quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Mooi jurkje ja, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
. Maar afvallen meid, dat heb jij echt niet nodig
![]()
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat jurkjes je goed staan weet ikMaar ook zonder kleren zul je er waarschijnlijk ook
uitzien.
En dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:25 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Mooi jurkje ja, jammer. Maar afvallen meid, dat heb jij echt niet nodig
Ja we snappen elkaar dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:22 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Nee, soms is het juist aantrekkelijk/spannend om niet alles te zien
Kijk op of kijk onder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Zo kort is die toch niet?
Of is dat gewoon weer iets waar wij mannen geen kijk op hebben?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Maar inderdaad wel ietsje aan de korte kant. Maar damn
.
Wij hebben er dus gewoon geen kijk opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je bij elk klein briesje alles kunt zien of niet kunt bukken.
Dan weet ik van mezelf toch dat ik 'm niet aan ga doen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te kleinquote:
quote:
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je bij elk klein briesje alles kunt zien of niet kunt bukken.
Dan weet ik van mezelf toch dat ik 'm niet aan ga doen.
Helaas vind ik de meeste Engelse dames die dat dan doen vaak niet zo aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Verhuis maar naar Engeland, daar dragen ze alles een paar maten te klein
Chavsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
Waarom had je die niet aan tijdens het poolen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukken. Ik draag ze wel, maar toch steeds minder. Ik ga zelfs naar de langere jurken, op 't moment
.
Ja die je eerder postte was een stuk langer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ah ja, ik heb ook een paar jurkjes waarin ik niet moet bukken. Ik draag ze wel, maar toch steeds minder. Ik ga zelfs naar de langere jurken, op 't moment
.
quote:
was er 2 weken geleden nog. heb nog nooit zo'n groot kamp gezien. hier zijn de kampjes altijd relatief klein maar daar betreft het het hele land.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor de MIquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
.
Welke?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja die je eerder postte was een stuk langer.
Omdat de jurk die ik toen aan had de korte jurkjes qua sexy'ness naar de prullenbak verwijst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom had je die niet aan tijdens het poolen dan?
Maar niet minder, of zelfs sexy'er dan die korte jurkjes die ik hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja die je eerder postte was een stuk langer.
En ik ben nog wel een naaktloperquote:
Oh dus nu is het weer mijn schuldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:30 schreef STING het volgende:
[..]
Die kreeg ik pas Royco bij z'n post
Hij stond je wel heel erg goed ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de jurk die ik toen aan had de korte jurkjes qua sexy'ness naar de prullenbak verwijst.
[..]
Maar niet minder, of zelfs sexy'er dan die korte jurkjes die ik heb.
[..]
En ik ben nog wel een naaktloper. Snot.
Goed bezig Feerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
Ik had al nieuwe verf gehaald, maar het liep tegen etenstijd, dus ...
Alle plafonds zijn gewit, de kasten midden in de kamer geschuurd (was lelijk geverfd) en de achterkant daarvan al opnieuw gedaan. Badkamer bijna helemaal klaar qua verf.
Hard gewerkt, dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
Alle plafonds zijn gewit, de kasten midden in de kamer geschuurd (was lelijk geverfd) en de achterkant daarvan al opnieuw gedaan. Badkamer bijna helemaal klaar qua verf.
Fotooooquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de jurk die ik toen aan had de korte jurkjes qua sexy'ness naar de prullenbak verwijst.
[..]
Maar niet minder, of zelfs sexy'er dan die korte jurkjes die ik heb.
[..]
Oehquote:En ik ben nog wel een naaktloper. Snot.
Ik snap de quotes nietquote:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Heng heng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
pics posten als je ingehuisd bent heh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje baggerkwaliteit maar:Valt volgens mij wel mee hoe 'dik' je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet, te kort.Misschien als ik wat afval dat ie net wat langer valt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heb het aangepast. Ik en multiquotenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de quotes niet. Wat is allemaal oeh?
Vissen naar complimentjes, jeweetsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee hoe 'dik' je bent.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Barbie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Barbie:Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oh, dat boeit me dan weer niet. Sauna's, stranden, thuis, waar het mag loop ik naaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb het aangepast. Ik en multiquoten![]()
Maar oeh omdat ik dat ook wel leuk vind.Zolang het binnen is en niemand me kan zien
Ik wel. Maar nieuwsgierig puur uit interesse.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig ofzo.
Mooi, héquote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Hadden jullie de door-het-slotje lapo van Re al gezien?
Daar ben ik te preuts voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me dan weer niet. Sauna's, stranden, thuis, waar het mag loop ik naakt.
ja. waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik te preuts voorJa, ik te preuts
Ik vind dat soort retro kleding prachtig, mits gedragen door de juiste persoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi, hé. Dat vond de jongere Kim Catrall look-a-like ook
.
Nee...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het aankomt op wie mij naakt ziet, jazeker. Geen idee waarom. Ben eens naar een naaktstrand geweest, maar voelde me gewoon niet op mijn gemak.quote:
Ik vraag me af waarom ik niet mag zeggen dat m'n drinken m'n neus uit kwam met eenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel.
Ik vraag me af of ik nou wel weet wat onder water betekent of dat hij het niet snapt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:27 schreef perro. het volgende:
[..]
als iedere jongedame jouw billen zou hebben sws niet natuurlijk.
complicate.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over complicate en magnetron blijkbaar. Dat hele gedoe is me een beetje ontgaan.
Ik vind mezelf wel de juiste persoon.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat soort retro kleding prachtig, mits gedragen door de juiste persoon.
Ik kan het me wel voorstellen, hoor. Het is toch iets privé. Ik heb er weinig moeite mee, geen idee waarom, het is niet dat ik een killer body heb of zo, het interesseert me gewoon nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het aankomt op wie mij naakt ziet, jazeker. Geen idee waarom. Ben eens naar een naaktstrand geweest, maar voelde me gewoon niet op mijn gemak.
Omdat dat ranzig isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik niet mag zeggen dat m'n drinken m'n neus uit kwam met eenerachter.
Leugenachtig? Vertel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]
complicate.suf leugenachtig sujet.
ik hoef het niet meer te weten, heb al n idee, dat gezeik met die sc's denk ik.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:31 schreef netchip het volgende:
Dussss, dat wordt weer 'winkelen', yaay.
Dat was het ook. Maar wat het met steken onder water te maken heeft weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
Barbie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig!
dus
Klinkt goed, bijna hetzelfde hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:46 schreef Inaithnir het volgende:
Hmm, schnitzel, gebakken aardappel, broccoli en bearnaisesaus
Zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel de juiste persoon.
Ja, zoiets zal het zijn. Maar als ik samen ben met iemand die ik leuk vind en vertrouw is de preutsheid redelijk snel weg hoorquote:[..]
Ik kan het me wel voorstellen, hoor. Het is toch iets privé. Ik heb er weinig moeite mee, geen idee waarom, het is niet dat ik een killer body heb of zo, het interesseert me gewoon niet.
Lekkerder dan drinken dat door de neus naar buiten komt. Weet je hoe pijn dat doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:33 schreef Re het volgende:
[..]
lekker die steken onder water, of niet?
Ik vind Re een goede mod, maar dit snap ik toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat in principe niks natuurlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was het ook. Maar wat het met steken onder water te maken heeft weet ik niet.
Klinkt wel herkenbaar, dat hebben meer mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, zoiets zal het zijn. Maar als ik samen ben met iemand die ik leuk vind en vertrouw is de preutsheid redelijk snel weg hoor
Wat doe je?? Je laat me nadenkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ja, zoiets zal het zijn. Maar als ik samen ben met iemand die ik leuk vind en vertrouw is de preutsheid redelijk snel weg hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekkerder dan drinken dat door de neus naar buiten komt. Weet je hoe pijn dat doet?
Je snapt wel meer niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Re een goede mod, maar dit snap ik toch niet helemaal.
Denk dat het gericht was aan zowel twi als Samzz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Re een goede mod, maar dit snap ik toch niet helemaal.
Ik ben saai ende gemiddeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt wel herkenbaar, dat hebben meer mensen.
Whud?quote:
Kun je niet gewoon wegblijven als het zo moet?quote:
nou afgelopen woensdag was de primeurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
en dan heb ik jouw bilpartij niet eens van heel dichtbij mogen aanschouwen. kun je nagaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
dus
Nouja, bedoel meer dat ik de user waar het over ging precies dezelfde opmerking in het andere topic zag maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
Denk dat het gericht was aan zowel twi als Samzz.
Mooie billenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:50 schreef perro. het volgende:
[..]
en dan heb ik jouw bilpartij niet eens van heel dichtbij mogen aanschouwen. kun je nagaan.
Er was niks onderwater aan. Gewoon open en bloot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
Obviously. Maar waarom zoiets posten in een topic die al lang en breed dicht was. En niet hier?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Evie het volgende:
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurDenk niet dat hij van binnen ook wil zien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
Volgens mij is jullie kliekje degene die de opmerkingen maakte. Am i right?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, als we het dan toch over steken onder water hebben.
Als mensen gewoon hun bek houden in plaats van dat achterbakse gedoe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon wegblijven als het zo moet?
Ach, vanaf het eerste begin al. Maar goed, het is leuker hier te gaan stoken, denk ik. Het topic waar het juist zo goed gaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, bedoel meer dat ik de user waar het over ging precies dezelfde opmerking in het andere topic zag maken.
Ik probeer het te negerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben saai ende gemiddeld
[..]
Whud?
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
![]()
![]()
Ik ben dan ook een arme jongen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Achterbaks gedoe op een open en bloot forumquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is jullie kliekje degene die de opmerkingen maakte. Am i right?
[..]
Als mensen gewoon hun bek houden in plaats van dat achterbakse gedoe.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
Ze zouden mij gewoon mod powers inclusief the Hammer of Bans moeten geven.
Dan zou ik jullie wel onder de duim houden met jullie nare gedrag.
quote:Welkom op het Fok! forum. Er is 1 lid actief en 3282177 bezoekers
[..]
nou afgelopen woensdag was de primeurik ben zo arm je hebt geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.arme jongen dat je het nooit hebt mogen aanschouwen
sodomized?je leeft nog dus zo erg kon het niet zijn.
![]()
Met het weer hier, wat denk je?quote:
Mocht het helaas voor je niet filmen, anders zag je die ook wel voorbij komen op fbquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij van binnen ook wil zien hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Je bent denk ik een beter acteur dan Sly.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zou ik bij elke opmerking I AM THE LAW!!! er bij schreeuwen.
Moet die film nog steeds een keer zien, is het de moeite waard denk je?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nou niet haten op Sly Kaneelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent denk ik een beter acteur dan Sly.
Wel even je UI aanpassen dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De 90's versie met Sly of de nieuwe?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet die film nog steeds een keer zien, is het de moeite waard denk je?
Iedereen is een beter acteur dan Sly. Nou ja... Steven Seagal misschien niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent denk ik een beter acteur dan Sly.
Ik erger me aan niemand hoor kaneeltje. Helemaal niet aan een aantal sneue figuren die hier af en toe wel eens posten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sedan, als je je maar blijft ergeren aan iedereen, waarom zit je dan altijd mee te lezen?
Echt te zielig voor woorden.
De 90's versie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De 90's versie met Sly of de nieuwe?
De laatste was tof vond ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Moet die film nog steeds een keer zien, is het de moeite waard denk je?
Potjandorie Barb, dat is een goede.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel even je UI aanpassen dan.
[ afbeelding ]
Lena Headyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De 90's versie met Sly of de nieuwe?
chuck norris ook niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen is een beter acteur dan Sly. Nou ja... Steven Seagal misschien niet.
Ja joh ik ben de helft alweer vergeten... lang leve drugsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben zo arm je hebt geen idee.
sodomized?je leeft nog dus zo erg kon het niet zijn.
Wat is deze nu Samzz?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Potjandorie Barb, dat is een goede.
Jij hebt nu voor een leven lang positieve notes.
poppermorfinecocktailmetijseneenparapluutje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja joh ik ben de helft alweer vergeten... lang leve drugs
Ik vind 'm geweldig. Maar een goede acteur is hij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze nu Samzz?
Ik dacht dat juist wij op 1 lijn zaten met actiehelden.
Negatieve note voor jou.
Wat doe je hier dan wel? Jij hebt je zin toch, de SEX sc is leeg en schoon, veel plezier. De "sneue figuren" zitten hier. Hoef je echt niet met ons mee te verhuizen hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik erger me aan niemand hoor kaneeltje. Helemaal niet aan een aantal sneue figuren die hier af en toe wel eens posten.
Als je je van dat soort dingen moet bedienen ben je toch wel echt supertriest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
poppermorfinecocktailmetijseneenparapluutje?
Ik vind hem best wel onderschat worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig. Maar een goede acteur is hij niet.
Niet dan? Ik dacht dat 'jullie' kliekje altijd zo open was over dat iedereen welkom was. Maar vervolgens wel mensen door het slijk halen als diegene er niet zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achterbaks gedoe op een open en bloot forum. Riiiiiiight.
Echter is iemand op een film tot moes slaan nu niet echt Oscarwaardig... Nu zegt een Oscar sowieso niet zo heel veel meer tegenwoordig... Maar toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel onderschat worden.
Een man die bij mij een traan in mijn ogen kan veroorzaken verdiend een oscar.
Hehe, het is te lang geleden dat ik die heb gezien. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nou niet haten op Sly Kaneel
Ik vond dat stiekem best een toffe film
Seagal Hahahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Veel plezier met tr'ren in SEX SC dan verder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik erger me aan niemand hoor kaneeltje. Helemaal niet aan een aantal sneue figuren die hier af en toe wel eens posten.
Nou een goede vechtpartij is ook een kunstvormquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echter is iemand op een film tot moes slaan nu niet echt Oscarwaardig... Nu zegt een Oscar sowieso niet zo heel veel meer tegenwoordig... Maar toch.
Iedereen is welkom, ja. Maar zie jij jezelf net binnenkomen? Overal waar jij komt, verandert de sfeer als een donderslag bij heldere hemel. Maar dat heeft natuurlijk niks met jou te maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan? Ik dacht dat 'jullie' kliekje altijd zo open was over dat iedereen welkom was. Maar vervolgens wel mensen door het slijk halen als diegene er niet zijn.
Ik ben er nu, dus mocht er nog iemand wat te zeggen hebben, trek vooral je bek open en zeg het eens rechtstreeks.
En kom er niet mee dat ik de boel weer verpest hier, daar mogen jullie jezelf voor aankijken.
In de Aziatische vechtfilms wel jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een goede vechtpartij is ook een kunstvorm
True. Maar geen buitengewone acteerprestatie of zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou een goede vechtpartij is ook een kunstvorm
Ik heb helemaal niet 'mijn' zin, hoe kom je bij dat soort onzin?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan wel? Jij hebt je zin toch, de SEX sc is leeg en schoon, veel plezier. De "sneue figuren" zitten hier. Hoef je echt niet met ons mee te verhuizen hoor.
Niet met de wet in discussie gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar geen buitengewone acteerprestatie of zo.
Een reactie hierop:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig. Maar een goede acteur is hij niet.
Één van de acteurs waarvan ik de films dus niet kan aanzien. Wat een gedrochten zijn dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, het is te lang geleden dat ik die heb gezien. Ik weet het niet meer.
[..]
Seagal Hahahah
Wat een vent is dat. Dikke papzak met zijn paardenstaart.
[..]
Oké. Veel plezier met tr'ren in SEX SC dan verder.
Die zal vast heeel hoog scoren op imdbquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een reactie hierop:
[ afbeelding ]
Ik vermaak me altijd kostelijk met seagal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één van de acteurs waarvan ik de films dus niet kan aanzien. Wat een gedrochten zijn dat.
Is gewoon een hele film, en Stallone laat zien dat hij echt wel kan acteren hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Die zal vast heeel hoog scoren op imdb
Het is wel een goede film.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Die zal vast heeel hoog scoren op imdb
Deze man begrijpt het. En dat zeg ik niet alleen omdat hij een Dredd UI heeft.quote:
Kunnen acteren of een goede acteur zijn... Laten we eerlijk zijn, één goede film maakt je nog geen goede acteur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is gewoon een hele film, en Stallone laat zien dat hij echt wel kan acteren hoor.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is gewoon een hele film, en Stallone laat zien dat hij echt wel kan acteren hoor.
Thanks, zal hem onthouden, ben nu toch al dit soort films & series aan het kijken. Laatste was toevallig ook met De Niroquote:
Ligt denk ik meer aan de rollen die hij kiest/krijgt. Helaas is buiten je stereotype spelen als acteur nogal slecht voor je acteercarriere.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen acteren of een goede acteur zijn... Laten we eerlijk zijn, één goede film maakt je nog geen goede acteur.
Don't get me wrong, I love Sly. Maar als ik een rijtje goede acteurs moet opnoemen, staat hij er niet tussen.
Nee, nog niet. De plafonds zijn niet heel zichtbaar beter, want ze waren al wit. Maar het is nu mooi egaal, zover dat mogelijk was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hard gewerkt, dus. Heb je al foto's?
De eerste Rocky films waren toch ook gewoon goed geacteerd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen acteren of een goede acteur zijn... Laten we eerlijk zijn, één goede film maakt je nog geen goede acteur.
Don't get me wrong, I love Sly. Maar als ik een rijtje goede acteurs moet opnoemen, staat hij er niet tussen.
En een Oscar voor script dat hij had geschreven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste Rocky films waren toch ook gewoon goed geacteerd?
Toegegeven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste Rocky films waren toch ook gewoon goed geacteerd?
Dat is zo. Maar gebaseerd op z'n gehele oeuvre...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ligt denk ik meer aan de rollen die hij kiest/krijgt. Helaas is buiten je stereotype spelen als acteur nogal slecht voor je acteercarriere.
Still curiousquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De plafonds zijn niet heel zichtbaar beter, want ze waren al wit. Maar het is nu mooi egaal, zover dat mogelijk was.
En de badkamer is net niet af, dus wil daar een foto van maken als alles een kleurtje heeft.
Die heeft ie ook voor The Expendables 3 geschrevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een Oscar voor script dat hij had geschreven.
iedereen maakt weleens mindere dingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toegegeven.
[..]
Dat is zo. Maar gebaseerd op z'n gehele oeuvre...
[..]
Still curious.
[..]
Die heeft ie ook voor The Expendables 3 geschreven.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
poppermorfinecocktailmetijseneenparapluutje?
En als er meer mindere dingen dan goede dingen zijn... Sjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
iedereen maakt weleens mindere dingen.
Ik maak de opmerkingen toch niet of wel? Als mensen gewoon hun mond hadden gehouden had het nog steeds rustig geweest namelijk. Dus dan mag je toch echt degene die opmerkingen gemaakt heeft erop aanspreken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen is welkom, ja. Maar zie jij jezelf net binnenkomen? Overal waar jij komt, verandert de sfeer als een donderslag bij heldere hemel. Maar dat heeft natuurlijk niks met jou te maken.
Daarnaast, niks achterbaks, je weet precies hoe de meeste mensen hier over je denken, dat is je heus wel duidelijk gemaakt. Dus speel alsjeblieft niet de vermoorde onschuld.
En tóch kom je meeposten in het topic waar die mensen zijn... Masochist? Of vind je het gewoon leuk om te trollen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik maak de opmerkingen toch niet of wel? Als mensen gewoon hun mond hadden gehouden had het nog steeds rustig geweest namelijk. Dus dan mag je toch echt degene die opmerkingen gemaakt heeft erop aanspreken.
Ik weet hoe een aantal mensen over me denken ja, dat die compleet de plank mis slaan tja.
Je hebt wel een punt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als er meer mindere dingen dan goede dingen zijn... Sja. Doet niks af aan z'n awesomeness.
Je mist niks. Tenzij je graag verhalen hoort over stalk gedrag en dreigmails.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben even weg en er is strijd!
Wie wil er popcorn?
Serieus, wat heb ik gemist?
I feel you...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt.
Maar hij is inderdaad wel gewoon awesome
Verdomme, er zit iets in mijn oog.
Ohaiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet dan? Ik dacht dat 'jullie' kliekje altijd zo open was over dat iedereen welkom was. Maar vervolgens wel mensen door het slijk halen als diegene er niet zijn.
Ik ben er nu, dus mocht er nog iemand wat te zeggen hebben, trek vooral je bek open en zeg het eens rechtstreeks.
En kom er niet mee dat ik de boel weer verpest hier, daar mogen jullie jezelf voor aankijken.
Kan van pas komen voor een volgend vakgebied waar ik een cursus voor gevolgd heb. Kan ik meteen een casus proberenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist niks. Tenzij je graag verhalen hoort over stalk gedrag en dreigmails.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt.
Maar hij is inderdaad wel gewoon awesome
Verdomme, er zit iets in mijn oog.
Lolyla!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kusje kroel
Vrede op aarde
Die verhalen heb ik dan wel weer gehoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist niks. Tenzij je graag verhalen hoort over stalk gedrag en dreigmails.
Is daar wat op tegen dan? Iedereen is toch welkom hier?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En tóch kom je meeposten in het topic waar die mensen zijn... Masochist? Of vind je het gewoon leuk om te trollen?
Gewoon even Myra of Kaneel dm-en. Die weten hoe het in elkaar zit blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben even weg en er is strijd!
Wie wil er popcorn?
Serieus, wat heb ik gemist?
Iewl, nee bah!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang je maar geen koude handen hebt.
Zoveel Kusjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kusje kroel
Vrede op aarde
Ah, die was dus ook van snl, net als dit klassiekertjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jim carrey is echt zo tof in die oude snl filmpjes he.
LovelyLadyquote:
En ook eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Re het volgende:
Zullen we de onderliggende steken onder water, op een aantal vlakken over andere users gewoon laten? Niet lullen over anderen die niet in deze reeks (meer) posten en zo telkens maar weer die koeien op het droge leggen
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel Kusjes
Doe eens niet zo eng
Yep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, die was dus ook van snl, net als dit klassiekertje
Dat had je ook gewoon kunnen DM'en in plaats van een post de plaatsen in een topic dat al lang en breed op slot zit. Wtf is with that? Het ging hier zo mooi tot jij die post plaatste. Nu is er gezeik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef Re het volgende:
Zullen we de onderliggende steken onder water, op een aantal vlakken over andere users gewoon laten? Niet lullen over anderen die niet in deze reeks (meer) posten en zo telkens maar weer die koeien op het droge leggen
Goede prijs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb shirtjes gescoord
En 2 spijkerbroeken voor 30 eurie
Whahahaha lees het net. Mooi die mods.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had je ook gewoon kunnen DM'en in plaats van een post de plaatsen in een topic dat al lang en breed op slot zit. Wtf is with that? Het ging hier zo mooi tot jij die post plaatste. Nu is er gezeik.
Wel geinig, ja... Het idee is ultiem tof. Maar Jim Carrey verpest het voor mij, ik kan die vent echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:23 schreef STING het volgende:
[..]
The Truman show is wel geinig..en daar blijft het bij
nee dat gezeik was weer lekker aan het opborrelen over diverse schijven, hou er gewoon mee opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had je ook gewoon kunnen DM'en in plaats van een post de plaatsen in een topic dat al lang en breed op slot zit. Wtf is with that? Het ging hier zo mooi tot jij die post plaatste. Nu is er gezeik.
Kan ik me iets bij voorstellen, beetje het toonbeeld van domme Amerikaanse humorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel geinig, ja... Het idee is ultiem tof. Maar Jim Carrey verpest het voor mij, ik kan die vent echt niet uitstaan.
Ach, we hadden de sex-sc gewoon niet moeten bespreken. Denk dat er dan al een hoop minder gezeur is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vond ik best geinig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, beetje het toonbeeld van domme Amerikaanse humorzoals in Ace Ventura
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, we hadden de sex-sc gewoon niet moeten bespreken. Denk dat er dan al een hoop minder gezeur is.
Er was iets aan het borrelen, het egaliseerde weer en er is niks aan de hand verder. Als er wat is, DM dan gewoon, of post het in een actief topic en ga niet een topic dat op slot zit omhoog halen, dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat gezeik was weer lekker aan het opborrelen over diverse schijven, hou er gewoon mee op
Dan maar low standards zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die vond ik best geinig.
Maar ik vind dingen nogal snel geinig eigenlijk.
Low standards
Een note voor deze opmerking! Nog een keer en je krijgt een ban van een weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was iets aan het borrelen, het egaliseerde weer en er is niks aan de hand verder. Als er wat is, DM dan gewoon, of post het in een actief topic en ga niet een topic dat op slot zit omhoog halen, dat slaat nergens op.
Nog meer mosterd na de maaltijd ingrijpen vandaag? Of was dit het?
Zeker waar. Maar om er dan nu nog een opmerking over te maken. DM de personen in kwestie, nu is er wel weer gezeur. Terwijl er niks aan de hand was, verder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, we hadden de sex-sc gewoon niet moeten bespreken. Denk dat er dan al een hoop minder gezeur is.
Heyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een note voor deze opmerking! Nog een keer en je krijgt een ban van een week
Wie ben jij nu weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een note voor deze opmerking! Nog een keer en je krijgt een ban van een week
Ave Venturaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, beetje het toonbeeld van domme Amerikaanse humorzoals in Ace Ventura
Als er nou gewoon eens gekapt wordt met mensen zwart maken, een Tamashii, een Huppelmuts, een Sedan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik niet. En op de site staan ze ook niet.quote:
dim eens een beetje johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was iets aan het borrelen, het egaliseerde weer en er is niks aan de hand verder. Als er wat is, DM dan gewoon, of post het in een actief topic en ga niet een topic dat op slot zit omhoog halen, dat slaat nergens op.
Nog meer mosterd na de maaltijd ingrijpen vandaag? Of was dit het?
Houd toch op. Ik heb je keurig gevraagd wat er nu precies aan de hand was. Jij wilde niks zeggen. Prima, maar ga dan ook niet janken wanneer mensen je dan niet geloven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er nou gewoon eens gekapt wordt met mensen zwart maken, een Tamashii, een Huppelmuts, een Sedan.
Maar ga niet achter mensen hun rug lopen lullen over dingen die jullie niet weten.
En weetje, ik ben de beroerdste niet eens om antwoord te geven op bepaalde dingen als het gewoon op een normale manier gebeurd.
Oepsquote:
en jij moet niet zo op hoge poten je gelijk komen halen, heb je een probleem meldt het via DM of TRquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er nou gewoon eens gekapt wordt met mensen zwart maken, een Tamashii, een Huppelmuts, een Sedan.
Maar ga niet achter mensen hun rug lopen lullen over dingen die jullie niet weten.
En weetje, ik ben de beroerdste niet eens om antwoord te geven op bepaalde dingen als het gewoon op een normale manier gebeurd.
Maar waarom dan een post door een slotje (over oude koeien op het droge halen gesproken) in plaats van het gewoon and de 'schuldige' DM-en of in het topic mededelen dat praten over bepaalde users niet gewenst is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
nee dat gezeik was weer lekker aan het opborrelen over diverse schijven, hou er gewoon mee op
omdat ik niet realiseerde dat ik in een oud topic zatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom dan een post door een slotje (over oude koeien op het droge halen gesproken) in plaats van het gewoon and de 'schuldige' DM-en of in het topic mededelen dat praten over bepaalde users niet gewenst is?
Het halve topic was er schuldig aan, dus ik snap het wel. Alleen was het alweer klaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom dan een post door een slotje (over oude koeien op het droge halen gesproken) in plaats van het gewoon and de 'schuldige' DM-en of in het topic mededelen dat praten over bepaalde users niet gewenst is?
Ik merk het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb de ambitie om moderator te worden.
Bedankt he? Ik ook van jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, deze SC is ook naar de tering.
Ik ga naar een zonder sneuaards.
Ahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zijn de betere tijden!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
Yay, de vliegtijden van Praag zijn bekend. We komen om 15:00 aan en we vertrekken om 21:00.Goede tijd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
Yay, de vliegtijden van Praag zijn bekend. We komen om 15:00 aan en we vertrekken om 21:00.Goede tijd.
Dat was ik niet van plan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Sedan schatje post gezellig mee.
Dan is het gewoon klaar .
Samz laat je niet zo opfokken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
Trekt wel weer bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mogen we het niet over hebben, een aantal posts van mij zijn al verwijderd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
Maar wat was er nou eigenlijk aan de hand?
Zo kun je blijven rellen om niks ja. Gooi maar heel het forum op slot anders, probleem opgelost.
Nice, Praag staat nog bovenaan m'n lijstje, hoe lang is het vliegen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
Owjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mogen we het niet over hebben, een aantal posts van mij zijn al verwijderd.
Dus sssshhhhttt!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:35 schreef Re het volgende:
[..]
omdat ik niet realiseerde dat ik in een oud topic zat
Wordt jouw naam genoemd in dit topic?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Als ik sherlock op mijzelluf is dit wel het leukste topic om te lezen.
Vind er niks aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Lucky you, Als ik op mezelf sherlock, kom ik alleen maar referenties naar de zanger of wrestler tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Als ik op 'mijzelluf' sherlock krijg ik niet bijster veel leuke hits, eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef Tamashii het volgende:
1.5 uur ongeveerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, Praag staat nog bovenaan m'n lijstje, hoe lang is het vliegen?
Er is een topic waar ze melden dat ze gescheten hebben dmv 'faxen versturen'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Lucky you, Als ik op mezelf sherlock, kom ik alleen maar referenties naar de zanger of wrestler tegen
Wacht, jij bent niet de zanger?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Lucky you, Als ik op mezelf sherlock, kom ik alleen maar referenties naar de zanger of wrestler tegen
Maar Costa Ricaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wel iets beter dan de 18 uur naar Costa Rica
Ja echt bizar veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wordt jouw naam genoemd in dit topic?
Sting is dan ook wel erg tof. De muziek dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt zo weinig publiek kwijt in de gemiddelde badkamer he, dat is altijd zo jammer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
De badkamerzanger.
Weet niet of je die bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sting is dan ook wel erg tof. De muziek dus
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
Als ik op mezelf sherlock krijg ik ook weinig spannende resultatenPlaatje doet ut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Het is mijn eerste keer vliegen, vind het wel spannend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is wel iets beter dan de 18 uur naar Costa Rica
Op zoek naar meer notes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
Man, ben echt in een recalcitrante bui.
#livingontheedge
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
Als ik op mezelf sherlock krijg ik ook weinig spannende resultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer dan twee, blijkbaar. Want ik mag nog FOK!ken.quote:
Oh bij 5 dus? Dan doe ik nu weer rustig aan. En in mijn tempo, heb ik over 4 jaar de 5e te pakken.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is een topic waar ze melden dat ze gescheten hebben dmv 'faxen versturen'
Haha, vliegen blijft sowieso altijd wel een klein beetje spannendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is mijn eerste keer vliegen, vind het wel spannend.
Natuurlijk niet mafketel. Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh bij 5 dus? Dan doe ik nu weer rustig aan. En in mijn tempo, heb ik over 4 jaar de 5e te pakken.
Bij mij ging het rap toen ik het oneens was met een mod: twee notes in 1 week, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh bij 5 dus? Dan doe ik nu weer rustig aan. En in mijn tempo, heb ik over 4 jaar de 5e te pakken.
Tegenwoordig is het vooral een 'worden we neergeschoten of niet' verhaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, vliegen blijft sowieso altijd wel een klein beetje spannend
Ik moest lachen. Dus ik vind het wel grappigquote:
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij ging het rap toen ik het oneens was met een modn twee notes in 1 week, geloof ik.
En een mail van Danny.
Een mail van Danny? Wow! Ik wil alleen mailtjes van Tamashiiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij ging het rap toen ik het oneens was met een modn twee notes in 1 week, geloof ik.
En een mail van Danny.
Dat zal wel meevallen denk ik. Het is meer het hele circus om het vliegen heen. Maar vind het wel leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het vooral een 'worden we neergeschoten of niet' verhaal.
Ik beslis niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een mail van Danny? Wow! Ik wil alleen mailtjes van Tamashii
Ik heb een klacht doorgemaild naar dat algemene mailadres (was het echt niet eens met de mod) en kreeg respons van Danny himself.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee
Hoewel een mail dan wel weer apart is
Dat probleem vrees ik ook nog een keer... Maar dat was toen niet aan de orde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik wil van niemand met een machtspositie op FOK! een email ontvangen. Nou ja, sturen kunnen ze wel, lezen doe ik ze niet want ik heb geen flauw idee wat 't wachtwoord van m'n hotmail account is
.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
Ik wil van niemand met een machtspositie op FOK! een email ontvangen. Nou ja, sturen kunnen ze wel, lezen doe ik ze niet want ik heb geen flauw idee wat 't wachtwoord van m'n hotmail account is
.
Volgens mij is vliegen nog steeds veiliger dan in een auto stappenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik. Het is meer het hele circus om het vliegen heen. Maar vind het wel leuk
Bohquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een klacht doorgemaild naar dat algemene mailadres (was het echt niet eens met de mod) en kreeg respons van Danny himself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |