en. Dan heb je er na weer geen woorden voor zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef AF_ het volgende:
En weer on the road![]()
Bestemming: mysteryland
Vandaag waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
en. Dan heb je er na weer geen woorden voor zeker
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:08 schreef Studiotje het volgende:
In de trein. 7 boetes uitgeschreven in 1 coupe
Waarvan 6 een vals adres opgevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:08 schreef Studiotje het volgende:
In de trein. 7 boetes uitgeschreven in 1 coupe
Nee, die was eerlijk en heeft z'n echte adres gegevenquote:
Ik heb eens meegemaakt dat 1 passagier de andere uit de trein sleurde omdat die geen kaartje had. Wilde die terug naar binnen, trok hij hem weer naar buitenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, die was eerlijk en heeft z'n echte adres gegeven
Huh, waarom zou een passagier dat doen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb eens meegemaakt dat 1 passagier de andere uit de trein sleurde omdat die geen kaartje had. Wilde die terug naar binnen, trok hij hem weer naar buitenUiteindelijk hebben ze dus allebei de rtein gemist
Dat vroeg iedereen zich ook afquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Huh, waarom zou een passagier dat doen?
Gewoon zelf makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:54 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig. Ben op zoek naar een koptelefoon houder, maar die krengen zijn nog duurder dan de koptelefoon zelf
Ja, dan ben ik meer kwijt aan materialen en gereedschapquote:
Nee joh, gewoon met papier-maché, zo gedaan. Verf erover en je bent klaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik meer kwijt aan materialen en gereedschap
Heeft hij weer goed uit zijn hoed getoverd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 07:53 schreef Stickertje het volgende:
twitter:kazanhans twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 19:52:36Weer geheime foto van afterparty Dave Roelvink uitgelekt! http://t.co/gYCORFU6uu reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:00 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon met papier-maché, zo gedaan. Verf erover en je bent klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |