haha goeie manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie ben jij en waar heb je elan gelaten?
Heb geen zin om mijn mening te geven aangezien jij onwaarheden over mij verspreid. Roelof en ik houden daar niet van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
Johannes graag je mening over dit nummer:
GGMM heeft er constant natte dromen van
Maandagavond ben ik weer in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang jij in dat Jappenland zit zal dat nog wel een tijdje duren.
Ik ben al bezig aan een spandoek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maandagavond ben ik weer in AmsterdamKom je me verwelkomen op Schiphol?
We maken allemaal wel eens een foutje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las biertjesstamppot.
Wel met hartjes hoop ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig aan een spandoek.
[..]
We maken allemaal wel eens een foutje.
Zoals mijn ouders HAHAHAHAHAH![]()
![]()
Ik neem Elan ook mee als je het niet erg vind.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel met hartjes hoop ik.
Ik hoop ook dat Johannes en Paxcon aanwezig zijn.
Ik fix de kamer van Pax zodat we een gezellige sleepover kunnen houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel met hartjes hoop ik.
Ik hoop ook dat Johannes en Paxcon aanwezig zijn.
Dan kom ik niet meer terug.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem Elan ook mee als je het niet erg vind.
Je was toen wel degelijk aan het jammeren, zal het wel eens opzoeken als ik daar zin in heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen zin om mijn mening te geven aangezien jij onwaarheden over mij verspreid. Roelof en ik houden daar niet van.
Ik fix mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik fix de kamer van Pax zodat we een gezellige sleepover kunnen houden.
Ik kan helemaal niks op mobiel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was toen wel degelijk aan het jammeren, zal het wel eens opzoeken als ik daar zin in heb.
Misschien kan Etsu even kijken die schijnt nogal goed te zijn het de Sherlock![]()
Nu ga ik nasi maken geheel op eigen wijze aangezien jij zo lelijk tegen me doet
Als ik de bewijzen zie zal ik mijn houding veranderen, tot die tijd denk ik dat jij leugens over mij verspreid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je was toen wel degelijk aan het jammeren, zal het wel eens opzoeken als ik daar zin in heb.
Misschien kan Etsu even kijken die schijnt nogal goed te zijn het de Sherlock![]()
Nu ga ik nasi maken geheel op eigen wijze aangezien jij zo lelijk tegen me doet
Pax wil graag posters van FC Groningen heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik fix mee.
Maken we een meidenpaleisje van.
Dat gaat niet gebeuren en daar zorg ik voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de bewijzen zie zal ik mijn houding veranderen, tot die tijd denk ik dat jij leugens over mij verspreid.
[..]
Pax wil graag posters van FC Groningen heb ik mij laten vertellen.
Dan doe je het maar lekker voor Johannes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks op mobiel.
En als ik het kon, zou ik het niet doen voor jou.
Geen kwaad woord over Johannes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan doe je het maar lekker voor Johannes.
Zo maar even HMF optrommelen misschien dim je dan je mars eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Johannes.
Hij is m'n held.
Heeft dat stuk nageboorte nog geen ban dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo maar even HMF optrommelen misschien dim je dan je mars eens
Het interesseert me vrij weinig wie hij is en wat hij zogenaamd kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo maar even HMF optrommelen misschien dim je dan je mars eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |