Heb ik vorig jaar ook voor het eerst gedaan. Rugzak mee, sixpack bier mee, wat blikjes cola voor de vrouw, broodjes mee en ju.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon zelf bier mee?
Ik loop al jaren rond met zo'n rugzak, gewoon om niet teveel gewicht mee te moeten sleuren. En ook omdat ik (nog) niet meer nodig heb gehad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, een sixpack halve liters is altijd het eerste wat m'n rugzak in gaat.
het is voor een bepaalde groep dan ook gezien worden bij zo'n evenement. De sport zelf interesseert ze geen biet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het interesseert ze gewoon niet, een maat van mij koopt in Singapore (zakelijk) altijd een tafel in zo'n lounge, kost meen ik 3000pp en voor de GP is moet hij al voor de volgende reserveren en betalen want anders ie het gewoon weg, 1 keertje mee geweest, wij waren de enigen die er het volledige weekend gebruik van maakten, er waren mensen bij die alleen maar voor de GP kwamen en dan nog naar de tv gingen kijken ipv het gewoon live vanaf het terras te bekijken
dat gebeurt bij zoveel sporten. Tennis, voetbal etc etcquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is voor een bepaalde groep dan ook gezien worden bij zo'n evenement. De sport zelf interesseert ze geen biet.
Veelal is het gewoon zakelijk, en is het gewoon laten zien wat je over hebt voor (potentiële) klanten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is voor een bepaalde groep dan ook gezien worden bij zo'n evenement. De sport zelf interesseert ze geen biet.
Met een half oog gekeken, droge baan, af en toe een leuke inhaalactie. Goeie start van Nasr vanaf 2 die direct de leiding pakte en niet meer bedreigd werd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:06 schreef Atreidez het volgende:
Bah, verslapen voor de GP2 raceWas dat op een droge of natte baan? Iemand t gezien?..
Volgende keer dan maar even vermelden als je vraagt hoe die wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef Atreidez het volgende:
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat je meteen de winnaar erbij vermeldNu hoef ik m zeker niet te downloaden..
Het zijn wel de Ardennen hé, het weer is daar wisselvalliger dan de emo buien van Patty Brard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Volgens buienradar is het de hele wedstrijd droog, geen regen dus vandaag, jammer
twitter:willbuxton twitterde op zondag 24-08-2014 om 12:59:53Grey skies overhead. I reckon we might get some rain before this F1 race gets underway. reageer retweet
twitter:
het regent alquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Volgens buienradar is het de hele wedstrijd droog, geen regen dus vandaag, jammer
OK ik dacht normaal 13:10quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
Lekker op de BBC kijken ... over 2 minuten
maakt niet uit, nu ben ik ook op tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... mijn horloge loopt voor, zie ik nu
weer droogtwitter:redbullf1spy twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:05:02The sun is out, the sky is blue, time for a bit of pre-race pitstop practice… #BelgianGP http://t.co/Z80tss1URU reageer retweet
Alles goed verder?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
WAT IS SPORT 1 WEER AAN HET KUTTEN MAN VOORBESCHOUWING VAN 12:45 TOT 13:15 EN DAN IETS MET VOETBAL TOT 14:00 UUR
HOERIGE TERING KUTZENDER STERF EEN EENZAME DOOD GODVERDOMME!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Wat lul jij nou. Ze zijn nu met Rob Kamphues en Robert Doornbos aan het voorbeschouwen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:19 schreef Geralt het volgende:
WAT IS SPORT 1 WEER AAN HET KUTTEN MAN VOORBESCHOUWING VAN 12:45 TOT 13:15 EN DAN IETS MET VOETBAL TOT 14:00 UUR
HOERIGE TERING KUTZENDER STERF EEN EENZAME DOOD GODVERDOMME!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!
Zeker; bier staat koud, nootjes liggen al klaar in de kast en ik heb geen ochtendhumeur.quote:
Studio sport 1 voetbal of iets komt er nu op. Tot 2 uur. Nee ik lul niet. En ja Sport1 moet doodquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Ze zijn nu met Rob Kamphues en Robert Doornbos aan het voorbeschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |