Dan onterf ik ze meteen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus het worden geen wielrenners?
Zonde. Met jou als vader kunnen ze toch wel alle steun gebruiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik laat mijn kinderen echt nooit dopen.
in 1995 welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gedoopt worden is helemaal niet zo vanzelfsprekend tegenwoordig
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Met jou als vader kunnen ze toch wel alle steun gebruiken.
I Got a Black Magic Woman!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Voorkeur muziekgenre: Alles wat leuk klinkt
Dan gooi je ze gelijk in de hyena kuil van Artis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan onterf ik ze meteen.
Dit gebeurt ook als ze de Lion King niet leuk vinden.
Dat is wel een lekker genre jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Voorkeur muziekgenre: Alles wat leuk klinkt
Dan geef ik ze wel een looprekjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Met jou als vader kunnen ze toch wel alle steun gebruiken.
Ik laat ze dan gewoon opvoeden door een meerkat en everzwijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gooi je ze gelijk in de hyena kuil van Artis.
Waarom zou je een storm willen aansteken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Laatst een stormaansteker gekocht voor ¤7,- was best snel kapot. Zie precies de zelfde voor ¤2,30 vanmiddag in zo'n euroland winkel![]()
Komt goed uit als het stuk was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
Laatst een stormaansteker gekocht voor ¤7,- was best snel kapot. Zie precies de zelfde voor ¤2,30 vanmiddag in zo'n euroland winkel![]()
Hoe is dat afzetten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Omdat het kanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je een storm willen aansteken?
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit als het stuk was.
Grapje tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe is dat afzetten?
lijkt me eerder slecht onderzoek van jou kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |