Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ineenkeer reageerd iedereen zich af op Fylax
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef tweelo_1997 het volgende:
Ineenkeer reageerd iedereen zich af op Fylax
Ik kijk nog wel even.quote:
Die opmerking heb ik ook al eens van een andere jongen gehoord. One luvquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zei ook ''als ik een meisje was had ik het wel geweten hoor''
Hooray for the DJquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Snap ik....misschien zeg ik zo nog iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
School en studie inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef Maillard het volgende:
Zeg pax, in welk subforum ben je eigenlijk blauw?
Als ik het zeg is het leukerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik ook al eens van een andere jongen gehoord. One luv
Ik moest echt even lachenquote:
eerste keer dat ik ergens een lul op heb getekend, je moet je geëerd voelenquote:
lul in je blijft lastig he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
eerste keer dat ik ergens een lul op heb getekend, je moet je geëerd voelen
Pics van Paxconquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had t vannacht nog over je in GRTD, dat je er leuk uit ziet.
Hij voelt zich geintimideerd...zo'n grote heeft ie vast nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Maar is de afbeelding natuurgetrouw? Zonder haar op de ballen en alles...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bohh deze komt in mijn foboquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik smelt weg bij jouw lieve stem, dus dat klopt
Ik heb de jouwe gevonden trouwens #heteboyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee alleen ik krijg pics van paxgod
Nou meestal is dat gewoon beter dan op je.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe gevonden trouwens #heteboy
weet ik niet, het is niet zo dat ik vergelijkingsmateriaal tussen mijn benen heb hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar is de afbeelding natuurgetrouw? Zonder haar op de ballen en alles...
En dat op een 14 inch monitor!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij voelt zich geintimideerd...zo'n grote heeft ie vast nog nooit gezien.
Jij bent de vervanger van Rez toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik smelt weg bij jouw lieve stem, dus dat klopt
Pssst, scheermesjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar is de afbeelding natuurgetrouw? Zonder haar op de ballen en alles...
quote:
klopt, maar stickertje heeft die ervaring nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou meestal is dat gewoon beter dan op je.
Zet je hem uitquote:
quote:
Rezgod is niet te vervangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij bent de vervanger van Rez toch?
Je bent van de nog niet ingedaalde ballen look?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb van de week voor 502 euro aan m'n motor verspijkerd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik luister weer, KvdB wordt wss een flopshow vanavond.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef dekatophetspek het volgende:
Kom hier binnen en heb meteen iets van waar gaat dit nou weer in whoeversname over...
Ik zet er wel #nohomo achterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nu denkt iedereen dat ik hommotje ben
Alles goud hier?quote:
Nee van de ik haat haarballen in mijn strot look, en flossen gebruik ik gewoon flosdraad voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent van de nog niet ingedaalde ballen look?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |