The Hulk, Biacnhi is door. Verder de normale namenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef opreis het volgende:
ik schakel net in, wie hebben Q1 niet overleeft?
Oké, wie is er weg dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
3-voudig Le Mans kampioen en een goede ontwikkelingsrijder.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lotterer niet kennen
en dat gezeik over ontwikkelingsrijders altijd
dat is hetzelfde als Samuel Eto'o niet kennen.quote:
Is dat de echte naam van deze man?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als Samuel Eto'o niet kennen.
Ik ken hem ook niet...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi plaatjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is dat de echte naam van deze man?
[ afbeelding ]
Als Eto'o bijna zijn hele leven in Japan had gevoetbald had men hem hier ook amper gekend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank U. Maar ik ga ervan uit dat ik 'm enkel kan zien omdat ie in mijn cashe staat, en dat je daarom zo'n ludieke opmerking erom maakt......quote:
Bottas toch, Massa heeft al wat meer moeite.....quote:
Zijn kennis en ervaring van complexe hybride systemen moet het team naar voren brengen volgens de officiële brrichten van Caterham.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het een goede f1 ontwikkelingsrijder is?
correctquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dank U. Maar ik ga ervan uit dat ik 'm enkel kan zien omdat ie in mijn cashe staat, en dat je daarom zo'n ludieke opmerking erom maakt......
Bottas is altijd snel in de regen. Zie Canada 2013quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bottas toch, Massa heeft al wat meer moeite.....
dankquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mal, Hul, Chi, Gut, Lot, Eri.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Bottas is altijd snel in de regen. Zie Canada 2013
Nope, Williams > ferrari.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:38 schreef opreis het volgende:
Ze staan nu mooi op team gesorteerd. Alleen bottas en raikonen ff switchen
U heeft Magnussen en Sutil gewisseltquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Normaal gaan Bianchi, Magnussen, Kvyat, Vergne, Perez en Grosjean er nu uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |