quote:Roxan1 schreef op 15 november 2013:
Fijne blender!
Een blender wezen zoeken
Overal en nergens in alle hoeken.
Toen kwam ik weer bij de wehkamp uit.
Ik dacht in het winkel mandje met de buit!
Een Philips blender ik dacht die lijkt me fijn.
En ik ben blij dat het zeker zo mag zijn!
Dus voor al je smoothies/sapjes..
Koop deze fijne blender dat is zeker geen grapje!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver is het alweer sinterklaas ofzo___
misschien voor een pepernoten shake???quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap de link tussen Sinterklaas en een review over blender eigenlijk niet zo..
Nee, eerder een dode neger in een zwembad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef Summa het volgende:
[..]
misschien voor een pepernoten shake???
Oh!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef Summa het volgende:
[..]
misschien voor een pepernoten shake???
Ben je normaal gesproken ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beetje traag van begrip vandaag.
en ze heeft net 3 "kids" gekregen en begint al flink aan te komen en heeft het grootste woord bij kringverjaardagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:46 schreef peterkailey het volgende:
Wat slecht
Echt zo een Britt met 12 katten type waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
ok man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Summa het volgende:
[..]
en ze heeft net 3 "kids" gekregen en begint al flink aan te komen en heeft het grootste woord bij kringverjaardagen
Ja. Dat zijn ze.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Summa het volgende:
[..]
en ze heeft net 3 "kids" gekregen en begint al flink aan te komen en heeft het grootste woord bij kringverjaardagen
Te veel wijn op?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Beetje traag van begrip vandaag.
Ja maar normaal gesproken ga ik eerst zitten puzzelen voordat ik post. Op die manier kan ik voor mijzelf nog de mythe in leven houden dat het allemaal wel meevalt.quote:
Nee, ik heb net mijn eerste biertje geopend.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |