quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Mooi jurkje ja, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
. Maar afvallen meid, dat heb jij echt niet nodig
![]()
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jurkjes je goed staan weet ikMaar ook zonder kleren zul je er waarschijnlijk ook
uitzien.
En dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:25 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mooi jurkje ja, jammer. Maar afvallen meid, dat heb jij echt niet nodig
Ja we snappen elkaar dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, soms is het juist aantrekkelijk/spannend om niet alles te zien
Kijk op of kijk onder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Zo kort is die toch niet?
Of is dat gewoon weer iets waar wij mannen geen kijk op hebben?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
Wij hebben er dus gewoon geen kijk opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je bij elk klein briesje alles kunt zien of niet kunt bukken.
Dan weet ik van mezelf toch dat ik 'm niet aan ga doen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te kleinquote:
quote:
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je bij elk klein briesje alles kunt zien of niet kunt bukken.
Dan weet ik van mezelf toch dat ik 'm niet aan ga doen.
Helaas vind ik de meeste Engelse dames die dat dan doen vaak niet zo aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te klein
Chavsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Waarom had je die niet aan tijdens het poolen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukken. Ik draag ze wel, maar toch steeds minder. Ik ga zelfs naar de langere jurken, op 't moment
.
Ja die je eerder postte was een stuk langer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukken. Ik draag ze wel, maar toch steeds minder. Ik ga zelfs naar de langere jurken, op 't moment
.
quote:
was er 2 weken geleden nog. heb nog nooit zo'n groot kamp gezien. hier zijn de kampjes altijd relatief klein maar daar betreft het het hele land.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor de MIquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
.
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja die je eerder postte was een stuk langer.
Omdat de jurk die ik toen aan had de korte jurkjes qua sexy'ness naar de prullenbak verwijst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom had je die niet aan tijdens het poolen dan?
Maar niet minder, of zelfs sexy'er dan die korte jurkjes die ik hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja die je eerder postte was een stuk langer.
En ik ben nog wel een naaktloperquote:
Oh dus nu is het weer mijn schuldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:30 schreef STING het volgende:
[..]
Die kreeg ik pas Royco bij z'n post
Hij stond je wel heel erg goed ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de jurk die ik toen aan had de korte jurkjes qua sexy'ness naar de prullenbak verwijst.
[..]
Maar niet minder, of zelfs sexy'er dan die korte jurkjes die ik heb.
[..]
En ik ben nog wel een naaktloper. Snot.
Goed bezig Feerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
Ik had al nieuwe verf gehaald, maar het liep tegen etenstijd, dus ...
Alle plafonds zijn gewit, de kasten midden in de kamer geschuurd (was lelijk geverfd) en de achterkant daarvan al opnieuw gedaan. Badkamer bijna helemaal klaar qua verf.
Hard gewerkt, dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
Alle plafonds zijn gewit, de kasten midden in de kamer geschuurd (was lelijk geverfd) en de achterkant daarvan al opnieuw gedaan. Badkamer bijna helemaal klaar qua verf.
Fotooooquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de jurk die ik toen aan had de korte jurkjes qua sexy'ness naar de prullenbak verwijst.
[..]
Maar niet minder, of zelfs sexy'er dan die korte jurkjes die ik heb.
[..]
Oehquote:En ik ben nog wel een naaktloper. Snot.
Ik snap de quotes nietquote:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Heng heng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
pics posten als je ingehuisd bent heh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Valt volgens mij wel mee hoe 'dik' je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heb het aangepast. Ik en multiquotenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de quotes niet. Wat is allemaal oeh?
Vissen naar complimentjes, jeweetsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee hoe 'dik' je bent.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Barbie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Barbie:Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oh, dat boeit me dan weer niet. Sauna's, stranden, thuis, waar het mag loop ik naaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb het aangepast. Ik en multiquoten![]()
Maar oeh omdat ik dat ook wel leuk vind.Zolang het binnen is en niemand me kan zien
Ik wel. Maar nieuwsgierig puur uit interesse.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig ofzo.
Mooi, héquote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Hadden jullie de door-het-slotje lapo van Re al gezien?
Daar ben ik te preuts voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me dan weer niet. Sauna's, stranden, thuis, waar het mag loop ik naakt.
ja. waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik te preuts voorJa, ik te preuts
Ik vind dat soort retro kleding prachtig, mits gedragen door de juiste persoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi, hé. Dat vond de jongere Kim Catrall look-a-like ook
.
Nee...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het aankomt op wie mij naakt ziet, jazeker. Geen idee waarom. Ben eens naar een naaktstrand geweest, maar voelde me gewoon niet op mijn gemak.quote:
Ik vraag me af waarom ik niet mag zeggen dat m'n drinken m'n neus uit kwam met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel.
Ik vraag me af of ik nou wel weet wat onder water betekent of dat hij het niet snapt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef perro. het volgende:
[..]
als iedere jongedame jouw billen zou hebben sws niet natuurlijk.
complicate.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over complicate en magnetron blijkbaar. Dat hele gedoe is me een beetje ontgaan.
Ik vind mezelf wel de juiste persoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat soort retro kleding prachtig, mits gedragen door de juiste persoon.
Ik kan het me wel voorstellen, hoor. Het is toch iets privé. Ik heb er weinig moeite mee, geen idee waarom, het is niet dat ik een killer body heb of zo, het interesseert me gewoon nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het aankomt op wie mij naakt ziet, jazeker. Geen idee waarom. Ben eens naar een naaktstrand geweest, maar voelde me gewoon niet op mijn gemak.
Omdat dat ranzig isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik niet mag zeggen dat m'n drinken m'n neus uit kwam met eenerachter.
Leugenachtig? Vertel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]
complicate.suf leugenachtig sujet.
ik hoef het niet meer te weten, heb al n idee, dat gezeik met die sc's denk ik.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:31 schreef netchip het volgende:
Dussss, dat wordt weer 'winkelen', yaay.
Dat was het ook. Maar wat het met steken onder water te maken heeft weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Barbie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig!
dus
Klinkt goed, bijna hetzelfde hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:46 schreef Inaithnir het volgende:
Hmm, schnitzel, gebakken aardappel, broccoli en bearnaisesaus
Zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel de juiste persoon.
Ja, zoiets zal het zijn. Maar als ik samen ben met iemand die ik leuk vind en vertrouw is de preutsheid redelijk snel weg hoorquote:[..]
Ik kan het me wel voorstellen, hoor. Het is toch iets privé. Ik heb er weinig moeite mee, geen idee waarom, het is niet dat ik een killer body heb of zo, het interesseert me gewoon niet.
Lekkerder dan drinken dat door de neus naar buiten komt. Weet je hoe pijn dat doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:33 schreef Re het volgende:
[..]
lekker die steken onder water, of niet?
Ik vind Re een goede mod, maar dit snap ik toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat in principe niks natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het ook. Maar wat het met steken onder water te maken heeft weet ik niet.
Klinkt wel herkenbaar, dat hebben meer mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, zoiets zal het zijn. Maar als ik samen ben met iemand die ik leuk vind en vertrouw is de preutsheid redelijk snel weg hoor
Wat doe je?? Je laat me nadenkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, zoiets zal het zijn. Maar als ik samen ben met iemand die ik leuk vind en vertrouw is de preutsheid redelijk snel weg hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekkerder dan drinken dat door de neus naar buiten komt. Weet je hoe pijn dat doet?
Je snapt wel meer niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Re een goede mod, maar dit snap ik toch niet helemaal.
Denk dat het gericht was aan zowel twi als Samzz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Re een goede mod, maar dit snap ik toch niet helemaal.
Ik ben saai ende gemiddeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, dat hebben meer mensen.
Whud?quote:
Kun je niet gewoon wegblijven als het zo moet?quote:
nou afgelopen woensdag was de primeurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
en dan heb ik jouw bilpartij niet eens van heel dichtbij mogen aanschouwen. kun je nagaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
dus
Nouja, bedoel meer dat ik de user waar het over ging precies dezelfde opmerking in het andere topic zag maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat het gericht was aan zowel twi als Samzz.
Mooie billenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
en dan heb ik jouw bilpartij niet eens van heel dichtbij mogen aanschouwen. kun je nagaan.
Er was niks onderwater aan. Gewoon open en bloot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
Obviously. Maar waarom zoiets posten in een topic die al lang en breed dicht was. En niet hier?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurDenk niet dat hij van binnen ook wil zien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
Volgens mij is jullie kliekje degene die de opmerkingen maakte. Am i right?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, als we het dan toch over steken onder water hebben.
Als mensen gewoon hun bek houden in plaats van dat achterbakse gedoe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven als het zo moet?
Ach, vanaf het eerste begin al. Maar goed, het is leuker hier te gaan stoken, denk ik. Het topic waar het juist zo goed gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, bedoel meer dat ik de user waar het over ging precies dezelfde opmerking in het andere topic zag maken.
Ik probeer het te negerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben saai ende gemiddeld
[..]
Whud?
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
![]()
![]()
Ik ben dan ook een arme jongen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Achterbaks gedoe op een open en bloot forumquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is jullie kliekje degene die de opmerkingen maakte. Am i right?
[..]
Als mensen gewoon hun bek houden in plaats van dat achterbakse gedoe.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
Ze zouden mij gewoon mod powers inclusief the Hammer of Bans moeten geven.
Dan zou ik jullie wel onder de duim houden met jullie nare gedrag.
quote:Welkom op het Fok! forum. Er is 1 lid actief en 3282177 bezoekers
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurik ben zo arm je hebt geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
sodomized?je leeft nog dus zo erg kon het niet zijn.
![]()
Met het weer hier, wat denk je?quote:
Mocht het helaas voor je niet filmen, anders zag je die ook wel voorbij komen op fbquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij van binnen ook wil zien hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Je bent denk ik een beter acteur dan Sly.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zou ik bij elke opmerking I AM THE LAW!!! er bij schreeuwen.
Moet die film nog steeds een keer zien, is het de moeite waard denk je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nou niet haten op Sly Kaneelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent denk ik een beter acteur dan Sly.
Wel even je UI aanpassen dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De 90's versie met Sly of de nieuwe?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet die film nog steeds een keer zien, is het de moeite waard denk je?
Iedereen is een beter acteur dan Sly. Nou ja... Steven Seagal misschien niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent denk ik een beter acteur dan Sly.
Ik erger me aan niemand hoor kaneeltje. Helemaal niet aan een aantal sneue figuren die hier af en toe wel eens posten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sedan, als je je maar blijft ergeren aan iedereen, waarom zit je dan altijd mee te lezen?
Echt te zielig voor woorden.
De 90's versie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De 90's versie met Sly of de nieuwe?
De laatste was tof vond ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet die film nog steeds een keer zien, is het de moeite waard denk je?
Potjandorie Barb, dat is een goede.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel even je UI aanpassen dan.
[ afbeelding ]
Lena Headyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De 90's versie met Sly of de nieuwe?
chuck norris ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen is een beter acteur dan Sly. Nou ja... Steven Seagal misschien niet.
Ja joh ik ben de helft alweer vergeten... lang leve drugsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben zo arm je hebt geen idee.
sodomized?je leeft nog dus zo erg kon het niet zijn.
Wat is deze nu Samzz?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Potjandorie Barb, dat is een goede.
Jij hebt nu voor een leven lang positieve notes.
poppermorfinecocktailmetijseneenparapluutje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja joh ik ben de helft alweer vergeten... lang leve drugs
Ik vind 'm geweldig. Maar een goede acteur is hij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze nu Samzz?
Ik dacht dat juist wij op 1 lijn zaten met actiehelden.
Negatieve note voor jou.
Wat doe je hier dan wel? Jij hebt je zin toch, de SEX sc is leeg en schoon, veel plezier. De "sneue figuren" zitten hier. Hoef je echt niet met ons mee te verhuizen hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik erger me aan niemand hoor kaneeltje. Helemaal niet aan een aantal sneue figuren die hier af en toe wel eens posten.
Als je je van dat soort dingen moet bedienen ben je toch wel echt supertriest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
poppermorfinecocktailmetijseneenparapluutje?
Ik vind hem best wel onderschat worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig. Maar een goede acteur is hij niet.
Niet dan? Ik dacht dat 'jullie' kliekje altijd zo open was over dat iedereen welkom was. Maar vervolgens wel mensen door het slijk halen als diegene er niet zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achterbaks gedoe op een open en bloot forum. Riiiiiiight.
Echter is iemand op een film tot moes slaan nu niet echt Oscarwaardig... Nu zegt een Oscar sowieso niet zo heel veel meer tegenwoordig... Maar toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel onderschat worden.
Een man die bij mij een traan in mijn ogen kan veroorzaken verdiend een oscar.
Hehe, het is te lang geleden dat ik die heb gezien. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nou niet haten op Sly Kaneel
Ik vond dat stiekem best een toffe film
Seagal Hahahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Veel plezier met tr'ren in SEX SC dan verder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik erger me aan niemand hoor kaneeltje. Helemaal niet aan een aantal sneue figuren die hier af en toe wel eens posten.
Nou een goede vechtpartij is ook een kunstvormquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter is iemand op een film tot moes slaan nu niet echt Oscarwaardig... Nu zegt een Oscar sowieso niet zo heel veel meer tegenwoordig... Maar toch.
Iedereen is welkom, ja. Maar zie jij jezelf net binnenkomen? Overal waar jij komt, verandert de sfeer als een donderslag bij heldere hemel. Maar dat heeft natuurlijk niks met jou te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan? Ik dacht dat 'jullie' kliekje altijd zo open was over dat iedereen welkom was. Maar vervolgens wel mensen door het slijk halen als diegene er niet zijn.
Ik ben er nu, dus mocht er nog iemand wat te zeggen hebben, trek vooral je bek open en zeg het eens rechtstreeks.
En kom er niet mee dat ik de boel weer verpest hier, daar mogen jullie jezelf voor aankijken.
In de Aziatische vechtfilms wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een goede vechtpartij is ook een kunstvorm
True. Maar geen buitengewone acteerprestatie of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een goede vechtpartij is ook een kunstvorm
Ik heb helemaal niet 'mijn' zin, hoe kom je bij dat soort onzin?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan wel? Jij hebt je zin toch, de SEX sc is leeg en schoon, veel plezier. De "sneue figuren" zitten hier. Hoef je echt niet met ons mee te verhuizen hoor.
Niet met de wet in discussie gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar geen buitengewone acteerprestatie of zo.
Een reactie hierop:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig. Maar een goede acteur is hij niet.
Één van de acteurs waarvan ik de films dus niet kan aanzien. Wat een gedrochten zijn dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, het is te lang geleden dat ik die heb gezien. Ik weet het niet meer.
[..]
Seagal Hahahah
Wat een vent is dat. Dikke papzak met zijn paardenstaart.
[..]
Oké. Veel plezier met tr'ren in SEX SC dan verder.
Die zal vast heeel hoog scoren op imdbquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een reactie hierop:
[ afbeelding ]
Ik vermaak me altijd kostelijk met seagal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van de acteurs waarvan ik de films dus niet kan aanzien. Wat een gedrochten zijn dat.
Is gewoon een hele film, en Stallone laat zien dat hij echt wel kan acteren hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Die zal vast heeel hoog scoren op imdb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |