Had wel wat meer verwacht dan zo'n cliché reactiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:36 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Door je autisme en domheid zeker.
Je houdt gewoon van openbaar vervoer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neuh.. helemaal niet religieus..
Genot he..?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:35 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Maar wat hebben we er nou aan? Even 5 seconden puur geluk voor nog een ziel in deze puinhoop.
Ik denk dat die tijd al wel 15 jaar voorbij is..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:37 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Je houdt gewoon van openbaar vervoer?
Heeft de natuur weer lekker geregeld allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Genot he..?
Maar 5 seconden doe ik het niet voor... een halve, of beter hele nacht, heeft mijn voorkeur...
Vanwaar tussenhalte danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik denk dat die tijd al wel 15 jaar voorbij is..
(verder ben ik te dom om het te begrijpen denk ik..)
Dat is het hele leven...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Heeft de natuur weer lekker geregeld allemaal![]()
Het is dat onze mind terugslaat met de voorbehoudsmiddelen, maar in de essentie is het gewoon een grote grap.
Wie heeft er lol dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is het hele leven...
1 grote grap...
Oh.. ah... ja misschien hebben ze een ander type spoor verderop...quote:
Ja dat vraag ik me nou ook wel eens af..quote:
echt, nu begint het wel een beetje op te vallen hoor, snow balledquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef Snowballed het volgende:
Nee juist andersom.. vroeger werd er veel meer geneukt... nu hebben mensen het veel te druk...
Vroeger ging je de straat (veld) op om andere mensen te ontmoeten..
Kijk naar Cuba.. ik geloof dat daar het meest geneukt word van alle landen in de wereld.. puur omdat er niets anders te doen is...
Heb ik je eerder gequote dan..?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef pionnetje het volgende:
[..]
echt, nu begint het wel een beetje op te vallen hoor, snow balled
bij ELKE post die ik maak ga jij precies het tegenovergestelde beweren als ik,,,, is gewoon echt niet leuk meer zo...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik je eerder gequote dan..?
(ik kijk eigenlijk nooit echt naar users.. zeker niet zonder UI en met een blauw gevalletje..)
hquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
(ik kijk eigenlijk nooit echt naar users.. zeker niet zonder UI en met een blauw gevalletje..)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ha ha nee ik maakte maar grapjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
h
[..]
[..]
ha ha nee ik maakte maar grapje
ja ik ga wel een ui nemen hoor,,, mischien een baby tijgertje of een :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ui_%28plant%29
nu ga jij met je kop tegen de muur rammen en is dat helemaaaaaal mijn schuld?quote:
Wil je alsjeblieft je router uit het raam gooienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef pionnetje het volgende:
[..]
[..]
h
[..]
[..]
ha ha nee ik maakte maar grapje
ja ik ga wel een ui nemen hoor,,, mischien een baby tijgertje of een :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ui_%28plant%29
Dan heb ik nog een leuke rekening.. ik kom net uit het ziekenhuis...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:52 schreef pionnetje het volgende:
[..]
moet ik ook de dokters gaan betalen dalijk?
ja dat kan wel,, maar in dat soort gevallen komt vaak riagg busje hey,, heb ik niet zo een zin inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef peterkailey het volgende:
Wil je alsjeblieft je router uit het raam gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |