SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Heracles zal zich wel willen herstellen nadat ze door Groningen zijn vernederd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kunnen we samen Heracles Heracles tegen de anti-Friezen kijken.
Toch denk ik dat Cambuur gaat winnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heracles zal zich wel willen herstellen nadat ze door Groningen zijn vernederd.
Die kunnen er he-le-maal niks van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Cambuur gaat winnen.
Heracles is gewoon echt slecht op het moment.
het onweertquote:
Heracles of Cambuur?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen er he-le-maal niks van.
Heraclesquote:
Het is hier al de hele dag kut weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
hier lekker weertje
zonnetje en blauwe lucht
nee hoor geen blauwe luchtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heracles
[..]
Het is hier al de hele dag kut weer
De hond was straks helemaal nat toen ik met 'm had gewandeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hoor geen blauwe lucht
alleen maar wolken
maar geen regen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef supersof het volgende:
al mn kleding ingepakt en bureau is helemaal leeg vier vuilniszakken met kleding en drie dozen met spullen
en nog wat kleine dozen met sieraden en verzorgingspul en nagellak enzo
mijn hond gaat niet eens naar buiten als hij ziet dat het regentquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hond was straks helemaal nat toen ik met 'm had gewandeld.
[..]Nice, is dat alles wat nog moet gebeuren?
straks?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
De hond was straks helemaal nat toen ik met 'm had gewandeld.
zostraks, zonet.quote:
Het regende echt een paar uur achter elkaar, op een gegeven moment moet hij er wel uit helaas. Ik had wel even op de buienradar gekeken wanneer het iets minder hard regende.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn hond gaat niet eens naar buiten als hij ziet dat het regent
natte honden stinken
en nee, kledingkast moet nog gehaald worden en in elkaar gezet worden. en dan alles verhuizen en uitpakken enzo
en gordijnen moeten nog worden opgehangen
Ohja dan moet je wel inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zostraks, zonet.
Groningse spreektaal.
[..]
Het regende echt een paar uur achter elkaar, op een gegeven moment moet hij er wel uit helaas. Ik had wel even op de buienradar gekeken wanneer het iets minder hard regende.
Aha, ik weet nog wel dat ik mijn kledingkast in elkaar heb gezet samen met mijn vader, maar dat was geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |