De 2 euro was het patatje met als beloning toen je klaar was?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb van de week voor 502 euro aan m'n motor verspijkerd
Nog bedankt voor boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin useless man.quote:
quote:
kroners of euro's?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gister voor slechts 12,49 per liter Diesel in mijn tank gepleurdVandaag was het 14,50.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
ik heb meestal voor minder als 20 euro weer een volle tankAch ik rijd een 1.0 auto geloof ik, denk dat dit het meeste is geweest dat ik ooit getankt hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik tank wel altijd rond 50% op de digitale meter.
Mijn zwager had laatst voor ¤ 120 diesel getanktDat lijkt mij naar...
You sound reasonable...Time to up my medication.
das nogal duurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gister voor slechts 12,49 per liter Diesel in mijn tank gepleurdVandaag was het 14,50.
Rijdt-ie vrachtwagen of zo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Acht ik rijd een 1.0 auto geloof ik, denk dat dit het meeste is geweest dat ik ooit getankt heb
Maar ik tank wel altijd rond 50% op de digitale meter.
Mijn zwager had laatst voor ¤ 120 diesel getanktDat lijkt mij naar...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:18 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Das niet het enige wat groo. . oke laatma
ja, nieuwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]Damn! Nieuw gekocht dus?
Wel ook meteen de remblokken vervangen?
Nah, maar voor zichzelf begonnen dus wel een ding met kiepbak achteropquote:
A.quote:
Whehehe oppassen dat je geen asfalt gaat happen als je voor de eerste keer remt met die nieuwe remmen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, nieuw
remblokken achter heb ik voor paar weken geleden vervangen en voor als nieuw ja
ik moet nog een ritje maken met volledig vernieuwde spul. van de week alleen met nieuwe achterschijf gereden
nou, daar kwam ik eigenlijk op met het rekenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De 2 euro was het patatje met als beloning toen je klaar was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |