quote:PSV krijgt er een serieuze versterking bij. Volgens ESPN huurt de Eindhovense club Andrés Guardado voor de rest van het seizoen van Valencia. De clubs zouden al een akkoord hebben bereikt.
De 27-jarige Guardado speelde meer dan honderd interlands voor Mexico en kwam op het afgelopen WK ook in actie tegen het Nederlands elftal.
In 2007 dacht PSV al eens een akkoord met de linkermiddenvelder te hebben, maar toen koos Guardado op het laatste moment voor Deportivo La Coruna.
Die Megreshvilli toen tegen AZ toch ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aad wisselde zijn speler na 5 minuten
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Megreshvilli toen tegen AZ toch ?
echt een uitstekende TT.quote:
Heeft hij bij jou gegeten vanavond vanmiddag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel zuurkool op.
Spelers kunnen groeien in een wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja je moet wat als die vanaf min 1 kut speelt
Moet je z,on grap eens uithalen in fm , die spelers vinden het best ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers kunnen groeien in een wedstrijd.
Die vinden altijd wel wat om over te jankenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je z,on grap eens uithalen in fm , die spelers vinden het best ook
Waar wil jij positief over doen bij PSV?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze gaan wel alles af om over iets te kunnen zeiken he.
Maar nooit als ze gewisseld wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vinden altijd wel wat om over te janken
Depayquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar wil jij positief over doen bij PSV?
Dat is een verbeterpuntje jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nooit als ze gewisseld worden
Aad is een Hageneesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Aad is de enige inhoudelijke gast die zijn bek open durft te hebben en zich niet laat wegdrukken
Einde analyse
Jawel joh. Spelers janken daar altijd omquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa , niet voor het realisme
Is wel oprecht erg Haags eigenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aad is een Hagenees
Einde analyse
En we zijn net een halfuur bezigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef tong80 het volgende:
Dit gaat al een half uur nergens meer over.
Wat helemaal niet klopt is dat spelers die hogerop willen gaan huilen om een transfer of een contractquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel joh. Spelers janken daar altijd om
Ben jij ook een geboren Hagenees? Ik wel. op(recht)perkleurderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel oprecht erg Haags eigen
Gewoon ruzie mee maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat helemaal niet klopt is dat spelers die hogerop willen gaan huilen om een transfer of een contract
Nee. Geboren en getogen in Delft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben jij ook een geboren Hagenees? Ik wel. op(recht)perkleurder
En ggmm?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een what you see is what you get user.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef TC03 het volgende:
Hoezo word je daar verdrietig van, doet ie toch zelf.
Ook een mooie stad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geboren en getogen in Delft.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef TC03 het volgende:
Hoezo word je daar verdrietig van, doet ie toch zelf.
Studeer je aan de TU?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Geboren en getogen in Delft.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even een broodje pindakaas maken.
Stijn vindt dit leuk
Ga je het broodje zelf maken of de pindakaas?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even een broodje pindakaas maken.
Stijn vindt dit leuk
Staat wel goed op je CV als je ooit admin wil worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fulltime FOK!-moderator. Geen tijd voor dat soort gekkigheid joh.
viesdikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik pak even een zak naturel chips met een bakje zaanse mayo en een flinke fles cola.
chips met mayo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik pak even een zak naturel chips met een bakje zaanse mayo en een flinke fles cola.
picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Die eet ik sowieso nooit meer bedacht ik mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen ook toevallig?
Ik ging vandaag naar de tandarts voor mijn intake. (Een nieuwe tandarts gekozen) En ze stelde dat mijn glazuurlaag is aangetast.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Ok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging vandaag naar de tandarts voor mijn intake. (Een nieuwe tandarts gekozen) En ze stelde dat mijn glazuurlaag is aangetast.
Ik kom tot dit punt om te kunnen melden dat ik nog minder frisdrank ga drinken. De chips wil ik nog altijd met liefde accepteren.
Sterkte daar mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging vandaag naar de tandarts voor mijn intake. (Een nieuwe tandarts gekozen) En ze stelde dat mijn glazuurlaag is aangetast.
Ik kom tot dit punt om te kunnen melden dat ik nog minder frisdrank ga drinken. De chips wil ik nog altijd met liefde accepteren.
Die heb ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Droste sterft half op het veld bij HERCAM
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Droste sterft half op het veld bij HERCAM
Ik vroeg me al af hoe je bezoek aan de tandarts was verlopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
harde botsing met de linksback van Heracles.quote:
die zingt nu 'laat maar liggen hij is dood'quote:
Je moet je aquarium schoonmaken.quote:
Goed. Leuke tandarts ook welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je bezoek aan de tandarts was verlopen.
Kees is een Hagenees. Ook al weer zo'n oprecht persoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een gezellig/leuk programma voor de wedstrijd.
Is het het waard om de tafel van kees te kijken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet Paul de Leeuw bij een voetbalprogramma?
Kijk deze week welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best een gezellig/leuk programma voor de wedstrijd.
?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha nu opeens ben je geen fan meer
Nee hoor, we geloven je.
Mexicanoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:16 schreef Paxcon het volgende:
Wie doet er zo schijtlollig in het publiek
Ik heb je een appje gestuurd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gooi eerst zo'n emmer over jezelf heen daarna mag je hem nomineren.
Nee, slootwaterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook gewoon met bluswater hé
Teeeeeeeeeeeeeering
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
gooi eerst zo'n emmer over jezelf heen daarna mag je hem nomineren.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
De beste is die van Jose Mourinho.
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)RXZDXtPiG5yZZ81NQRtN.
Beetje teveel overacting naar mijn smaakquote:
Is Hans Kraay al genomineerd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje teveel overacting naar mijn smaak
Kraaygodquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Hans Kraay al genomineerd?
Louis van Gaal welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Hans Kraay al genomineerd?
Kan het nog wel leuk zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa dat is de gemiddelde hollandse chick
Dat klopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dramatisch optreden van jouw cluppie.
Schwalbequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Arjen robben ice bucket challenge aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eens, ik ben ook nieg echt Te Vredequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een volslagen mislukte spits.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raakt ook geen knikkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy is 100x beter dan deze idioot en dat zegt al heel veel want Siggy kan er ook niet veel van.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
natrappen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy is 100x beter dan deze idioot en dat zegt al heel veel want Siggy kan er ook niet veel van.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neeVind hem een naar mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Ik zat al te wachten op jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
Lex Immers, ook zo'n oprechte jongen.
Straatraces met Immers in zijn Golf, hardcore uit de speakers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Beek kom je normaal gesproken tegen als vakkenvuller bij de PLUS
Oké.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente koopt ieder eredivisietalent.
Klopt, die zouden nu nog wel eens 2e kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ziyech gaat belangrijk worden voor Twente
Ajax elk Deense Supercompetitie talentquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente koopt ieder eredivisietalent.
Mokotjo ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Ziyech gaat belangrijk worden voor Twente
Mwah, mwah, mwah. Alleen een middenveld dat de nodige punten gaat redden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die zouden nu nog wel eens 2e kunnen worden.
Dat is eigen jeugd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax elk Deense Supercompetitie talent
PSV en Twente hebben de Deense competitie ook ontdekt hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax elk Deense Supercompetitie talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |