mooiquote:
Ze heeft concurrentie van Knevel en Van den Brink.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef ToT het volgende:
En nu gaat het aantal luisteraars natuurlijk crashen, maar ik hoop dat wel zo veel mogelijk mensen blijven luisteren naar Uccie, want zij is tof!
Oi, bekkiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Studiotje het volgende:
Nu gaan we luisteren naar Uccie's huishoud top 30
Ik laat hem nu aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef ToT het volgende:
En nu gaat het aantal luisteraars natuurlijk crashen, maar ik hoop dat wel zo veel mogelijk mensen blijven luisteren naar Uccie, want zij is tof!
Had ze geen zin in!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
jij doet verzoekjes ofniet?
Mwah ik hoef geen PR'squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef ToT het volgende:
ik knevel Van Den Brink en we gaan gewoon R49 luisterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze heeft concurrentie van Knevel en Van den Brink.
Nope...ik heb een lijst en jullie doen het er maar mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
jij doet verzoekjes ofniet?
quote:
okquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nope...ik heb een lijst en jullie doen het er maar mee.
passieve radio FTW
Kally luistert daar wel naar, tijdens het huishouden dus die moet niet zeikenquote:
Ja tuurlijkquote:
gelukkigquote:
komt omdat je weer buiten tvsc post, is eng... ik krijg er ook hartkloppingen vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Voel me zo ongemakkelijk nu ook
Eentje meer zelfs, zie ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
zohee nog steeds zelfde aantal luisteraars
Nee hoor, het worden er al weer meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
zohee nog steeds zelfde aantal luisteraars
Het is raar buiten TVSCquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
komt omdat je weer buiten tvsc post, is eng... ik krijg er ook hartkloppingen van
zeker tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje meer zelfs, zie ik.![]()
Wel tof dat men blijft luisteren!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kally luistert daar wel naar, tijdens het huishouden dus die moet niet zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |