Ben voor de hamer gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoveel lekkere dingen.Ik ben slecht in keuzes maken.
Ben jij in de buurt danquote:
Arnold staat bekend om zijn gedegen keuzes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arnold en ik gaan voor een Hasta la vista baby
Ik vind de Jägerbomb altijd wel lekker, maar ik word er echt hyperactief van.quote:
Als hij faalt moet je zeggen: You had one job...quote:
Lekker absintje, niks mis mee.quote:
Vriend heeft onlangs een Flesje meegenomen uit baskenland. Genot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij faalt moet je zeggen: You had one job...
xd lol rofl
[..]
Lekker absintje, niks mis mee.
Godverdommequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij faalt moet je zeggen: You had one job...
xd lol rofl
Zelfs in Riga heb ik een absintje gehad. Wel een beetje een smack in de face voor de Riga Black Balsem, maar dat was niet helemaal mijn smaak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriend heeft onlangs een Flesje meegenomen uit baskenland. Genot.
Hoe zal dat toch komen, wel lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind de Jägerbomb altijd wel lekker, maar ik word er echt hyperactief van.
Dat weet je pas als je het proeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
Kun je wijn uit 2009 nog gewoon drinken of is dat konkovies
Ik zal je eens een Flesje huisgemaakte rakia en rozenolie sturen. Met een simpeltjes rauwe rodopskikoemelkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs in Riga heb ik een absintje gehad. Wel een beetje een smack in de face voor de Riga Black Balsem, maar dat was niet helemaal mijn smaak.
Nu ga ik VI kijken, toedels.
Hmmm is goedkoop kutwijntje en drink het zelf niet dus gooi het maar weg danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je het proeft.
Hangt er van af of het bocht was of niet en of ze goed bewaard is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Elan het volgende:
Kun je wijn uit 2009 nog gewoon drinken of is dat konkovies
Schijnt de zon nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er trouwens achter wie deze UI gebruikte:
[ afbeelding ]
Trinitrobenzeen
Nee. Halfblauwe lucht maar hij gaat bijna onder.quote:
Is de oude UI van Penisbaard.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er trouwens achter wie deze UI gebruikte:
[ afbeelding ]
Trinitrobenzeen
Kwam laatst weer iemand met die UI tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |