Kom maar langs. Speel 3 keer per week.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je pa goed biljarten? Zoja wil ik potje tegen hem spelen
Ik zie Elan er wel voor aan om te gaan klikken ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is er in het echt wel een enorme klik tussen jou en JR.
hoi dven ik vind jou ook leuk hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef Dven het volgende:
Ik kom hier even om te vermelden dat johannes een held is. En dat ik iedere avond voor het fappen slapen even op sof haar facebook kijk
Weleens mijn duim mee gebroken. Een vriend sloeg dronken iets te enthousiast met een van de tafel loskomende puck als gevolgquote:
Altijd geweten dat er een connectie is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi dven ik vind jou ook leuk hoor
ik weet niet wat goed is, dat mag je dan zelf uitzoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je pa goed biljarten? Zoja wil ik potje tegen hem spelen
Was vierde bij NK drie jaar geleden dus dat komt wel goed, als mijn korsakoff niet in de weg zitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom maar langs. Speel 3 keer per week.
Ik bekijk ook altijd even naar jouw foto's in US. Niet om te fappen hoor, dat is voor Jessica weggelegd, maar er gebeurt wel wat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef Dven het volgende:
Ik kom hier even om te vermelden dat johannes een held is. En dat ik iedere avond voor het fappen slapen even op sof haar facebook kijk
is goed. Wanneer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer Paxje, Elan jou en ik.
Kunnen we mooi in teams poolen.
jammer dat je zo ver weg woont hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd geweten dat er een connectie is.
Mortaxx lijkt me ook wel een chille gast.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik noteer Paxje, Elan jou en ik.
Kunnen we mooi in teams poolen.
Ik wijs je wel aan welke ballen jij moet spelen komt goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Was vierde bij NK drie jaar geleden dus dat komt wel goed, als mijn korsakoff niet in de weg zit
Misschien kunnen we met Skype een verbinding met Bulgarije krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer dat je zo ver weg woont he
Alles wat ik wil lijkt zo ver weg. Zo ver weeeeg van mijjjjjjquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer dat je zo ver weg woont he
ja dagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx lijkt me ook wel een chille gast.
En sowieso HMF anders kom ik niet.
Ik speel gewoon met jouw ballen dan dim je vanzelf in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wijs je wel aan welke ballen jij moet spelen komt goed.
Mortaxx in het echt vind ik wel anders dan zijn internet alter-ego. De Mortaxx in het echt is namelijk erg aimabel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx lijkt me ook wel een chille gast.
En sowieso HMF anders kom ik niet.
Ik denk dat jullie het best gezellig met elkaar zouden hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou overigens nog liever een chirurgische kaakoperatie ondergaan dan een avond moeten poolen met Elan. Ik vind de internet barrière tussen ons wel prettig eigenlijk
Gewoon tijdens ek 2020 wedstrijdjes komen bezoeken in sofia.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met Skype een verbinding met Bulgarije krijgen.
Ik heb laatst een keer een bal in zo'n gat gespeeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Was vierde bij NK drie jaar geleden dus dat komt wel goed, als mijn korsakoff niet in de weg zit
hij is schattigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx in het echt vind ik wel anders dan zijn internet alter-ego. De Mortaxx in het echt is namelijk erg aimabel.
Op internet is hij ook wel een aardige jongen tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx in het echt vind ik wel anders dan zijn internet alter-ego. De Mortaxx in het echt is namelijk erg aimabel.
Met HMF in je team win je sowieso alles. Die is wereld en olympisch kampioen in alle sporten die wij kunnen bedenken behalve curling.quote:
Dan duurt het inderdaad niet lang meer voor ik mijn keu niet meer in bedwang kan houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik speel gewoon met jouw ballen dan dim je vanzelf in.
Vast wel. Dat lukt mij met vrijwel iedereen maar zoals Aad300 zou zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het best gezellig met elkaar zouden hebben
Jij bent dan ook helemaal niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou overigens nog liever een chirurgische kaakoperatie ondergaan dan een avond moeten poolen met Elan. Ik vind de internet barrière tussen ons wel prettig eigenlijk
oké dan mag hij wel komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Met HMF in je team win je sowieso alles. Die is wereld en olympisch kampioen in alle sporten die wij kunnen bedenken behalve curling.
Elan maakt maar een grapje, alhoewel het mij verbaast dat hij de aanwezigheid van zowel jou als mij niet voldoende vindt.quote:
Daar geloof ik niks meer van na al je verhalen over je meets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel. Dat lukt mij met vrijwel iedereen wel maar zoals Aad300 zou zeggen.
FOK! = FOK!, leven = leven.
Bedankt voor deze willekeurige mededeling.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook helemaal niet uitgenodigd.
huh?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks meer van na al je verhalen over je meets.
Ik nodig je wel uit om volgende week zondag naar Lutjebroek te komenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze willekeurige mededeling.
In dat geval stel ik voor dat we René ook uitnodigen om de teams in evenwicht te houden.quote:
Hij doet soms wat hatelijk tegen mij omdat ik hem in het Kurhaus heb laten zien dat er in mij een player schuilt. Nu ziet hij mij als een bedreiging.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op internet is hij ook wel een aardige jongen toch
Avondje poolen met GGMM, Elan en HMF.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we René ook uitnodigen om de teams in evenwicht te houden.
dan moet er ook nog een vrouw bijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we René ook uitnodigen om de teams in evenwicht te houden.
Mortaxx had tenminste het plekje naast Karina veroverdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet soms wat hatelijk tegen mij omdat ik hem in het Kurhaus heb laten zien dat er in mij een player schuilt. Nu ziet hij mij als een bedreiging.
Wat nergens voor nodig is aangezien ik meestal in chill modus sta.
Flipsjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet er ook nog een vrouw bij
Ik ben eventueel bereid Sierd de Vos na te doen om GGMM boos te krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Avondje poolen met GGMM, Elan en HMF.
Nou echt genieten hoor.
En ik had het plekje naast Mortaxx veroverdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mortaxx had tenminste het plekje naast Karina veroverd
Grote kans dat het escaleert voor we überhaupt begonnen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Avondje poolen met GGMM, Elan en HMF.
Nou echt genieten hoor.
madame_paonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moet er ook nog een vrouw bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |