Uh, nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef Propellerheads het volgende:
We mogen toch gewoon doen wat we willen?
Wat doet dopamine dan in ons hoofd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef Eisoep het volgende:
Ehm nee, je hoeft jezelf niet voort te planten.
Niet te letterlijk opvatten. Als ik geen kinderen wil hoef ik ook niet te neukon zonder voorbehoedsmiddelen.quote:
Probeer eens op een vliegtuig te stappen zonder legitimatie en een paar gram coke op zak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef Propellerheads het volgende:
We mogen toch gewoon doen wat we willen?
Kijk nog eens naar mijn reactie op eendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:25 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Probeer eens op een vliegtuig te stappen zonder legitimatie en een paar gram coke op zak.
Maar toch. Het feit dat je uberhaubt seks wilt als mens. Zegt genoegquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef TntMobius het volgende:
Zolang jij je niet voortplant is het prima!
Voortplanten en overleven blijkbaar.quote:
Dat kan je ook nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
Ik ga mij niet voortplanten hoor.Koters.
INB4: Is maar beter ook (of zo).
Je moeder is toch niet meer vruchtbaar!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef TntMobius het volgende:
Zolang jij je niet voortplant is het prima!
Nee doodgaan.. dat is het doel van het leven..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Voortplanten en overleven blijkbaar.
Sorry, niet gezien. Gewoon rondneuken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar mijn reactie op eend
Ik kan prima een vrouw bezwangeren hoor, hoeft echt niet via seks.quote:
Bestemming en doel is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee doodgaan.. dat is het doel van het leven..
Zal voor jou goed uit komen met je traag zaad!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Je moeder is toch niet meer vruchtbaar!
Dood is geen bestemming..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Bestemming en doel is niet hetzelfde.
Jij praat wel echt heel veel bla of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef pionnetje het volgende:
komt ook door luxe hey... in 1700 hadden mensen vaak 70/80 urige werkweken,, en dan had je nog geeneens geld voor suiker vaak ( zeg maar libido verhogend eten ) , dus meestal na het werk had je geeneens zin meer in sex,,, nu hebben we allemaal eten teveel en tijd tevel, ergo , dus ga je maar uit vrveling sexen,,,,
Ga is van het internet manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef pionnetje het volgende:
komt ook door luxe hey... in 1700 hadden mensen vaak 70/80 urige werkweken,, en dan had je nog geeneens geld voor suiker vaak ( zeg maar libido verhogend eten ) , dus meestal na het werk had je geeneens zin meer in sex,,, nu hebben we allemaal eten teveel en tijd tevel, ergo , dus ga je maar uit vrveling sexen,,,,
Ja zo een mormel als jou zal (gelukkig) niet de tweede keer uit een kut rollen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Zal voor jou goed uit komen met je traag zaad!
Tussenhalte?quote:
Wat heeft jou traag zaad met mij te maken? Godver wat ben jij domquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ja zo een mormel als jou zal (gelukkig) niet de tweede keer uit een kut rollen...
Praat niet zo tegen je vader.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:30 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wat heeft jou traag zaad met mij te maken? Godver wat ben jij dom
Bijzonder ik ben ouder dan jou. En dit is nu dus al je 2e post waarin je jezelf afzeikt. Goed bezig!quote:
Ja, zie het als een kers op de taart..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Maar toch. Het feit dat je uberhaubt seks wilt als mens. Zegt genoeg
En je stinkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Bijzonder ik ben ouder dan jou. En dit is nu dus al je 2e post waarin je jezelf afzeikt. Goed bezig!
De grootste drijfveer van mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, zie het als een kers op de taart..![]()
Je beloning na al het harde werken wat je doet om uiteindelijk eens te mogen scoren..
Denken dat het internet eigendommen heeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:30 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Ga is van het internet man
Laat ik je ongemakkelijk voelen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Log jij maar gewoon eventjes uit is beste voor iedereen
Nee juist andersom.. vroeger werd er veel meer geneukt... nu hebben mensen het veel te druk...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef pionnetje het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken dat het internet eigendommen heeft
Ja.. net als het leven zelf..quote:
Maar wat hebben we er nou aan? Even 5 seconden puur geluk voor nog een ziel in deze puinhoop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee juist andersom.. vroeger werd er veel meer geneukt... nu hebben mensen het veel te druk...
Vroeger ging je de straat (veld op) om andere mensen te ontmoeten..
Kijk baar Cuba.. ik geloof dat daar het meest geneukt word van alle landen in de wereld.. puur omdat er niets anders te doen is...
http://www.npo.nl/sunny-side-of-sex/26-09-2013/VPWON_1200119
Interessant. Boeddhist? Of?quote:
Door je autisme en domheid zeker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Laat ik je ongemakkelijk voelen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
Neuh.. helemaal niet religieus..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |