Tot over een uurquote:
Jawel. Want dan kunnen ze een beter iemand krijgen.quote:
Wel lekker om door dingen te verwerken ook. Echt een eigen smaak die je blijft proeven.quote:
shitloads aan emogifs incoming van Insoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon leuke kleding aan maar niet zo'n lelijk kutpak, zo ben ik niet. Als ze me dan niet aannemen omdat ik geen pak aan heb ik dat niet mijn probleem
Jaquote:
Dan moeten ze dat vooral doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Want dan kunnen ze een beter iemand krijgen.
klopt, echt lekkere appelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lekker om door dingen te verwerken ook. Echt een eigen smaak die je blijft proeven.
Tot zover mijn appel analyse.
Dus als jij weet dat je meer kans hebt om aangenomen te worden door een pak te dragen zou je dat neit doen omdat dat afwijkt van je eigen mening?quote:
ik stond in de keuken en ik dachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Zo ook een appeltje eten
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als watquote:
misschien wel ja haha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr bier drinken in de beurs met me ganstaboys jatog
Wel representatiever. En dat is vaak net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Een pak maakt iemand namelijk zoveel beter![]()
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij weet dat je meer kans hebt om aangenomen te worden door een pak te dragen zou je dat neit doen omdat dat afwijkt van je eigen mening?
Dat is allemaal maar cultuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel representatiever. En dat is vaak net zo belangrijk.
Pak precies op maat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als wat
goed pak zit lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |