Sta er eerlijk gezegd ook wel van te kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft dat stuk nageboorte nog geen ban dan?
Hij vliegt zo op zijn jetpak de stille oceaan over om je een paar poffertjes op die dikke neus van je te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het interesseert me vrij weinig wie hij is en wat hij zogenaamd kan.
Ze willen zichzelf misschien niet voor lul zetten door hem zo snel alweer een ban te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta er eerlijk gezegd ook wel van te kijken.
Fokkie en ik kregen voor een kwart van zijn misdragingen een ban
Hij doet maar met z'n dikke zuigsmoel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vliegt zo op zijn jetpak de stille oceaan over om je een paar poffertjes op die dikke neus van je te geven.
Hij zit niet aan de andere kant van de oceaan. Dat lijkt alleen maar zo door zijn VPN IP-adressen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vliegt zo op zijn jetpak de stille oceaan over om je een paar poffertjes op die dikke neus van je te geven.
Hij was echt als een idioot bezig doodbedreiging hier kankertje daar maar goed zo zie je wel hoe hypocriet de moderatie soms werkt en hoe effectief slijmen bij Yvonne kan zijn kennelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze willen zichzelf misschien niet voor lul zetten door hem zo snel alweer een ban te geven.
Valt wat voor te zeggen.
Ah nu vond je hem idioot bezig, gisteren zat je nog met je bakkes 40-45 cm diep in zijn aars.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was echt als een idioot bezig doodbedreiging hier kankertje daar maar goed zo zie je wel hoe hypocriet de moderatie soms werkt en hoe effectief slijmen bij Yvonne kan zijn kennelijk.
Soms moeten vrienden elkaar ook even de waarheid zeggen, doen wij toch ook schatjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nu vond je hem idioot bezig, gisteren zat je nog met je bakkes 40-45 cm diep in zijn aars.
tijdtechnisch gezien kan hij beter over Azië vliegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nu vond je hem idioot bezig, gisteren zat je nog met je bakkes 40-45 cm diep in zijn aars.
Jij zegt de ene keer precies het tegenovergestelde van wat je de andere keer zegt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms moeten vrienden elkaar ook even de waarheid zeggen, doen wij toch ook schatje
drank doet rare dingen met je hersenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zegt de ene keer precies het tegenovergestelde van wat je de andere keer zegt.
Zo komen we nooit achter je ware aard.
Terecht.quote:
Elan is het best te verteren als hij zijn lever aan het verpesten is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drank doet rare dingen met je hersenen
elan is heel lief hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie ben jij en waar heb je elan gelaten?
Jij transformeert in een paar weken van een labiele gek met zelfmoordneigingen in een zogenaamd zelfverzekerde alfaman.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zegt de ene keer precies het tegenovergestelde van wat je de andere keer zegt.
Zo komen we nooit achter je ware aard.
Je hebt alleen maar 40-45 doodsbedreigingen gemist die je naar je hoofd had gekregen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel zonde dat ik het spektakelstuk heb moeten missen.
Frituurvet ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drank doet rare dingen met je hersenen
Nou dat bepaalde merk gebruik ik dus wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij transformeert in een paar weken van een labiele gek met zelfmoordneigingen in een zogenaamd zelfverzekerde alfaman.
Behalve als je een bepaald merk anti-roos shampoo gebruikt hebt komt dat nou ook niet bepaald geloofwaardig over
Etsu is verliefd op ons allemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je verliefd was op mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |