Al de hele week, en het houdt me al de hele week bezigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef Joran-Joran het volgende:
Gast het is nog geeneens half 5 en jij zit nu al aan de hallucinerende middelen?
ja dat is na de dood weer terug komen toch? Dus zou kunnen, maar ik denk dat ik ze dan niet goed gedood heb eerderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind de vraag wel goed! Alleen reincarneren is iets anders.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:25 schreef schommelstoel het volgende:
TS slaat als een mietje![]()
Just kidding
Nee dat is een zombie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
ja dat is na de dood weer terug komen toch? Dus zou kunnen, maar ik denk dat ik ze dan niet goed gedood heb eerder
Hoef niet perse toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
Reïncarneren is na je door terugkomen als een ander dier/wezen.
Van de week had ik er eentje kapot geslagen, althans dat vermoeden had ik weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:28 schreef erodome het volgende:
Die dingen zijn gewoon baas, je slaat ze alleen maar bewusteloos(soort van). Kunnen echt belachelijk veel hebben.
Ok ok.. my badquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, kan misschien ook wel als vlieg terugkomen, maar dan in een ander lichaam
Ik ken het effect ja, verhoudingsgewijs zijn insecten sterker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zelfs met de elektrische meppert komen ze vaak weer tot leven
dierenbeulquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En toen bleek dat die vlieg, die ik net dacht doodgeslagen te hebben, aan het tollen was met een kut sissend geluid.
Of zoiets ja...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ken het effect ja, verhoudingsgewijs zijn insecten sterker.
Zou het niet gewoon een instinct zijn wat wel meerdere dieren hebben.
Dood voordoen tot het gevaar is geweken ?
Doe ik ook. Stinkt als de ziekte, dat dan weer wel. Maar dood zijn ze. Ha!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef BuffaloJill het volgende:
Neermeppen en dan dat elektronische tennisracketding er een halve minuut tegenaan houden, hier in huis revalideert geen vlieg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |