Ik heb die plaat op 7" vinylquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef PeZu het volgende:
Haven't you heared that tbe bird is the word
Neh, dat laatste is niet helemaal waar, ja wel van die 5 snaren, maar Keith speelt vaak in een alternatieve stemming waarbij hij die lage E eigenlijk niet nodig heeft...... (ik heb het woord niet een keer genoemd)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nirvana![]()
En de stones speelde met 5 snaren omdat 6 te moeilijk was
buuwaaaaaaa wuwuwuwwaaquote:
ik weet gquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, dat laatste is niet helemaal waar, ja wel van die 5 snaren, maar Keith speelt vaak in een alternatieve stemming waarbij hij die lage E eigenlijk niet nodig heeft...... (ik heb het woord niet een keer genoemd)
G spot. Hihiquote:
Murakamiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een Beatles nummer tevens Japans boek en verfilming.
Maakt niet uit, nog steeds deprie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een Beatles nummer tevens Japans boek en verfilming.
Oh god de kont kruiper.quote:
Depressiviteit worst misbruikt, dat is een nare ziekte. Noem het melancholisch. Niks mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, nog steeds deprie.
Yoko Onoquote:
zet dezequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, nog steeds deprie.
Vertel mij niets over depressiviteit ik weet er te veel van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Depressiviteit worst misbruikt, dat is een nare ziekte. Noem het melancholisch. Niks mis mee
heee doe eens liefquote:
Ook goedquote:
Het wordt saai Souryquote:
jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had MJ niet de rechten van de Beatles? Is daar al iets mee gebeurd?
Ja, volgens mij wel, die zullen nu wel van die kids zijn, beter dan een krantenwijk ....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had MJ niet de rechten van de Beatles? Is daar al iets mee gebeurd?
Vond Kafka het beste, maar niet alles gelezen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb bijna alle Murakami boeken gelezen. Er zijn er nog een paar, en die nieuwe ligt ook al klaar
Ik ook. Wind up is favoriet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb bijna alle Murakami boeken gelezen. Er zijn er nog een paar, en die nieuwe ligt ook al klaar
ik gelo9f dat paul ze teeug had gekregebquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, die zullen nu wel van die kids zijn, beter dan een krantenwijk ....
Kafka on the Shore is een van de favorieten, ben daardoor ook Kafka gaan lezen. Ook Norwegian Wood en The Wind-up Bird Chronicle. 1Q84 is ook tof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vond Kafka het beste, maar niet alles gelezen.
Ik weet niet wat Murakami is maar vertel.quote:
Kafka ..de kattenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kafka on the Shore is een van de favorieten, ben daardoor ook Kafka gaan lezen. Ook Norwegian Wood en The Wind-up Bird Chronicles. 1Q84 is ook tof.
Heb je een ban op Google ofzo?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Murakami is maar vertel.
iets van zweef-buddhaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Murakami is maar vertel.
idd google gewoon, leer je ook nog wat mja...quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Fijn, dus nou hebben we een boekenclubje hier.
Ik had laatst Kafka op het strand, aan iemand kado gedaan.. die werd er niet blij van.. kwam er niet doorheenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kafka on the Shore is een van de favorieten, ben daardoor ook Kafka gaan lezen. Ook Norwegian Wood en The Wind-up Bird Chronicle. 1Q84 is ook tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |