lijstje uit de OP invullen ploxquote:
Dan hoef je je niet gedegen te kleden nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan in de ict te blijven
Hoe kan je dat nu al weten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan ooit een pak te gaan dragen
Dit gaat me dan weer te ver.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan ooit een pak te gaan dragen
rode appel en lekker zoetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan wel ja
ken ik alleen van naam verder
Ik eet een toast met gesmolten pindakaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet op dit moment echt een lekkere appel
genieten
wat doe jij?
granny smith is ook lekker.quote:
Wat?quote:
Ik kleed me degelijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan hoef je je niet gedegen te kleden nee.
Als glazenwasser moet je ook een goede indruk achterlaten ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu al weten?
Als je een sollicitatie hebt ooit voor een hoge functie of iets dergelijks..
Dat is een lachwekkend statement om nu al te stellen.quote:
sowieso zuur > zoetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
granny smith is ook lekker.
tyron is het hier mee eens.
zijn dat die groene?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn die groene ietwat zurige appels toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet een toast met gesmolten pindakaas
klopt lekker fris vind ik diequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn die groene ietwat zurige appels toch?
nee bah, zuurquote:
Dan doe ik gewoon leuke kleding aan maar niet zo'n lelijk kutpak, zo ben ik niet. Als ze me dan niet aannemen omdat ik geen pak aan heb ik dat niet mijn probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu al weten?
Als je een sollicitatie hebt ooit voor een hoge functie of iets dergelijks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |