quote:
Nou... Ik heb stiekem wat filmpjes van jou gemaakt toen ik je achter de Aldi zag!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:51 schreef Eisoep het volgende:
Nog nooit iemand betrapt, ben zelf ook nooit betrapt denk ik
Ik kan deze opmerking niet serieus nemen als ik naar jouw user icon kijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lolbroeken hier verwijderd, graag ontopic blijven
Mensen wachten niet tot je klaar bent en dan komen ze je dat vertellen hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Helsinki het volgende:
Nee, nog nooit iemand betrapt. Zelf ook niet betrapt volgens mij.
Toevallig las ik dit net ook op PartyFlock..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef pionnetje het volgende:
soort van betrappen ?
ik was een keer in een disco en daar ging ik op een bankje zitten, naast mij zat een dame en naast haar zat har vriend,,, ik zat vrij dicht bij haar en opeens draait ze haar hoofd richting mij en stelt me een vraag
wanneer is pinkpop nu ook alweer ? volgende week toch?
die 7 woorden sprak ze uit en een walm van haar vochtig adem kwam in mijn gezicht,,, ik rook dat ze net haar vriend in de auto had gepijpt,,,, een mengelmoes van smerige mannelijke sexgeuren kwam opeen in mijn neusgat terecht,,, geur van sperma, gelikt aan zijn balzak die naaar bolognese chips rook, en de geur van 3 dagen niet gewassen mannelijke scrotum en de geur van pis,,,...echt heeeeeeel die stank hey midden in mn bek... ha ha ik was ECHT effe niet blij weetje,,,
.
dus ik antwoord haar : ja is volgende week
Wat was je gaan doen dan met dat kind... Uh?!?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:11 schreef GeorgeJones het volgende:
Zelf ook wel eens mensen betrapt. Was met heel jong kind weggeweest. Bijna thuis viel hij in slaap. Auto net buiten stad op de veluwe geparkeerd. Zelf ook dutje, word ik wakker, zo'n hippie busje naast me. De hele kamasutra werd daar met gordijnen open uitgeprobeerd door twee pluizen. Niet onaantrekkelijk maar had toch idee dat ik publiek was. Gevoel werd versterkt toen ik wegreed en ze me na zwaaiden
Dat was vast even schrikkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:39 schreef Fuchsbau het volgende:
Ik heb nooit iemand betrapt, maar was zelf wel betrapt toen ik met mezelf aan het seksen was onder een boom...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef KeesBromfiets het volgende:
Geregeld, om bij een kameraad zijn ouderlijk huis te komen moet je over een zandweg. Heel vaak staat er een autootje met de neus net op het weiland precies tussen een paar bomen. Altijd leuk ff achter te staan en groot licht erop
Grappig man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef KeesBromfiets het volgende:
Geregeld, om bij een kameraad zijn ouderlijk huis te komen moet je over een zandweg. Heel vaak staat er een autootje met de neus net op het weiland precies tussen een paar bomen. Altijd leuk ff achter te staan en groot licht erop
Jaman moet je vooral doen daar, vinden die mensen die 100 meter terug wonen met kinderen ook dat zoiets prima kan. Ze staan daar al te ketsen zodra het iets schemerd, dus ook als er mensen langskomen.quote:
Zandweg zegt mij dat je het over een dorp hebt. Ik weet niet of het een gelovig dorp is, maar mijn ex kwam ook uit zo'n dorp. Dan is seks in een bed gewoon geen optie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:21 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Jaman moet je vooral doen daar, vinden die mensen die 100 meter terug wonen met kinderen ook dat zoiets prima kan. Ze staan daar al te ketsen zodra het iets schemerd, dus ook als er mensen langskomen.
Nee dit is geen gelovig dorp, alle buurdorpen en Enschede, Oldenzaal of Hengelo ook niet bepaald.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:23 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Zandweg zegt mij dat je het over een dorp hebt. Ik weet niet of het een gelovig dorp is, maar mijn ex kwam ook uit zo'n dorp. Dan is seks in een bed gewoon geen optie.
Vind ik ook. Maar niet iedereen denkt er zo over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:26 schreef KeesBromfiets het volgende:
Dan nog, doe het lekker om 2.00 uur s'nachts en niet om 19.00.
Snap het wel als je een super geile bui hebt, maar doe dan wat beter je best een goed plekje te vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:41 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar niet iedereen denkt er zo over.
Sinds wanneer mag seksen alleen maar snachts?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:41 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar niet iedereen denkt er zo over.
Dan hinder je andere mensen (kinderen) er niet onnodig mee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag seksen alleen maar snachts?
Niet waar gewoon.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:31 schreef Eyip het volgende:
Jaar of wat geleden. Hoor buiten wat staan er twee turkse/ marokkanen met hoofddoek bekende van mij te pijpen. Ze schrikken en lopen hard weg. Later hoorde ik dat het ging om een weddenschap die ze hadden verloren.
Ja, ben ik het mee eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:42 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Snap het wel als je een super geile bui hebt, maar doe dan wat beter je best een goed plekje te vinden.
Gewoon op het vliegveld? Die durfden wel danquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:27 schreef einzeinz het volgende:
Verder heb ik ook wel eens iemand zien neuken. Was aan de luchthaven in Parijs.
Vrouw tegen de muur met een rokje aan, kerel met z'n broek half gezakt stond wat te stoten tegen haar.
Je kon op zich niets zien, maar dat overdreven knuffelen en tegen elkaar aandrukken was overduidelijk dat die kerel met z'n paal diepere oorden aan het opzoeken was
Tegenwoordig zou ik lekker claxonneren.. Weg orgasme
Goed verhaal!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Vroegâh toen ik nog een blaag van een jaar of 19 was hadden wij een plek in de stad waar wij altijd onze fiets neerzette. Dit was bij de tandartspraktijk van de vader van een goede vriendin. We mochten daar altijd het terrein op, en wij waren (samen met de vrienden van haar oudere zussen) de enige die daar kwamen op een zaterdagnacht.
Zo kwamen ik en een maatje een zaterdagavond aanfietsen om onze fiets daar neer te zetten en zoals wel vaker spraken we daar af om gezamenlijk naar de kroeg te gaan. Er stonden al drie mensen die bezig waren met een zogeheten towerbridge (man-vrouw-man, met de vrouw in kwestie met haar gezicht op kruishoogte bij man nummer 1, en haar heupen op kruishoogte bij man nummer 2).
Ik en mijn maatje dachten dat het onze vrienden waren die voor de gein een showtje voor ons opvoerde, iets wat wel vaker gebeurde, omdat: kutpubers. Echter toen we dichterbij kwamen zagen we tot onze stomme verbazing dat er broeken op enkels lagen en dat we getuige waren van een heus trio.
Dus hebben we onze fiets met een rode kop ergens anders geparkeerd.
Hi-la-risch
Nee, het ergste is opgepakt worden want het is strafbaar in publiek sex te hebben. Dus ergste is dat je strafblad krijgt. Succes dan met je volgende sollicitatie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef einzeinz het volgende:
Zelf betrapt worden is eigenlijk best grappig.
Ik had de indruk dat die persoon zich meer schaamde dan ik
Het ergste wat je eigenlijk kan overkomen is dat je partner geen zin meer heeft!
Zolang je je niet midden op de Dam laat afzuigen door een gore hoer is dat natuurlijk ook onzin.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee, het ergste is opgepakt worden want het is strafbaar in publiek sex te hebben. Dus ergste is dat je strafblad krijgt. Succes dan met je volgende sollicitatie.
Had ooit seks in mijn auto terwijl de politie achter me passeerde, ze hebben het nooit gemerkt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee, het ergste is opgepakt worden want het is strafbaar in publiek sex te hebben. Dus ergste is dat je strafblad krijgt. Succes dan met je volgende sollicitatie.
Dan waarom schaft men de wet niet af? Dus de politie kan op eigen houtje besluiten bepaalde wetten waar ze niks in zien niet te handhaven? Ongeacht wat de wetgever bepaald?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:58 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Had ooit seks in mijn auto terwijl de politie achter me passeerde, ze hebben het nooit gemerkt.
Mijn beste vriend is agent en hij zegt dat ze daar quasi nooit voor beboeten (laat staan een strafblad geven).
Zoiets is al genant genoeg, je krijgt enkel een waarschuwing.
Ja ook sommige politieagenten zijn menselijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:00 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dan waarom schaft men de wet niet af? Dus de politie kan op eigen houtje besluiten bepaalde wetten waar ze niks in zien niet te handhaven? Ongeacht wat de wetgever bepaald?
Natuurlijk niet, maar de politie heeft vaak wel iets beters te doen dan mensen een strafblad geven voor iets relatief onschuldigs. Iets met prioriteiten stellen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:00 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dan waarom schaft men de wet niet af? Dus de politie kan op eigen houtje besluiten bepaalde wetten waar ze niks in zien niet te handhaven? Ongeacht wat de wetgever bepaald?
Je krijgt sowieso niet voor elke boete zomaar een strafbladquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:00 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dat kan dan weer kunst opvoering zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef HostiMeister het volgende:
Zolang je je niet midden op de Dam laat afzuigen door een gore hoer is dat natuurlijk ook onzin.
En maar denken dat paps niks door hadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:54 schreef Aiciu het volgende:
Toen ik 15 was en ik gepijpt werd in het speeltuintje achter mij kwam ineens mijn vader met de hond langsGelukkig was het winter dus gauw me jas erover heen gedaan.
Vorig jaar mensen die tijdens nieuwjaarsnacht bezig waren in het park.
En ook mensen die bezig waren op de parkeerplaats in hun auto.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef quirina het volgende:
Ja afgelopen zomervakantie toen we terugliepen van de kroeg naar ons appartementencomplex was er een stel bezig met stokslobberen in t portiek.
M'n vent zag het en ik lette in eerste instantie niet op.
Toen ik het eenmaal in de gaten kreeg zag ik dat het onze vakantieburen waren.
Nou die hebben zich heeeeeeel ongemakkelijk gevoeld
Stokslobberenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef quirina het volgende:
Ja afgelopen zomervakantie toen we terugliepen van de kroeg naar ons appartementencomplex was er een stel bezig met stokslobberen in t portiek.
M'n vent zag het en ik lette in eerste instantie niet op.
Toen ik het eenmaal in de gaten kreeg zag ik dat het onze vakantieburen waren.
Nou die hebben zich heeeeeeel ongemakkelijk gevoeld
Dafuq. Waar vond je hem terug dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:16 schreef JPFresh het volgende:
Zelf heb ik nog geen mensen betrapt.
Wel ben ik zelf al een aantal keren betrapt geweest.
De beste keer was toen ik een foto van mijn vrijpartij op het internet terug vond. Gelukkig onherkenbaar.
Plots ergens op een site over buitenseks... Ik vond het wel lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:30 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dafuq. Waar vond je hem terug dan?
Je had dus natte hakken toen je klaar was?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Florentius het volgende:
Die moet echt een droge bek gehad hebben zeg als dat allemaal blijft hangen.
Phewwwieee!!!!
Daar hoef ik de ochtend adem niet van te ruiken vermoed ik, slaap je gelijk weer
=================
Ik ben eens betrapt met wild schijten, dat is ook genant.
Maar ja het was mijn broek of de straat.
Tja en ik moest nog een behoorlijk stukje lopen plus het geweld wat losbarstte in mijn buik voorspelde slagregens.
De straat dus
Hij lijkt er wel wat op. Het was in Parijs, overdag, langs de Seine. De bootjes kwamen lustig voorbij gevaren...quote:
Een openbaar bos/park is gewoon een openbaar bos/park en nooit door een gemeente aangewezen als plek voor seksuele daden. Dus die kinderen waren daar volkomen terecht! Kijk, je mag doen wat je wil van mij op zo'n plek, maar niet piepen als je betrapt wordtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef Myrr het volgende:
Wel gespot zelf, door ik gok twee skeelerende jongeren. Best wel aso ook om gewoon overdag te gaan batsen buiten, al is dat bos/park geval geloof ik ook een homoplek (ik ben vrouw, dat terzijde) dus geen idee wat kinderen daar te zoeken hebben. Maar ze waren vrij snel weg en zodoende vervolgden wij onze daad.
Veel buiten doen en op een dag.... wordt ook jij betraptquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:27 schreef MissStevie het volgende:
nognooit een stelletje echt betrapt.. wel een keer op vakantie met 2 vrienden van ons in de zelfde kamer geslapen en ze 's avonds bezig horen zijn, maar dat is niet echt betrappen
Zelf ooit bijna betrapt.. vent en ik hadden seks gehad op de boot en vent deed net zijn gulp dicht en ik trok net mijn truitje goed toen er kanoërs aan kwamen![]()
Maargoed.. wat een slechte aanvulling op dit topic
haha, nou ik hoef niet per se betrapt te worden buiten hoor als vent en ik bezig zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 12:48 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Veel buiten doen en op een dag.... wordt ook jij betrapt
Snap ik. Dan veel naar buiten wie weet zie je nog een keer iets. Of hoeft dat ook al nietquote:Op donderdag 11 september 2014 14:09 schreef MissStevie het volgende:
[..]
haha, nou ik hoef niet per se betrapt te worden buiten hoor als vent en ik bezig zijnmaar we moesten allebei wel ontzettend lachen toen er verbaasde kanoërs voorbij kwamen en een motorbootje in een veel te krap slootje zagen liggen
Hondjes hebben daar toch last van?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:52 schreef Beauke het volgende:
Vaginale kramp en vast zitten? Nog nooit van gehoord!
Mooi sterk verhaal, maar dat vast zitten zou ik als broodje aap zien. Mensen zijn geen honden/katten dus je kan er altijd uit ( inderdaad wel pijnlijk als ze goed knijpt, heb het eens gevoeld toen mijn toenmalige vriendin het eens deed op mijn verzoekquote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef FrankV34 het volgende:
Vriendin van mijn toenmalige vriendin is ooit betrapt door haar eigen vader. Zij was met haar vriendje in het bos aan het wippen toen opeens een politieauto stopte en met groot licht op hun scheen. Zij kreeg spontaan vaginale kramp waardoor het vriendje vast zat. Vervolgens bleek het ook nog eens haar vader te zijn.
Dat heeft ze echt nog jaren moeten horen, het kwam op elke verjaardag wel een keer voorbij.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/54628quote:Op donderdag 11 september 2014 18:52 schreef Beauke het volgende:
Vaginale kramp en vast zitten? Nog nooit van gehoord!
Ik was er niet bij. Ik kreeg het verhaal enkele keren op een verjaardagspartij te horen, zij was er ook en liep steevast rood aan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooi sterk verhaal, maar dat vast zitten zou ik als broodje aap zien. Mensen zijn geen honden/katten dus je kan er altijd uit ( inderdaad wel pijnlijk als ze goed knijpt, heb het eens gevoeld toen mijn toenmalige vriendin het eens deed op mijn verzoek)
Ik en mijn ex-vriendin kennen ook zo'n plaats op een enorm afgelegen grasperk langs een spoorweg. Op zich is het daar eenvoudig om seks te hebben zonder dat iemand je opmerkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef jaha het volgende:
In de categorie briljant. Enkele jaren geleden Internationale Intercity Berlijn-Amsterdam. Net na de grensovergang met Nederland twee naakte lichamen in innige verstrengeling. De trein reed met 40 km/h voorbij zodat de inzittenden volop zicht hadden. En dat terwijl er net een Duitse schoolklas inzat die een excursie naar Nederland had. Die pubers raakten echt helemaal door dolle heen toen ze dat zagen.
Door wie?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:33 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik ben wel eens betrapt toen ik me liet pijpen achter een advocatenbureau
door iemand die daar aan het werk was... dachten dat iedereen naar huis wasquote:Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Beauke het volgende:
[..]
Door wie?![]()
De schoonmaakster of de eigenaresse van dat bureau?
Met je huidige chick snap ik dat wel jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
door iemand die daar aan het werk was... dachten dat iedereen naar huis was
dus voor de achterramen heeft zij zich uitgekleed en al... en net toen we het op doggy wouden afmaken ging de vitrage omhoog en stond een vent te schreeuwen...
hebben gemaakt dat we weg kwamen
Openbare schennispleging valt het onder. Als je het op een afgelegen locatie doet buiten het zicht van anderen, dan is er weinig strafbaars aan.. Doe je het expres op een locatie waar mensen langskomen, dan wel natuurlijk..quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef UncleFunk het volgende:
Hebben jullie weleens mensen betrapt terwijl zij in de buitenlucht aan het seksen waren?
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef einzeinz het volgende:
Gewoon lekker selfie nemen met een neukend koppel op de achtergrond en dan social media op pleuren
Wat voor achterstandsbuurt woon je dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Zovaak eigenlijk.
Maar ik zeg dat ze door moeten gaan omdat ik er zelf ook niet vies van ben.
Dat is echt toevallig! Ik was een keer in de bibliotheek. En toen vroeg ik wanneer het boek terug moest zijn. En toen zei de bibliothecaresse: "Ja is volgende week."quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef pionnetje het volgende:
soort van betrappen ?
ik was een keer in een disco en daar ging ik op een bankje zitten, naast mij zat een dame en naast haar zat har vriend,,, ik zat vrij dicht bij haar en opeens draait ze haar hoofd richting mij en stelt me een vraag
wanneer is pinkpop nu ook alweer ? volgende week toch?
die 7 woorden sprak ze uit en een walm van haar vochtig adem kwam in mijn gezicht,,, ik rook dat ze net haar vriend in de auto had gepijpt,,,, een mengelmoes van smerige mannelijke sexgeuren kwam opeen in mijn neusgat terecht,,, geur van sperma, gelikt aan zijn balzak die naaar bolognese chips rook, en de geur van 3 dagen niet gewassen mannelijke scrotum en de geur van pis,,,...echt heeeeeeel die stank hey midden in mn bek... ha ha ik was ECHT effe niet blij weetje,,,
.
dus ik antwoord haar : ja is volgende week
En je bent gebleven om te kijken?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Toen ik een jaar of 12 was heb ik samen met een vriendengroepje weleens een stel betrapt.
En ik was een keer een joint aan het draaien in de auto. Er hingen wat mensen rond op de parkeerplaats. Er komt een auto aan en daar stapt een stel uit. De vrouw had een lange jas aan. Die ging uit en ze was helemaal naakt eronder. Werd ze toch opeens geneukt door een man of 3 en stonden er nog een stuk of 6 omheen te rukken. Ik was totaal flabbergasted.
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:17 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
En je bent gebleven om te kijken?
Mijn ervaring is dat het meestal juist te goor is om aan te zien.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:20 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Ik zou ook rustig blijven kijken hoor.
Het je wil niet kijken maar kijkt toch gevoel zou ik er van krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het meestal juist te goor is om aan te zien.
Dat heb ik vaak ook, totdat ze mij aan willen raken, dan ben ik echt pleite.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:37 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
Het je wil niet kijken maar kijkt toch gevoel zou ik er van krijgen.
Zelfde hier.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:41 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak ook, totdat ze mij aan willen raken, dan ben ik echt pleite.
Op de parkeerplaats van mcdo zeker?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Zovaak eigenlijk.
Maar ik zeg dat ze door moeten gaan omdat ik er zelf ook niet vies van ben.
En dat vond je geen probleem dat mensen jullie zien??quote:Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef UitStraling het volgende:
Zo vaak, keertje seks gehad met een prize winning meisje van mijn werk tegen de zijkant van een goed verlicht dorpscafé waar allerlei brave huismannen langs kwamen lopen voor de avondwandeling met hun hondjes, en dan ook gewoon goedenavond zeggen en vol doorgaan
Kon er me niet echt heel erg druk om maken neequote:Op maandag 20 februari 2017 07:06 schreef raspberryPi het volgende:
[..]
En dat vond je geen probleem dat mensen jullie zien??
GOUDquote:Op maandag 20 februari 2017 07:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon er me niet echt heel erg druk om maken nee
Knap als je dat kunt, ik had me doodgeschaamd, ik schaam me nu nog voor die keer dat ik betrapt werd en ik denk dat dat nooit meer over gaat.quote:Op maandag 20 februari 2017 07:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je met je bakkes op dumpert staat.quote:Op maandag 20 februari 2017 07:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fijn dat je ons op de hoogte brengt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:30 schreef aapieannie het volgende:
Betrapt geen idee maar in de zomer regelmatig seksuele activiteiten in de tuin
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fijn dat je ons op de hoogte brengt.
Als je ons de adres gegevens geeft, kan je alsnog in 2017 betrapt wordenIk roep wel "Goedendag!" zodat het niet langs jullie heen gaat
Is je usericon ook verwekt in de tuin?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:34 schreef aapieannie het volgende:
Je kan bij ons amper de tuin in kijken dus achja.
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Is je usericon ook verwekt in de tuin?
Tokkie.quote:Op maandag 20 februari 2017 06:56 schreef UitStraling het volgende:
Zo vaak, keertje seks gehad met een prize winning meisje van mijn werk tegen de zijkant van een goed verlicht dorpscafé waar allerlei brave huismannen langs kwamen lopen voor de avondwandeling met hun hondjes, en dan ook gewoon goedenavond zeggen en vol doorgaan
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Een echte lul doet het ook bij nul (graden)
Sorry, matig garpje.
Je man eet buiten de deur?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef aapieannie het volgende:
Haha hij misschien wel, ik sla over
[..]
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Dat van betrapt en gefilmd worden vind ik misschien tegenwoordig wel het grootste probleem.
Gister heerlijk weer bij een strandje wilden even een nummertje maken maar helaas, teveel volk en naar onze inschatting wat teveel filmers.
Waaronder kwamen we later achter een fotograaf met telelens. 😞
Toch maar weer wachten op een niet te koude nacht in het donker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |