Ik merkte hier met Chico dat ze toen ie ineens zo op was in de nacht van maandag of dinsdag ineens niet meer bij hem kwamen, meestal voelen dieren dat instinctief heel goed aan. Bij Karel en Frits nam Chico altijd heel uitvoerig afscheid. Chico wilden ze al voor hij dood was niks meer van weten. Alleen in het crematorium toen ik hem nog even op de grond legde in zijn mandje dook Sjon er nog even op, maar ik vermoed nog steeds dat ie gewoon graag in dat mandje wildequote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:50 schreef Candaasje het volgende:
Ik doe het even zo, dankjulliewel allemaal. (Ik val in herhaling, maar voel me een beetje onwerkelijk en leeg.)
[..]
DankjewelEn gasbuiken zijn gewoon klote. Je staat zo machteloos.
Over de oorzaak; DA wilde kijken wat er voor de verstopping zorgde, want die ging maar niet weg en zorgde ervoor dat de maag zich wel vulde maar niet leegde. (Dacht hij.)
Maar, nouja, als er geen oorzaak gevonden wordt dan zij het zo. Dan weet ik dat ook weer, en heb ik ook weer wat rust. Ik blijf me nu afvragen of het toch niet die stomme vulling van dat mandje is geweest of gewoon domme pech met de enorme hoeveelheid haren van de rui. Hopelijk kan hij dat wegnemen of bevestigen. Niet dat ik haar er mee terug krijg hoor.
Cas eet gelukkig nog steeds goed. Ik weet niet of hij al weet wat er gebeurd is. Hij was vannacht wel bij Diva toen ze zo ziek was. En vanochtend was hij wel wat knuffeliger dan normaal. Maar ja.. of hij gewoon de spanning opmerkt of al weet dat ze niet meer terugkomt, geen idee.
En de keizer van ohoh, dat was in een ander topic.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat een kutdeel 22, 2 allerliefste diertjes zo maar even in één deel met een boel ellende niet meer bij hun baasjes.
Lotje en Diva, zo maar in zo'n korte tijd uit ons midden gerukt
Candaasje, Lotje waakt heus over Diva.
Veel sterke meisje
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
En de keizer van ohoh, dat was in een ander topic.
Wat een ellende allemaal. Mijn hond krijgt veel extra knuffels nu.
Ja, de Keizerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
En de keizer van ohoh, dat was in een ander topic.
Wat een ellende allemaal. Mijn hond krijgt veel extra knuffels nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door knoblaucha6 op 27-08-2014 18:24:07 ]Waar het stinkt is het warm.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:52 schreef Candaasje het volgende:
Dankjulliewel voor al het duimendraaien. Helaas was het een ongelijke strijd. Diva is niet meer hier.![]()
Ik ben nog even langs geweest, omdat een mogelijke operatie erg risicovol was. Maar toen ik haar zag liggen, had ik al nauwelijks vertrouwen in een goede afloop. Ik heb haar nog geaaid - waarop ze heel zachtjes reageerde. Alsof ze even wilde kijken wie er nu weer aan haar lijfje zat. Ik heb tegen haar gepraat, gezegd dat ik net met mijn zusje besproken had dat ze veel te leuk was dus dood gaan echt geen optie was. Drie wat andere ademteugjes dan eerst (ietsje schokkender, maar het was niet echt stuipend, meer een soort hikjes) en het was over.
Ik weet niet of ze op me heeft gewacht of het stom toeval was, maar ik vind het toch ergens fijn dat ze in/onder mijn handen is gestorven. Dat ze me nog even gehoord heeft, iets vertrouwds. Ondanks alle pijn.![]()
Lieve Diva, mooi, eigenwijs dametje. Wat gaan we je missen meisje. Je was nog veel te jong en nogmaals, veel en veel te leuk (en lief!). Je had op Fok! onderhand je eigen fanclub, en ook in de familiekring wist je menig hart te veroveren. Oma's van boven de 80 knielden op de gevaarlijkste plekken neer om je gedag te zeggen, ze belden schoonzusjes op om te vragen hoe het met jou - specifiek jou! - ging, en schoonzusje zelf dreigde meerdere keren je te ontvoeren.
Elke dag kwam je me meerdere keren begroeten (soms zat je al naast het bed te wachten), en kunstjes kon je als de beste!
Gek, lief konijntje, een heel goede reis!
![]()
[ afbeelding ]Och jeetje, wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar bij de DA gelaten want hij stelde voor om toch nog te kijken of hij de oorzaak kon vinden. Hoewel een wat naar idee, ondanks dat ik best weet dat ik er straks nauwelijks wat van zal zien, vind ik het ergens wel fijn om te weten of ik er iets aan had kunnen doen (gedane zaken nemen geen keer, maar dan kan ik Cas er voor behoeden) of dat het echt gewoon domme pech was. Of een combinatie van beide. Morgen kan ik haar dan ophalen, laat ik Cas er toch nog even aan snuffelen hoewel ik vermoed dat de geur wel vreemd zal zijn, en begraven we haar bij mijn ouders achter.
Helaas geen vrolijk(er) nieuws.
Jij ook heel veel sterkte!!!![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:15 schreef Cat22 het volgende:
Wat een dierenleed hier.Sterkte aan alle baasjes.
Misschien een beetje positief nieuws (al stelt het geen klap voor in vergelijking wat hier langs kwam, maar vind dat ik het toch even moet delen): Een paar dagen geleden mopperde ik dat de No stress pipetjes van beaphar stuk gingen. Op advies van de DA een mailtje naar klantenservice gestuurd, snel reactie terug en vandaag lag er een nieuw setje in de bus.
Goede service van Beaphar!
Ach, Lotje tussen de witte bloempjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij een HHH past ook wel een condoleanceregisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij een HHH past ook wel een condoleanceregister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |