Sowiesoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd naar die LMI, volgens Elan heb ik binnen de kortste keren ruzie met hem
ergens wat drinken met nog wat anderenquote:
Ohquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ergens wat drinken met nog wat anderen
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ergens wat drinken met nog wat anderen
We weten wat we aan je hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso
En anders zorg ik daar wel voor
nee hoor. Waarom vraag je datquote:
we kunnen wel andere keer wat doen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt gezellig
Jammer dat Elan en ik niet konden komen, maar het is niet anders.
Nou niet uit jaloezie hoor haha dat zou gek zijn hequote:
Lijkt me leuk, mag mijn goede vriend JR ook komen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
we kunnen wel andere keer wat doen hoor
Kun je goed poolen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
we kunnen wel andere keer wat doen hoor
Nee optyften met die gastquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, mag mijn goede vriend JR ook komen?
ik denk niet dat dat goed gaatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, mag mijn goede vriend JR ook komen?
een beetjequote:
Neuh we dumpen hem wel in Etsu zijn nieuw crib voor wat anale versnaperingen dan pikken we hem als we weggaan weer op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is er in het echt wel een enorme klik tussen jou en JR.
Gewoon meenemen naar je kamer. Heb je gelijk een bureau.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
een beetje
Wij hebben thuis een biljarttafel, maar die wordt niet gebruikt
Op de een of andere manier vond ik dit grappig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Neuh we dumpen hem wel in Etsu zijn nieuw crib voor wat anale versnaperingen dan pikken we hem als we weggaan weer op.
dat gaat wel goed ja denk ikquote:
Kan je pa goed biljarten? Zoja wil ik potje tegen hem spelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
een beetje
Wij hebben thuis een biljarttafel, maar die wordt niet gebruikt
Of een airhockeytafel van makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar je kamer. Heb je gelijk een bureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |