ik heb je hier nog nooit gezienquote:

ohquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik heb de lijst vannacht ingevuld.

Stuk of 30, doe ze laatste anderhalf jaar meer weg dan dat ik bij koop. Van de week nog 5 stuks weg gegooidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]heb je veel?
ik had periode dat ik elke dag naar de kruidvat gingdrie jaar geleden was dat
weet niet wat mijn laatst gekochte nagellakje is eigenlijk
laatst ook veel weg gedaan

Was dat lekker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stuk of 30, doe ze laatste anderhalf jaar meer weg dan dat ik bij koop. Van de week nog 5 stuks weg gegooid

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
goffer regent echt hard buiten en moet zo eten gaan halen

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]hmm mehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]Prima lijstje dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.

Die NVT is wel een beetje meh..quote:

die gebruikt ama altijd op vreemde momenten vind ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar, jij gebruikt de!

Oh ja naja ik vind het wel fijn om de kleurtjes weg te gooien die ik toch niet meer ga gebruiken. Beetje orde en mijn nagellak rek is niet zo grootquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar, jij gebruikt de!

Naja zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
die gebruikt ama altijd op vreemde momenten vind ik

Altijd, dat weet ik niet, nu vond ik het wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
die gebruikt ama altijd op vreemde momenten vind ik

En bij Jessicaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd, dat weet ik niet, nu vond ik het wel een beetje apart.
Ik zou debijvoorbeeld gebruiken bij een goed bord nasi.

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd, dat weet ik niet, nu vond ik het wel een beetje apart.
Ik zou debijvoorbeeld gebruiken bij een goed bord nasi.

100 procent dat ik naar die film ga.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:50 schreef supersof het volgende:
lady gaga speelt ook in sin city 2 he

Ja las hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:50 schreef supersof het volgende:

ze speelt ook in machetequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:50 schreef supersof het volgende:

Dus niet bij tomaatjes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]Gebruik ik als ik iets leuk vind

ik weet nog nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
100 procent dat ik naar die film ga.

in watquote:

Goede film, Alba zat er ook in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Machete
johannes kent die film ook

Nee, niet geheel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City is toch geheel in zwart-wit?

Met af en toe een héél klein beetje kleur (details vooral worden ingekleurd soms dacht ik)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sin City is toch geheel in zwart-wit?

quote:
Ooh oké.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met af en toe een héél klein beetje kleur (details vooral worden ingekleurd soms dacht ik)

Voortaan alle lijstjes in de OP doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan mijn lijstje niet meer terugvinden.

Mooi bestandje van maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voortaan alle lijstjes in de OP doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |