Nee hoor, maar er zijn hier dj's die nog een stuk ruiger draaien.quote:
Nee maar LP is niet ruig toch?quote:
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is zo lachen
Als je ons naast elkaar ziet
dat wil ik wel zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit is zo lachen
Als je ons naast elkaar ziet
Hij heeft er 1 gehoord, ik word nog wel verstoten.quote:
Misschien als je alleen de begintune van my little pony gewend bent.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
*proest*
En dan iemand die "nah" zegt.
Dan lag ik denk ik even van de stream.quote:
Oh nee, dat vind ik echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het zelf qua ruigheid meevallen. maargoed, ik luister ook naar metal en die rotzooi
Aahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar er zijn hier dj's die nog een stuk ruiger draaien.
Voor mij welquote:
Nee die Fylax ook. Ik heb wegens jou DM nog zo lang zitten wachten maar het was het meer dan waard.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 gehoord, ik word nog wel verstoten.
Pff mijn hoi ik ben Simon stem is toch wel ruigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 gehoord, ik word nog wel verstoten.
Niks mis mee hoor, ik haak bij de hardstyle zelf ook af en echte heavy metal klinkt voor mij allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nee, dat vind ik echt verschrikkelijk
[..]
Aah
[..]
Voor mij wel
Ik hou van folk, country en soft rock
maar niks wat te maken heeft met metal? folk-metal bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Aah
[..]
Voor mij wel
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee die Fylax ook. Ik heb wegens jou DM nog zo lang zitten wachten maar het was het meer dan waard.
Is toch helemaal prima, iedereen zijn eigen smaak hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Aah
[..]
Voor mij wel
Topper dat je bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]ja, moest aan het topic van de week denken.
heavy metal zal denk ik nog wel meevallen. ik denk dat je op trash/black/death doeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, ik haak bij de hardstyle zelf ook af en echte heavy metal klinkt voor mij allemaal hetzelfde.
nahhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar niks wat te maken heeft met metal? folk-metal bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |