijn werk en getroll, anders is er weinig aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die veer van mij had je al direct. Hoeveel meer wil je hebben. Je post het in elke sc.
Ik lees zo al in je post dat je veel weet van games.quote:
Heb jij super meat boy gespeeld?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
Wanhopige Nintendo is beste Nintendo.
Was wel oké. De Borderlands pre-sequel demo was wel geinig ook. Heb verder niet zoveel met de Pisspoor en Xbone consoles, dus niet echt gekeken daar. De stand van Wargaming.net was tof met danseressen en synchroonzwemstersquote:
Waarom heb je voor mij geen ui gemaakt? Ik vroeg toen je bezig was of je dat voor mij ook wilde doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog maar 5 keer gedaan, ik wil graag credits of irritaties door mijn werk en getroll, anders is er weinig aan
what the deucequote:
Te moeilijk, vraag Ianquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom heb je voor mij geen ui gemaakt? Ik vroeg toen je bezig was of je dat voor mij ook wilde doen.
Je negeert mij.
hahahahahahahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik onthoud nooit namen van spellen.
Ik weet alleen Amnesia nog.
Choco is liefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom heb je voor mij geen ui gemaakt? Ik vroeg toen je bezig was of je dat voor mij ook wilde doen.
Je negeert mij.
goed welquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:11 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik onthoud nooit namen van spellen.
Ik weet alleen Amnesia nog.
ja super mooie ironie tochquote:
Ik heb nogsteeds een console voorkeur. En die dansmat haal ik nog regelmatig tevoorschijn, want oude consoles zijn de shit! Mijn laatste aankoop is een SEGA Saturnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik lees zo al in je post dat je veel weet van games.![]()
Voorheen speelde ik nooit op de pc. Ja ik had enorm veel lol met de dansmat van de ps2.
Maar WoW zag ik bij iemand, ik ben het gaan spelen en vindt het gewoon heel erg leuk om te doen.
Next Gen Borderlands, of niets... Die halfgare re-hash hoef ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was wel oké. De Borderlands pre-sequel demo was wel geinig ook. Heb verder niet zoveel met de Pisspoor en Xbone consoles, dus niet echt gekeken daar. De stand van Wargaming.net was tof met danseressen en synchroonzwemsters
panzer dragoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds een console voorkeur. En die dansmat haal ik nog regelmatig tevoorschijn, want oude consoles zijn de shit! Mijn laatste aankoop is een SEGA Saturn
quote:
Ouwe consolesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds een console voorkeur. En die dansmat haal ik nog regelmatig tevoorschijn, want oude consoles zijn de shit! Mijn laatste aankoop is een SEGA Saturn
en lunarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik hier voor me liggen.
Ik heb er echt vervelend veel ondertussen... Volgens mij heb ik alle Nintendo consoles.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ouwe consoles
Persoonlijk heb ik niets met de nieuwe consoles, behalve Nintendo, die als enige nog lijkt te weten hoe je een leuke console maakt die niet een generfde PC is.
jups heel vetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope. Helaas, die heb ik niet... Is die vet? Want dan ga ik morgen even wat mensen bellen
Oh kut, eeuh... Ja. Dus. Zalando, fucking relaxed of niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:22 schreef PeZu het volgende:
Emough geak speak de dames verdwijnen als zon vd sneeuw
ja mijn guess pumps zijn beeldigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh kut, eeuh... Ja. Dus. Zalando, fucking relaxed of niet?
Wolfensteinquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Voxs het volgende:
Ik heb al tijden niet meer gegamed. Vroeger veel wolfnogwattus en quake en soldiers nog wat
En twee keer per jaar met vrienden lanparty's 48 uur achterelkaar . Groot scherm, pizza's , wiet ..drank.
Was leuk
Soldiers of Fortunequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Voxs het volgende:
Ik heb al tijden niet meer gegamed. Vroeger veel wolfnogwattus en quake en soldiers nog wat
En twee keer per jaar met vrienden lanparty's 48 uur achterelkaar . Groot scherm, pizza's , wiet ..drank.
Was leuk
ha! Dank! Ook lichte Amnesia hierquote:
wolfenstein en sokdiers of fortunequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Voxs het volgende:
Was leuk
Doeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:23 schreef Persefoneia het volgende:
Kreeg een belletje. Moet er van door. Dochter halen.![]()
![]()
Allen.
Right, back to guitars then.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:22 schreef PeZu het volgende:
Emough geak speak de dames verdwijnen als zon vd sneeuw
muzikant zijn er trekt wel pussy aan jaquote:
quote:
Wacht, waar sturen jullie op aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
muzikant zijn er trekt wel pussy aan ja
niks maar kennelijk wil je iets graag dus vertel welke kant moeten we op voor je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Wacht, waar sturen jullie op aan?
Ik lees, ik schrijf, ik zit hier.. ow..laatst een motorzadel voor een vriend gemaakt, een laptop gesloopt,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
wolfenstein en sokdiers of fortune
Em wat doe je nu voor leuks
Heb jij haar nummer gescoord?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Jij en Isax.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Neh, geintje, jij niet maar Joezi wel geloof ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks maar kennelijk wil je iets graag dus vertel welke kant moeten we op voor je?
Oh ja, hoe is het met dat zadel afgelopen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees, ik schrijf, ik zit hier.. ow..laatst een motorzadel voor een vriend gemaakt, een laptop gesloopt,
Voor de rest veel kluizenaren en rommelen omdat het me op dit moment bevalt.
Dus leuks..in de zin ik houd mezelf bezig en ik geniet er wel van
kluizenaren noem ik hier caven, soms best lekker jahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik lees, ik schrijf, ik zit hier.. ow..laatst een motorzadel voor een vriend gemaakt, een laptop gesloopt,
Voor de rest veel kluizenaren en rommelen omdat het me op dit moment bevalt.
Dus leuks..in de zin ik houd mezelf bezig en ik geniet er wel van
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
Maar om het te scoren moet je het ook wel vragen vrees ik. Niet dat ik bel, mijn beltegoed verloopt soms.
De mannen waren uiterst tevreden. terwijl het een proefding was. Zit er nu op. Ik geloof dat ze de motor nu aan het zandstralen gaan en er moeten dingen verzinkt worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, hoe is het met dat zadel afgelopen?
Caven, goed woord. Soms natuurlijk die cave wel uit. Even net doen alsof ik mens benquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
kluizenaren noem ik hier caven, soms best lekker jah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |