quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Candaasje, ik duim echt keihard voor jullie!
Komt in ordequote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Komt vast wel goed! Wel beide honden dus wassen op de laatste dag vd behandeling. En hun kussens/kleedje ed wassen. Vloer/maanden goed reinigen (gewoon met allesreiniger en warm water) en goed laten drogen. Zelf en de kids goed en regelmatig de handjes wassen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Terugkoppeling: Heb deze vraag ook voorgelegd aan een gedragstrainer, en hij gaf aan dat er waarschijnlijke sprake was van pubertair gedrag. We zijn aan de slag gegaan met de tips die hij meegaf (op een iets andere manier corrigeren en belonen) en hond is nu weer zijn blije zelf. Waarschijnlijk dus toch een gedragsdingetje, al hou ik wel de vinger aan de pols zoals je zelf ook aangeeft. Het blijft een gevoelig ras.
Een Bulliequote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Komt in orde![]()
Ik krijg hem niet mooi op de foto, hij zit nooit stil....
Op de meeste foto zit hij met zijn neus al in de lens en zie je voornamelijk zijn rug en achterkant
[ afbeelding ]
Dat hopen wij allemaalquote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]Dankjewel. Ik hoop dat ik straks gewoon een heerlijk vette, vrolijke update kan plaatsen in haar topic!
Jawel maar de andere is een overvloedig behaarde cocker spaniel en die heeft een hekel aan in t bad gaan en wil niks van een föhn weten. Dat is dus wél een probleem.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Een BullieDie is wel makkelijk te wassen
Wat een lekker stelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jawel maar de andere is een overvloedig behaarde cocker spaniel en die heeft een hekel aan in t bad gaan en wil niks van een föhn weten. Dat is dus wél een probleem.![]()
Haar in het bad stoppen is ook niet zo fijn voor mijn rug.( ik ben niet meer de jongste, zeg maar rustig óud) Ik moet dan steeds gebogen staan om haar in de kuip te houden....
[ afbeelding ]
Dat is erg lief aangebodenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat een lekker stel![]()
En die rug, herkenbaar en ik ben veel nog antieker dan jij. Ik weet niet waar je woont maar indien ergens bij mij in de buurt smijt ik mijn rug wel voor je in de strijd hoor, en ik ben heel goed met honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb haar bij de DA gelaten want hij stelde voor om toch nog te kijken of hij de oorzaak kon vinden. Hoewel een wat naar idee, ondanks dat ik best weet dat ik er straks nauwelijks wat van zal zien, vind ik het ergens wel fijn om te weten of ik er iets aan had kunnen doen (gedane zaken nemen geen keer, maar dan kan ik Cas er voor behoeden) of dat het echt gewoon domme pech was. Of een combinatie van beide. Morgen kan ik haar dan ophalen, laat ik Cas er toch nog even aan snuffelen hoewel ik vermoed dat de geur wel vreemd zal zijn, en begraven we haar bij mijn ouders achter.
Helaas geen vrolijk(er) nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede reis DivaS. 2014
J. 2016
Jij was denk ik een van haar grootste fansquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Och jeetje, wat vind ik dat vreselijk ergHeel veel sterkte, wat fijn wel dat je er zelf was joh.
![]()
Rust zacht lieve Diva....
Knuff! Helaas voel jij je nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ach nee toch, Diva![]()
Goede reis naar de hemel Diva waar Lotje al heeft uitgezocht waar het meest malse gras groeit. Lot heeft de hele hemel al voor je verkend en kent inmiddels de heerlijkste plekjes dus jullie huppelen nu vast gezellig samen in het paradijs.
Candaasje, gecondoleerd en een hele dikke vette knuffel, ik weet precies hoe je je voelt , ik huil met je mee
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh lieve schat! Wat onwijs kut!!
Toen ik een ander huisje zocht voor mn konijntjes wilde jij de uitdaging met Diva graag aan, en zij met jouwant bij updates die ik later zou lezen heb ik mij wel eens afgevraagd of we het over hetzelfde konijntje hadden, Bij jou heeft Diva het leven gekregen wat zij ontzettend verdiende maar wat ik haar niet kon geven.
Lieve Candaasje je bent een absolute top konijnenmama en Diva heeft het geweldig gehad bij jou!
Dikke knuffel voor jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede reis DivaIk vind het nog steeds knap dat je een ander huisje durfde te zoeken. En altijd ben je haar blijven volgen, dat vond/vind ik echt heel tof!
Jij ook een dikke knuffel, want het is toch ook altijd ergens jouw meisje gebleven!
Oh wat sneu weer... Eerst HHH, nu Diva...quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:19 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Oh wat sneu weer... Eerst HHH, nu Diva...
Helaas heeft de gasbuik bij een konijn zeer slechte prognose... En meestal kom je niet achter de oorzaak... Zij krijgen het gewoon plotseling ondanks goede zorgen, goed dieet en goede gezondheid en je kunt er vaak niks meer aan doen...
Je ben de beste bunny moeder ter wereld en je bunny's hebben het echt getroffen bij jou!
Heel veel sterkte voor jullie en Cas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |