Volgens Olav zeg ik toch ook. Hij dacht dat. Dus hij is zelf de bron van zijn gedachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nergens op gebaseerd.
Ik zie hetquote:
Of ie nou ze nek of ze hart breekt, als Rosberg voor t einde van t seizoen kampioen is zit ik ws. ergens anders naar te kijken. Of Max moet idd rijden, maar daar ga ik niet van uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Geralt het volgende:
dat denk ik niet. Ik quote Atreidez en wijs hem er (volkomen terecht!) op dat we de laatste 3 GP's soberzo wat hebben om voor te kijken of Lewis nou nog races wint, of niet of zijn nek breekt of een vliegtuig op zn kop krijgt of het weer eens aan (of uit?) maakt met die sloerie van hem.
Problemen met zijn remmen zei hij in de persconferentie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:12 schreef Fokkingvet het volgende:
HAM bezwijkt weer eens onder de druk. Mentaal is het toch een beetje een natte krant heb ik het idee.
Tuurlijk, het ligt weer aan de auto en niet aan hem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Problemen met zijn remmen zei hij in de persconferentie.
Dus hij heeft in de opwarmronde van Q1 zijn remmen al geglaceerd? Hij maakte aldoor namelijk foutjes. Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij zich weer eens genoodzaakt voelde om een mentale tik aan Rosberg uit te delen door een heel stuk sneller te zijn, en daardoor teveel risico nam.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Problemen met zijn remmen zei hij in de persconferentie.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus hij heeft in de opwarmronde van Q1 zijn remmen al geglaceerd? Hij maakte aldoor namelijk foutjes. Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij zich weer eens genoodzaakt voelde om een mentale tik aan Rosberg uit te delen door een heel stuk sneller te zijn, en daardoor teveel risico nam.
Ricciardo lager en Williams hoger. Zoals het er nu uit ziet is het geen complete natte race, RB maakt dus geen kans.quote:
Dat dacht iedereen de vorige races ook. Toch staat RIC er weer verrassend tussen, vaak. Ik denk dat 'ie morgen weer goede zaken doet. Ik twijfel nog of 'ie ALO eruit gaat rijden want ALO is het "zwarte schaap" in de verwachtingen, wmb.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo lager en Williams hoger. Zoals het er nu uit ziet is het geen complete natte race, RB maakt dus geen kans.
Wat is er volgend jaar dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef Geralt het volgende:
Echt spannend gaat het voor mij pas volgend jaar weer worden;
RB was echt bagger gisteren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen de vorige races ook. Toch staat RIC er weer verrassend tussen, vaak. Ik denk dat 'ie morgen weer goede zaken doet. Ik twijfel nog of 'ie ALO eruit gaat rijden want ALO is het "zwarte schaap" in de verwachtingen, wmb.
Gisteren wel ... vandaag wat minder. RIC rijdt VET morgen weer VET om de oren, beiden dik in de top 7.quote:
Nope, venrayquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
volgens mij komt die uit de buurt van Sittard-Geleen, maar waar baseer je dat op? Op dat "aanrijden"? Dat zeggen we hier in zuid-Limburg ook
Die rijdt volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de F1.quote:
bron?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die rijdt volgend jaar waarschijnlijk niet meer in de F1.
Mijzelf.quote:
hmm, dan vergis ik me misschien als alsnog met iemand andersquote:
Je ziet er verzopen uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |