quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Mooi jurkje ja, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
. Maar afvallen meid, dat heb jij echt niet nodig
![]()
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jurkjes je goed staan weet ikMaar ook zonder kleren zul je er waarschijnlijk ook
uitzien.
En dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:25 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mooi jurkje ja, jammer. Maar afvallen meid, dat heb jij echt niet nodig
Ja we snappen elkaar dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, soms is het juist aantrekkelijk/spannend om niet alles te zien
Kijk op of kijk onder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Zo kort is die toch niet?
Of is dat gewoon weer iets waar wij mannen geen kijk op hebben?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
Wij hebben er dus gewoon geen kijk opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je bij elk klein briesje alles kunt zien of niet kunt bukken.
Dan weet ik van mezelf toch dat ik 'm niet aan ga doen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te kleinquote:
quote:
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je bij elk klein briesje alles kunt zien of niet kunt bukken.
Dan weet ik van mezelf toch dat ik 'm niet aan ga doen.
Helaas vind ik de meeste Engelse dames die dat dan doen vaak niet zo aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te klein
Chavsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te klein
Waarom had je die niet aan tijdens het poolen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukken. Ik draag ze wel, maar toch steeds minder. Ik ga zelfs naar de langere jurken, op 't moment
.
Ja die je eerder postte was een stuk langer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukken. Ik draag ze wel, maar toch steeds minder. Ik ga zelfs naar de langere jurken, op 't moment
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |